Glædes udbrud :D laaaang {{forumTopicSubject}}
Jeg blev færdig med min uddannelse den 12/3 her i år, så jeg bærer nu titlen faglært landmand. Men der har været nogle fartbump hen af vejen.
I April 2009 blev jeg meget syg, med vejrtræknings problemer, som følge af ét dårligt arbejdsklima, med meget støv, ammoniak og ringe udsugning! Min krop sagde stop, på én meget farlig måde. Én nat kunne jeg ikke sove, og det blev værre og værre, og var ved at blive kvalt. Mit luftvejsrør havde lukket sig katastrofalt meget sammen. Så jeg måtte sygemelde mig, og kæmpede meget med sygdommen, og var meget nedtrykt, da jeg jo mistede hele min hverdag, som blev byttet ud med at tage til diverse læger hele tiden.
Imens jeg kæmpede med sygdommen, kæmpede jeg også med min "vidunderlige" arbejdsgiver, som nægtede at betale mig løn, prøvede at fyre mig, lavede dokument forfalskning, ville tvinge mig på arbejde, mente jeg holdt ferie, osv osv! Dette var meget hårdt, og jeg endte med at få én meget svær depression oven i hatten!!
Jeg lå syg i 7 måneder, indtil jeg skulle på mit sidste hovedforløb, jeg kæmpede mig igennem dette forløb, imens jeg stadig kæmpede med depression og mange læge besøg!! Fik alligevel 10 i min eksamens karakter, på trods af mine lærer ikke mente jeg var god nok faglig!
Det er først for én uge siden jeg endelig fik konstateret astma, som følge af arbejde i svinestald.
Mit glædes udbrug lyder dog på, at efter over 1 år, med knapt nok at kunne gå tur med Mario, kan jeg nu LØBE tur med Mario (dog med at tage to dosiser medicin, men det gør jeg alligevel bare for at kunne gå med ham), min kæreste kigge åndssvagt på mig, da jeg stod med tårer i øjnene, og råbte JEG KAN LØBE
Syntes bare det er rigtig fedt, nu når jeg har passet på ikke at overantrenge mig bare den mindste smule, i et år, og lige pludselig kan jeg løbe, og få pulsen op uden at være ved at dø
og kan kun takke læger, medicin og MIN guldklump - MARIO
Beklager længden af dette glædesudbrud, havde bare brug for at det kom ud
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 34 Svar: 258
Glædes udbrud :D laaaang