{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Glædes udbrud :D laaaang {{forumTopicSubject}}

Jeg blev færdig med min uddannelse den 12/3 her i år, så jeg bærer nu titlen faglært landmand. Men der har været nogle fartbump hen af vejen.
I April 2009 blev jeg meget syg, med vejrtræknings problemer, som følge af ét dårligt arbejdsklima, med meget støv, ammoniak og ringe udsugning! Min krop sagde stop, på én meget farlig måde. Én nat kunne jeg ikke sove, og det blev værre og værre, og var ved at blive kvalt. Mit luftvejsrør havde lukket sig katastrofalt meget sammen. Så jeg måtte sygemelde mig, og kæmpede meget med sygdommen, og var meget nedtrykt, da jeg jo mistede hele min hverdag, som blev byttet ud med at tage til diverse læger hele tiden.
Imens jeg kæmpede med sygdommen, kæmpede jeg også med min "vidunderlige" arbejdsgiver, som nægtede at betale mig løn, prøvede at fyre mig, lavede dokument forfalskning, ville tvinge mig på arbejde, mente jeg holdt ferie, osv osv! Dette var meget hårdt, og jeg endte med at få én meget svær depression oven i hatten!!
Jeg lå syg i 7 måneder, indtil jeg skulle på mit sidste hovedforløb, jeg kæmpede mig igennem dette forløb, imens jeg stadig kæmpede med depression og mange læge besøg!! Fik alligevel 10 i min eksamens karakter, på trods af mine lærer ikke mente jeg var god nok faglig!
Det er først for én uge siden jeg endelig fik konstateret astma, som følge af arbejde i svinestald.

Mit glædes udbrug lyder dog på, at efter over 1 år, med knapt nok at kunne gå tur med Mario, kan jeg nu LØBE tur med Mario (dog med at tage to dosiser medicin, men det gør jeg alligevel bare for at kunne gå med ham), min kæreste kigge åndssvagt på mig, da jeg stod med tårer i øjnene, og råbte JEG KAN LØBE smiley

Syntes bare det er rigtig fedt, nu når jeg har passet på ikke at overantrenge mig bare den mindste smule, i et år, og lige pludselig kan jeg løbe, og få pulsen op uden at være ved at dø smiley og kan kun takke læger, medicin og MIN guldklump - MARIO

Beklager længden af dette glædesudbrud, havde bare brug for at det kom ud smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glædes udbrud :D laaaang
  • #1   12. maj 2010 Jeg kan godt forstå du er gald, det ville jeg da også være, jeg har selv slem astma og bronkitis og har haft det siden jeg var barn, desværre kan jeg ikke overanstrenge mig uden ikke at kunne få vejret og det er på trods af flere slags medicin dagligt.

• #2   12. maj 2010 Nadja det er jeg ked af at hører : / Har også fået at vide at jeg ikke må overanstrenge mig, men kan bare ikke rigtig ... Syntes det er hårdt nok ikke at kunne bruge min uddannelse til én hylende fis

Kommentér på:
Glædes udbrud :D laaaang

Annonce