{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Får hund og ska snart på ferie!? {{forumTopicSubject}}

Nogle af vores bekendte har lige anskaffet sig en hund, og her om ikk så længe ska de på 14 dages ferie til kroatien...
Hunde er 5 mdr. gammel...
Sys det er lidt synd at de snart ska på ferie, men alligevel har de anskaffet sig en hund?
Og de har før sagt at de ikke er vilde med hunde, osv.
Og det er deres første hund + den er langhåret...
Sys det er lidt en skam, hva sys i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Får hund og ska snart på ferie!?
  • #1   11. maj 2010 Nej, nemlig...
    De har os anskaffet sig den fordi de lige har mistet deres kat...
    Og så når de ska på ferie vil de sætte hunden på hundepension..`? Altså

• #2   11. maj 2010 Hvis hvalpen trives og bliver passet ordentligt, så der ingen skam i det..
    - men ferie, havde jeg selv ventet med.

Vil hvalpen blive passet af nogen den kender, eller kennel eller ?

• #3   11. maj 2010 Den vil komme på hundepension

• #4   11. maj 2010 Altså hvis hvalpen kun når at være i hjemmet i få uger, og så bliver afl. 14 dage på pension, så synes jeg det er forrygt..

• #5   11. maj 2010 Det er nemlig det den kun gør...
    Det handler nok omkring 2-4 uger og så tager de på ferie...

• #6   11. maj 2010 Lyder ikke til at være særligt velovervejet, hverken hundehold pga. mistet kat og ferie...
    Øv.

• #7   11. maj 2010 Nej nemlig...
    Sys det er lidt Bob bob...

• #8   11. maj 2010 hmmm synes nu ike det er hetl galt, da de jo trods alt sætter den i pension, så den ikke skal gå alene hjemme, og så bare der kommer nogen og lufter den nogle gange om dagen... så er pension da at foretrække...

om det er forkert grundlag at anskaffe sig den på er jo op til dem at vurdere, og kan de ikke lide hund havde de ikke anskaffet sig den, det er JEG ikke i tvivl om...

jeg kan ikke "lide" katte med anskaffede mig alligevel en "gårdkat" udelukkende som musefanger, men det er jo ikke det samme den anden vej rundt... medmindre den kun skal gå som vagthund, så behøver man ikke have den store interesse i den...

så alt i alt, synes jeg du skal tage det lidt roligt, de gør det jo nok i bedste mening, og hvis du syens det er forrygt, så sig det til dem!

de kan jo ikke vide hvordan du ser på det fordi du skriver her...

• #9   11. maj 2010 Altså sys jo ikke det er syndt,..
    Men sys (omkring pelsen) at de skulle have anskaffet sig en korthåret, nu hvor det er første hund...

• #10   11. maj 2010 Hej Pia, jeg synes ikke helt du må sammenligne, da katte mange gange har nok i sig selv, men en hvalp, som er ved at knytte bånd, og fornemme sin egen verden, bliver puttet hen til opbevaring, synes jeg er utilgiveligt, så burde de have ventet, jeg har før hjulpet hvalpekøbere med ekstra tid, hvis de har enferie, som står i vejen!

• #11   11. maj 2010 hvis bare de er opmærksom på pelspleje er der intet galt i en langhåret førstegangshund...

Min søster havde 3 hunde, korthårede, den ene døde og så fik hun en lille langhåret "satan" men selv om hun har en masse erfaring bliver han klippet kort ofte for hun gider ikke det pelspleje...
    derfor er det jo lige skidt om det er første eller 4. hund hvis ikke man GIDER det pelspleje...
    gider man det er det jo sikkert en dejlig hund...

jeg orker ikke alt det pelspleje og går udelukkende efter korthårstyper...
    sådan er jeg, kender ikke dem der er tale om i indlæget her...

• #12   11. maj 2010 jeg siger jo netop at katte og hunde er vidt forskellige, da katte sagtens kan gå som "gårdkatte" og... ja nærmest passe sig selv... (uuh får nok nogen på nakken nu)... mens en hund kræver lidt mere, også en vagthund, men har man en hund som vagthund, behøver man ikke have den store interesse i den...

om de får den nu og sætter den i pension eller om de venter til de kommer hjem er ikek helt ligemeget, men skal de tage den nu for at få netop den hund (ved akut flytning eller lign) så ser jeg intet galt i en pension mens de er på ferie, selv efter så kort tid i familien...

• #14   11. maj 2010 Jo det er lidt synd, men det var da en bedre ide hvis der hvor de har købt den kunne passe den eller noget familie.

Kommentér på:
Får hund og ska snart på ferie!?

Annonce