{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

admins for the win *host* {{forumTopicSubject}}

Skal høre om jeg er den eneste som fra tid til anden for mail om jeg hænger folk, hjemme sidder eller lig. ud id dette forum???

For har lige igen modtaget en venlig besked om jeg skal skal sørge for ikke at hænge folk ud og sådan...
Nu sidder jeg så undrene tilbage og tænker "hvor?" - for jeg kan på INGEN måde huske jeg har hængt nogle som heslt ud her inde. Jeg har brokket mig over en X kæreste under en gruppe! men ingen navne, byer, områder eller lig. nævt. Bare hendes opførsel.

Ja jeg undre mig. Og man kan jo ikke svare tilbage på de der PB og få afvide HVOR man har fejler. Så man kan ændre det til næste gang.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  admins for the win *host*
  • #2   17. maj 2010 Jeg har fået sådan en besked en enkelt gang, hvor jeg helt bevidst havde overtrådt reglerne herinde ved at lægge et billede af en stamtavle ud, hvor opdrætteren havde fået nedlagt avlsforbud.

Så nej - jeg oplever det ikke jævnligt og den ene gang jeg har oplevet det var det fuldt fortjent.

• #3   17. maj 2010 CH - Jamen havde jeg så hængt nogle ud var den jo fair! Men har senst lavet et indlæg om på hvilken måde jeg kede mig. Og en debat om træningen for politi hunde og brugs hunde. Og det er det. - Så hvor min udhængning er fatter jeg ikke.

• #4   17. maj 2010 Jeg har fået én, fordi jeg kom til at kommentere i en hvalpeannonce, at moderen ikke var ægte, selvom hvalpene blev solgt som ægte uden tavle... Men det vil jeg nu til enhver tid vælge at gøre igen smiley

• #5   17. maj 2010 Karina - Det er så havd der er smiley - Her ANER jeg bare ikke hvad hulan jeg skulle have sagt som åbenbarrt er upassende.... :s jeg har INGEN jordisk idé om baggrunden for den PB.

• #6   17. maj 2010 Jeg fik heller ingen besked om, hvilken annonce, det drejede sig om. Men jeg blev frosset i 24 (eller 48 timer) med besked om, at jeg efterfølgende skulle slette mine "ikke-købs-relaterede"-kommentarer i en annonce i markedet. Men jeg vidste det godt, allerede da jeg skrev det - at det nok kostede en tur i fryseren. Men det irriterer mig virkelig. Specielt fordi hvalpekøberne helt klart tror, de har købt ægte hunde. Flere af hvalpene er allerede oprettet herinde, som renracede....

• #7   17. maj 2010 Jeg har så kun en gang fået en advarsel om at jeg skulle slette min komntar i en annonce, jeg havde svarret for opdrætter hvad prisen var og at folk kunne læse mere på hendes hjemmeside..
    Det mente en admin så ikke var en relevant kommentar til trods for at jeg var nede og kigge på de pågældende hvalpe..

• #8   17. maj 2010 Næeh, Michael, du har ret. Men så tager jeg gerne en tur i fryseren, for at forklare folk, at det altså IKKE er en ægte hund, der er ved at købe.... smiley

• #9   17. maj 2010 Det er noget, der er skidt ved HG og de irettesættelser der - det forudsættes, at man ved, hvad man har gjort forkert. Og det er jo ikke altid folk lige har en fornemmelse af det - og specielt ikke, hvis man ofte befinder sig på grænsen ;o)

Så det ville være skønt for mange, hvis advarslen giver et lidt tydeligere hint om, hvad præcis man har foretaget sig.

• #11   17. maj 2010 Nu er der altså noget, der dæmrer - den der tråd med politihunden på morgentv udviklede sig jo, og Polski ville sætte over-admin på den.

Jeg synes så ikke du gør dig skyldig i udhængning, men måske nok i ikke at styre tråden ;o)

Tråden er, så vidt jeg kan se, slettet nu. Rigtig ærgerligt, for det var i mine øjne en rigtig fin tråd.

• #12   17. maj 2010 MeToMiCa - Det er hvad der sker når jeg prøver og svare tilbage på den besked jeg modtog.
    Du har ikke adgang til at skrive til denne bruger.

Det kan skyldes at brugeren ikke ønsker beskeder fra:
    Venner
    Gruppemedlemmer
    Brugere på filterlisten

Og som sagt, det er en admin der har skrevet det. Ikke en HA.

• #13   17. maj 2010 Prøv at skriv til Polski ;o)
    Hun kender sagen og har talt med Store-admin ;o)

• #14   17. maj 2010 CH - jamen det var da ikke mig der fik den udviklet? smiley jeg sagde netop de skulle styrre sig. Jeg har skrevet 2 indlæg i den tråd... det burde da være dem der har skrevet og hængt folk ud som burde få den.. ikke tråd starter da tråden er startet uden udhængning eller lig. Jeg skal lave rama skrig hvis det er årsagen!

• #16   17. maj 2010 MeToMiCo - hehe vi kan ikke alle være fejl fri vel smiley hehe men håber da ikke jeg skal "skraffes" for andres udhængning i en tråd som jeg godt nok startede, men IKKE skød videre til udhængning. Kunne Admin finde på det?

• #17   17. maj 2010 Jeppe - jeg mener heller ikke du havde noget at gøre med det, men det kan da være, at admin så, at man som trådstarter tager ansvar for, at tråden ikke udvikler sig og så selv kontakter en HA'er, hvis folk ikke arter sig.

Jeg må nu nok indrømme, at jeg for min part har set langt værre tråde end den uden der kom nogen problemer ud af det for nogen ;o)

Kommentér på:
admins for the win *host*

Annonce