{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

WIMP hos telenor ... {{forumTopicSubject}}

Jeg blev ringet op fra telenor en dag, at da jeg havde både bredbånd og fastnet ved dem, kunne jeg få WIMP gratis i 6 måneder ...

Manden gav mig et bredbånds mobil nummer jeg skulle bruge ved tilmelding ..

Når jeg så går ind på telenor skal jeg indtaste det her nummer, men så står der de vil sende en kode på sms til dette nummer, og det forstår jeg ikke helt, for hvor finder jeg så den sms henne ??

Jeg har også mobilt bredbånd, og hvis man vælger dette, siger den man skal ha sit mobile bredbånd tilsluttet, da de sender en sms til den, men det forstår jeg heller ikke, for den ligger ved min mor og er kun installeret på hendes computer .....

Jeg må nok bare ringe til dem i morgen når de åbner, men det er da træls når jeg lige havde tid nu ......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  WIMP hos telenor ...
  • #1   16. maj 2010 Jeg er SÅ træt af Telenor. Nu, efter et år, ser det endelig ud til, at det kører nogenlunde af sig selv, men ellers har det været ét langt virvar af manglende hastighed, regninger, vi derfor bare skulle se bort fra, efterfølgende rykkergebyrer på næste regning når vi havde gjort som de sagde, kreditnotaer hvor vi selv skulle trække beløbet fra næste regning og så forfra i karusellen med rykkergebyr for manglende betaling. Så jeg tør simpelthen ikke at tage imod nye tilbud fra dem. Men held og lykke med det smiley

• #2   16. maj 2010 Læs om det her..
    http://opdagelse.telenor.dk/Bliv-underholdt/Kom-godt-igang/

Jeg blev tilmeldt med mit mobil nummer, var inde og downloade, men kan ikke rigtig se hvad jeg skal bruge det til.
    Du kan høre musik og lave playlister, men ikke downloade noget..
    så jeg slettede det igen...

• #3   16. maj 2010 han sagde at man kunne hente musik og lægge dem over på sin mp3 afspiller .....
    Men det passer måske ikke ??

• #4   16. maj 2010 ikke efter hvad jeg kunne se.. og det koster så efter ½ år 49 kr om mrd.

• #5   17. maj 2010 Jens & Marianne K
    Vi har nøjagtig de samme problemer som jer med dem

• #6   17. maj 2010 Bente
    Jeg endte med efter 8-9 måneder at få fat i en kvinde, der godt kunne se mit problem. Hver gang jeg så talte med hende, bad jeg hende sende mig en mail med de aftaler, vi havde lavet. DET hjalp, for så havde jeg den at henvise til næste gang, jeg skulle ringe derind. Problemet er jo, at man får fat i en helt tilfældig og skal starte forfra med at forklare sig hver gang og til sidst kan man sgu ikke engang selv huske, hvordan det hele hænger sammen og hvad, man har betalt.

• #7   17. maj 2010 Det var sørens, Marianne - jeg har ALTID fået SÅ god service, når der har været problemer.

Vi bor rigtig langt væk, og kobberet herude har været rigtig dårligt. Tilmed var centralen tidligere langt væk fra os, så der har været en del udfordringer, som Telenor (dengang Cybercity) ikke kunne forandre på. Men HOLD da op, hvor har de været hjælpsomme, og jeg har aldrig følt, at jeg har skullet starte forfra, da de altid grundigt har noteret hvad der er prøvet og ikke prøvet.

Der er helt klart sket en forandring efter sammenlægningen, men jeg har ikke mærket noget negativt selv - heller ikke efter jeg har fået mobil bredbånd og har skiftet fastnet over til dem.

• #8   17. maj 2010 CH
    De har såmænd også været venlige og bl.a. tilbød de selv, at vi betalte mindre, da de ikke kunne levere den hastighed, vi havde bestilt. Men det var jo så der, problemet opstod fordi vi siden fik rykker for det, vi så havde betalt mindre. Vi betalte så rykkeren og aftalte (igen med en venlig person), at så skulle vi ikke betale næste måned. Der kom da heller ingen regning, men derfeter så en rykker på den regning vi hverken havde fået eller skulle betale. Og sådan fortsatte det bare i en uendelighed. Men jo, de har helt sikkert været venlige, for hver gang, har vi fået at vide,at det var ikke noget problem :). Så måske har forskellen været, at vores har drejet sig om regningerne, hvor jeres problemer har været mere af teknisk karakter

• #9   17. maj 2010 Det kan godt være ;o)

Vores regningstekniske har kørt rigtig fint altid, hvis man lige fraregner en bommert de lavede for nyligt, da de fakturerede 39 kr for en faktura på 0 kr *GG*

Kommentér på:
WIMP hos telenor ...

Annonce