{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

AAAAAAAAVVVV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

for en i og så to i mente!!!!!!

jeg har for en uge siden anskaffet mig et nike + kit, og har været ude og motionere efter motionsplan hele ugen, havde - efter planen - hviledag lørdag, og her søndag aften skulle jeg så ud og gå i 15 minutter, løbe i 1 minut og gå i 2 minutter, og så var det jeg skulle slut... for at forbedre min kondi og få lidt mere motion, og undgå knæproblemer, har jeg hver dag startet med at gå i mindst 15 minutter og sluttet af med mindst 15 minutter...
i aften tænkte jeg så, at når programmet i morgen siger gå 5 minutter, løb 3, gentag 1 gang og slut af med 5 minutters gang, så ville jeg prøve i aften prøve at løbe i 2 minutter........ Det gik også fint..... liiiige INDTIL der lå en sten på vejen, som jeg ikke fik set og jeg så i løbet af et splitsekund får temmelig meget ondt i min venstre ankel og derefter lægger mig ned på asfalten så lang jeg er!!!!!!!!!
Når jeg løber, har jeg tlf i den ene hånd (bruges til at tage tid) og ipod'en i den anden, så de ikke falder ud af lommen, og i aftenens anledning af, at det nåede at blive mørkt inden jeg kom ud, havde en lygte i højre hånd også... de ting tabte jeg selvfølgelig også, HELDIGVIS uden de gik i stykker...

så jeg måtte ringe til kæresten, fordi det gjorde temmelig ondt og turde ikke rejse mig - kunne heller ikke de første mange minutter, fordi det gjorde så ondt... han kommer så og henter mig, og hjem går det på ryggen af ham, en lille pause, op igen, og så gik vi meget langsomt hjem, for jeg er ikke helt let alligevel, og følte mig også mega, mega, meget dum, da jeg hang der....

så nu sidder jeg med koldt om anklen, og har ondt, og kan nok ikke løbe i det meste af den kommende uge.. :(((

de to ting jeg har kørende rundt i hovedet lige nu er:

AAAAAAAAAAAAAAAVVVVVVVVVVV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

og

AAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGHHHHH!!!!!!!! Hvor IRRITERENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AAAAAAAAVVVV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #1   24. maj 2010 nå ja... var liiiige ved at glemme den store hudafskrabning jeg har fået under højre knæ........

• #2   24. maj 2010 Det er spild at løbe hver dag, da musklerne har brug for at samle sig dagen efter ud har løbet. Dvs løber du dagen efter du har løbet, så får du alligevel ikke noget ud af det smiley

• #3   24. maj 2010 mit program er sådan, at jeg ikke skal løbe hver dag, men gå hveranden... og man kan jo ikke undgå at gå smiley

men ja, ved godt at musklerne skal nå at regenere, hedder det vist smiley

men det er da bare møg hamrende irriterende at komme til at træde på en sten, så jeg vrikker om.... det er ca 2 timer siden det er sket nu, og det gør stadig ondt.... smiley

• #4   24. maj 2010 Humpe - Hehe, fik ikke lige læst resten af indlægget før jeg svarede smiley

Men JA, tror du ikke du har forstuvet den hvis det stadig gør ondt?

• #5   24. maj 2010 hehe... de tkender jeg godt smiley man læser halvdelen, finder ud af, at der skal svares hurtigt, og får ikke læst resten før bagefter.... smiley

ja... det kan godt være... men ser lige tiden an til i morgen... hvis jeg stadig ikke kan støtte ordentligt på den i morgen, ringer jeg til vagtlægen... heldigvis bor jeg to minutter fra køge sygehus, hvor vagtlægen hører til, så det er ikke så langt.....

• #6   24. maj 2010 Det er nok nærmere skadestuen du skal på smiley

Er den blå? Hvis ja, så er den formentlig forstuvet smiley

• #7   24. maj 2010 Hehe, jamen jeg har det sådan at INGEN må komme før mig med super svarene, og så gælder det bare om at svare hurtigt smiley

• #8   24. maj 2010 jeg ringede lige til vagtlægen, og:

1: højt op med foden
    2: koldt på:
    3: kompres om
    4: smertestillende

og højst sandsynligt forstuvet... og så må jeg ikke støtte på den mens det gør ondt... og hvis jeg er heldig kan jeg begynde at løbe om flere uger.....

århhhh hvor er det bare møg irriterende....

og så har vi ikke noget kompres, men kan jeg evt bruge et eller to viskestykker og komme om?

• #9   24. maj 2010 hehe.... ja det gør det....

men rart at nogen vil svare, og så på denne tid af døgnet....

• #10   24. maj 2010 så er det blevet morgen,og foden er stadig øm og det gør ondt, hvis jeg støtter på den, så den omgang rengøring og oprydning vi skulle have lavet i dag, bliver jo så ikke rigtigt til noget....

men så kan vi jo komme op i levels i WOW (World Of Warcraft) smiley
    super hyggeligt...

og jeg kan for en gangs skyld sidde på min flade og bede om, hvis der er noget jeg ikke kan hinke hen og tage med tilbage - eks. vand, når jeg løber tør for æblejuice ;D

• #11   24. maj 2010 nu du har fået svar på alt det andet, må jeg så lige høre om det der nike noget, er det det der med en chip der skal i skoen som sender information til ipod? hvis ja, hvor har du købt skoene og hva gav du for det? og er det pengene værd? smiley

• #13   24. maj 2010 har da ellers hørt at man skulle ha de der specielle sko?:o

• #17   24. maj 2010 det gør skam ikke noget... jeg har siddet og spillet computer hele dagen og er først kommet herind nu...

men ja... glæder mig også til at blive klar igen...

men har ingen anelse om hvordan jeg kommer i skole i morgen... kan slet ikke gå i dag, men bliver nok desværre nødt til at droppe det i morgen...

• #18   24. maj 2010 Ja jeg har også tænkt mig at prøve med den der lille lomme. MEN skal lige have råd til en iPod først *G*

Kit'et er ikke særlig dyrt.. 229 kr og den der lomme koster heller ikke alverden

Løbesko skal jeg nu snart have nye af oss smiley

God bedring Charlotte.. Så når jeg nok at "overhale" dig hehe

• #19   24. maj 2010 ihh... ja.... og det samme med Nicki... han når også at overhale mig..... og det er snart endnu værre...

• #20   24. maj 2010 Hehehe

Kommentér på:
AAAAAAAAVVVV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonce