{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Afslutningsgave til træner - ideer??? {{forumTopicSubject}}


Det hold jeg går på til hundetræning er blevet enige om at give vores træner en lille ting nu her den sidste gang, og jeg ha sagt at jeg gerne vil stå for det.
Vi havde snakket om blomster, men jeg ville bare gerne finde på noget andet.....jeg ved bare ikke hvad :0(

Der er ca. 150-200,- at købe for......
Hun har selv butik med udstyr, legesager osv. til hunde, så det skal ikke være sådan noget...
Hun ammer stadig sin dreng, så heller ikke vin ell. lign.....

Så er der nogen der har nogle ideer???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afslutningsgave til træner - ideer???
  • #1   28. maj 2010 Få taget et fint billede af jer alle sammen med vovserne og sæt det i en ramme.

    Og en æske chokolade - Merci - siger alt:-)


  • #2   28. maj 2010 da jeg stoppede som træner i den tidligere klub, havde mit ene hold lavet sådan en sød lille kurv til mig

    der var nogle små slikposer, masser af godbidder og 2 flasker vin og så det sødeste kort en af dem selv havde lavet hvor hun havde tegnede alle de hunde der var på holdet

    i stedet for vin kunne der jo være noget lækker chokolade eller sådan noget - det er tanken der tæller og jeg ved da hvor glad jeg blev smiley


  • #3   28. maj 2010 En kurv med blomster, chokolade, noget specielt kaffe/the fra en lille kaffebutik, slik osv.

  • #4   28. maj 2010 Vi kan ikke nå at få taget billede, og jeg kan ikke kontakte alle dem på holdet......men ellers en super god ide :0)

    Kurven med diverse er også en god ide, jeg er bare tom for hvad jeg skulle komme i. Jeg kan godt lide hvis der er en rød tråd i det man kommer i kurven :0) Alt til hunde gider jeg ikke putte i da hun selv har butik ;0)

    Vi har faktisk en rigtig lækker butik her i byen, hun sælger specielle the/kaffe og det lækreste (og dyrt) chokolade, så det var også et godt bud :0)

    Andre ideer??
    Eller ideer til hvad man kunne komme i en kurv??


  • #5   28. maj 2010 Jeg fik en kurv tilsendt med men masse gode italienske godter for noget tid siden..

    Mon det er interflora, der sender dem ud?

    Meeen - det er nok mere bekosteligt end 150 kr. tror jeg.

    Ellers findes der nogle rigtig lækre chokoladeæsker med luksuschokolade i. DET er en gave jeg ville flyve til vejrs over at få ;o)


  • #6   28. maj 2010 Et par biograf billetter måske
    Eller noget til baby


  • #7   28. maj 2010 Så vidt jeg ved må hun da ikek spise chokolade hvis hun stadigvæk ammer sit barn??

    Men hvad med et gave kort til en matas klinik?
    I Hørsholm har de en klinik hvor man kan få massage ansigts behandlinger mv.
    Jeg gav mine sted mor sådan et gave kort og hun tog afsted med en veninde, det er da super personligt og måske en ting hun ellers ikek ville ofre på sig selv nu hun har den lille? >:o)


  • #8   28. maj 2010 Få lavet en vild flot kage med hendes hunderacer ovenpå kagen *S*

    Ex på en'Japaner' kage
    (link fjernet)

    Forsiden til hender der har lavet 'Japaner' kagen her: (link fjernet)


Kommentér på:
Afslutningsgave til træner - ideer???

Annonce