2.350 visninger
|
Oprettet:
Hvordan er Kløvermarken & Amagerfælled {{forumTopicSubject}}
i forhold til at lufte hund der??
Er der mange med hunde?
Kan man slippe dem fri uden ar være nervøs for veje osv?
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.022
Fælleden.. super lækkert...men mange hunde ja.. Men der er fritløbsområder derude..
apr 2008
Følger: 17 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 489
Så var det godt jeg spurgte. Kender nemlig ikke til nogle af de to, så det er rart at vide, at man kun kan bruge den ene.
Nu har jeg jo en lille chihuahua, vil jeg kunne slippe ham fri? (ved godt det er svært for en fremmed at svare på) ...
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.022
Fælleden var et af yndlings stederne da jeg havde King.. Men ellers brugte vi amager strandpark hver dag, hvilket også er smadder lækkert jo
apr 2008
Darwin er også fremme i skoene, MEGET endda:) derfor kan jeg godt nogle gange blive nervøs for, at han bliver "ædt"...
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.565
Jeg gerne tar afsted om formiddagen også bliver vi derude til solen går ned "altså" fra forårs tiden til om efteråret :o), man skal bare huske at ta nok vand med til vufferne "jeg har jo 3 ;o)" fordelen ved at gå ind fra sydhavnen er at man kan gå lige fra den fælleden og over i Valby Parken, hvor græsset bliver slået, så man kan selv vælge hvilken form for natur man vil gå i
Hundene ELSKER at komme på fælleden.
Kløvermarkener slet ikke interessandt mere, og Vermlandsgade er Meget trafikkeret især af tung trafik, så jeg er helt enig i at der er meget bedre nede ved stranden, der er et sted til hundene ikke ret langt fra Kløvermarken og der kan man også gå og hygge sig i lang tid.
Man kan komme ned til strand-stykket/hunde-området F..eks. lige ved det gamle gasværk og længere nede af strandvejen ved kolonihaverne lige før Amager bådklub..
apr 2008
Tusind tak for dit svar:)
Flytter måske til islands brygge, så jeg skal lige har en fornemmelse af områdert.
dec 2007
Held og lykke med "flytteriet" ;o))
apr 2008
Mange tak skal du have - nu må vi se om det lykkes:)
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.923
Så venligst LAD VÆRE MED AT SLIPPE HUNDEN LØS PÅ AMAGER FÆLLED, er træt af at finde dyr der er bidt ihjel af hunde
dec 2007
Det samme gælder ValbyParken for den sags skyld.
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.923
Ja det har du helt ret i
dec 2007
Når vandfuglene har ællinger så holder jeg dem væk fra vandområdet pga.at jeg for flere år siden så at Prixie var/er vild med at fange fugle, hun sprang lige ned over ællingerne da de svømmede forbi med andemor, og da hun kom op til overfladen igen så havde hun en ælling i gabet, ellers fandt hun dem når de gemte sig i sivene.
Så derfor tar vi for det meste på Oxbjerget "som er en indhegnet hundeskov" i den tid hvor der er fugleunger på Tippen og Valby Parken, men tar vi derud en tur så bliver jeg på den del hvor de ikke kommer i nærheden af vandet, for så graver de bare efter mus..
Det er "skønt" når hundene er så gamle at man kender deres mindste ønske og især deres næste træk i en given sitiuation så man kan afværge F.eks angreb på de vilde dyrebørn..
Hvordan er Kløvermarken & Amagerfælled