AAAAAAAAVVVV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}
for en i og så to i mente!!!!!!
jeg har for en uge siden anskaffet mig et nike + kit, og har været ude og motionere efter motionsplan hele ugen, havde - efter planen - hviledag lørdag, og her søndag aften skulle jeg så ud og gå i 15 minutter, løbe i 1 minut og gå i 2 minutter, og så var det jeg skulle slut... for at forbedre min kondi og få lidt mere motion, og undgå knæproblemer, har jeg hver dag startet med at gå i mindst 15 minutter og sluttet af med mindst 15 minutter...
i aften tænkte jeg så, at når programmet i morgen siger gå 5 minutter, løb 3, gentag 1 gang og slut af med 5 minutters gang, så ville jeg prøve i aften prøve at løbe i 2 minutter........ Det gik også fint..... liiiige INDTIL der lå en sten på vejen, som jeg ikke fik set og jeg så i løbet af et splitsekund får temmelig meget ondt i min venstre ankel og derefter lægger mig ned på asfalten så lang jeg er!!!!!!!!!
Når jeg løber, har jeg tlf i den ene hånd (bruges til at tage tid) og ipod'en i den anden, så de ikke falder ud af lommen, og i aftenens anledning af, at det nåede at blive mørkt inden jeg kom ud, havde en lygte i højre hånd også... de ting tabte jeg selvfølgelig også, HELDIGVIS uden de gik i stykker...
så jeg måtte ringe til kæresten, fordi det gjorde temmelig ondt og turde ikke rejse mig - kunne heller ikke de første mange minutter, fordi det gjorde så ondt... han kommer så og henter mig, og hjem går det på ryggen af ham, en lille pause, op igen, og så gik vi meget langsomt hjem, for jeg er ikke helt let alligevel, og følte mig også mega, mega, meget dum, da jeg hang der....
så nu sidder jeg med koldt om anklen, og har ondt, og kan nok ikke løbe i det meste af den kommende uge.. :(((
de to ting jeg har kørende rundt i hovedet lige nu er:
AAAAAAAAAAAAAAAVVVVVVVVVVV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
og
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGHHHHH!!!!!!!! Hvor IRRITERENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 443 Svar: 2.849
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 1.860
feb 2008
men ja, ved godt at musklerne skal nå at regenere, hedder det vist
men det er da bare møg hamrende irriterende at komme til at træde på en sten, så jeg vrikker om.... det er ca 2 timer siden det er sket nu, og det gør stadig ondt....
jan 2009
Men JA, tror du ikke du har forstuvet den hvis det stadig gør ondt?
feb 2008
ja... det kan godt være... men ser lige tiden an til i morgen... hvis jeg stadig ikke kan støtte ordentligt på den i morgen, ringer jeg til vagtlægen... heldigvis bor jeg to minutter fra køge sygehus, hvor vagtlægen hører til, så det er ikke så langt.....
jan 2009
Er den blå? Hvis ja, så er den formentlig forstuvet
jan 2009
feb 2008
1: højt op med foden
2: koldt på:
3: kompres om
4: smertestillende
og højst sandsynligt forstuvet... og så må jeg ikke støtte på den mens det gør ondt... og hvis jeg er heldig kan jeg begynde at løbe om flere uger.....
århhhh hvor er det bare møg irriterende....
og så har vi ikke noget kompres, men kan jeg evt bruge et eller to viskestykker og komme om?
feb 2008
men rart at nogen vil svare, og så på denne tid af døgnet....
feb 2008
men så kan vi jo komme op i levels i WOW (World Of Warcraft)
super hyggeligt...
og jeg kan for en gangs skyld sidde på min flade og bede om, hvis der er noget jeg ikke kan hinke hen og tage med tilbage - eks. vand, når jeg løber tør for æblejuice ;D
feb 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 158
feb 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 158
feb 2008
men ja... glæder mig også til at blive klar igen...
men har ingen anelse om hvordan jeg kommer i skole i morgen... kan slet ikke gå i dag, men bliver nok desværre nødt til at droppe det i morgen...
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Kit'et er ikke særlig dyrt.. 229 kr og den der lomme koster heller ikke alverden
Løbesko skal jeg nu snart have nye af oss
God bedring Charlotte.. Så når jeg nok at "overhale" dig hehe
feb 2008
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
AAAAAAAAVVVV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!