{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Borys vil dø!!!! {{forumTopicSubject}}

Hey igen alle sammen...

Som jeg skrev i en anden tråd er der mange polske hunde der har brug for hjælp.. Jeg vil ha taget den der har det værst til mig men pga nyopstået familieproblemer har jeg ikk mulighed for det.. så jeg råber om hjælp fra jer.. borys situation er nu den at han er blevet syg og har mistet meget pels men er der nogen der vil ha ham kommer han væk derfra og kommer på hundehotel samt får go dyrelægepleje og kommer så først hjem når han er rask igen... Jeg græder indeni og vil gi alt for jeg kunne tage ham lige nu men som sagt der er kommet nogle ting så jeg ikk har muligheden... håber i høre mit råb og hjælper denne stakkels baby til dk.. I kan se ham på: http://www.tamaras.dk/

Han vil dø hvis der ikk snart kommer nogen og tager ham til sig....

Kærlige tanker Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Borys vil dø!!!!
  • #1   16. apr 2006 Ja, jeg syntes det er rigtig synd for alle de stakkels hunde, og det er dejligt der er nogen der hjælper dem til et bedre liv.

    Men vi har ligeså mange "bunker" af hunde herhjemme som der bare råber på hjælp og omsorg - så et eller andet sted så syntes jeg de skal hjælpes først.

    Men ikke et ondt ord om Tamara´s og Græske hunde - de hjælper sgu mange.

    Men vores egen nystartede forening "Red en Hund" kæmper også godt for sagen skulle jeg hilse og sige.


  • #2   16. apr 2006 Ps. Han er næsten stoppet med at spise da han er ulykkelig der hvor han er.. og det er også derfor han taber pelsen... skrev vist han var syg hvilket var en fejl.. han spiser ikke mere og taber pelsen grundet han er ulykkelig!! hAN HAR VÆRET DER I OVER ET ÅR NU smiley

  • #3   16. apr 2006 Louise jeg går helt klart ind for at hjælpe de hude, men hvis han er i så dårlig en tilstand efterhånden så var det måske bedre at give ham fred??? Jeg har selv haft nogen internathunde fra Grækenland i pleje og de er altså påvirkede af at have boet på et internat i så lang tid uden nærkontakt hver dag...

  • #4   16. apr 2006 Louise, det er så godt du vil hjælpe, og der er så mange hunde der har brug for hjælp... vi gør jo alle hvad vi kan...

    Jeg kan desværre ikke hjælpe ham, men det er rart at se mennesker som dig, der har hjertet på rette sted!


  • #5   16. apr 2006 Ja det er klart de er men nej synes ikk han ska dø jeg fælder en tåre hvergang jeg ser hans billede ved bare ikk hvad jeg ska gøre lige nu ....

  • #6   16. apr 2006 Louise den ene jeg har haft i pleje har været hjmme i over 1 år nu og hun er stadig et stort nervevrag, selvom der bliver gjort alt for hende... så nogen gange er det altså bedst at de får fred. selvom det gør ondt, men man kan ikke redde alle hunde.

Kommentér på:
Borys vil dø!!!!

Annonce