{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg kan sunge Rasmus Seebach,
  • #1   3. jun 2010 Jeg så den forleden nat og er helt færdig over ham - han er da bare for cute især er jeg vild med sætningen: Jeg ved godt, at du synes jeg er helt sort...

Synes ellers han understøtter ordene godt med sine gestikulationer, der også viser han forstår indholdet, men lige den ovenstående sætning skulle jo have været: Jeg ved godt at du siger det/der er helt sort...

Han er meget livsbekræftende at høre på!

• #2   3. jun 2010 Personligt synes jeg det er synd at gøre grin med så seriøs en sang..

Det må virkelig ikke være sjovt for Tommy Seebach's familie hvis de hører den..
    Rasmus har skrevet den sang med virkelig meget kærlighed til sin far.

Men det er nok bare min holdning at man ikke har respekt for andre mennesker hvis man laver sjov med så seriøse og personlige sange..

• #3   3. jun 2010 viser jo bare at hans sang når ud til mange flere end kun danskerne.. kanon sang den rigtige og
    sejt at andre vil "lege dansker" og synge den
    det jo ikke kun dansker der har mistet smiley

• #4   3. jun 2010 Han laver da ikke sjov - han mener det dybt seriøst - det er lytteren der finder det "sjovt".

Det kunne da også tænkes, at de trak lidt på smilebåndet over denne fortolkning det behøver jo ikke være så sørgerlig og dystert fordi det er et serøst emne, og er det for personigt skulle han nok ikke have offentliggjort sangen.

Tror da også at Tommy sidder deroppe et sted og trækker på smilebåndet, hans søn har formået at gøre ham kunsten efter og trænge ud til folk - og det er da en stor kunst i sig selv.

• #5   3. jun 2010 Som jeg skriver, er det nok bare min personlige holdning.. smiley

Jeg mener bare ikke det er sådan nogle sange man skal lave sådan noget med..

Men jeg er nok også den type der tænker meget mere over hvorfor teksten er skrevet, osv. smiley

• #6   3. jun 2010 Altså hvis Rasmus Seeback ikke vil have sådan nogle situationer kommer, så havde han nok ikke udgivet den smiley

Jeg sys han er alt for sød at høre på. Han går virkelig op i det smiley

• #7   3. jun 2010 enig med -M Hysted. Nu med Athos og Nala. -

• #8   3. jun 2010 Han laver da ikke sjov med den..

Chica Bella: nu er det jo ikke alle, der får den på mail og facebook etc..

• #9   3. jun 2010 Det er en sang Rasmus S har udgivet i det offentlige rum - så må man altså også forvente at nogen andre synger med på den.

Og jeg tror han mener det dybt seriøst - måske har han bare ikke forstået sangens "alvor"
    Han synes bare den er hammer fed smiley

Og var jeg Tommy - ja så havde jeg grinet min røv i laser smiley
    Det er ikke noget at blive "stødt" over smiley

• #10   3. jun 2010 Beanmor: Ja så er det vel for at gøre grin. Men han er nu alligevel meget underholdende at høre på, om det havde været denne sang (som jeg iøvrigt sys er slemt dårlig) eller en anden smiley

• #11   3. jun 2010 Angående debatten om hvorvidt det er stødende eller ej... Nu er jeg selv stor Nephew-fan og jeg ville synes det var skægt at høre en sang som Superliga fra ham. Og jeg synes også den her sang er sjov, bryder mig bare ikke om Seebach smiley

• #12   3. jun 2010 Nå jamen om så det er for sjov... sååå.. er han altså stadig vildt underholdene smiley

• #13   3. jun 2010 Hold da kæft det er humor på højt plan...
    "du behover ikke sige ondskuld"

• #14   3. jun 2010 Manden er pæredansk og læser til idrætslærer her i DK.

Hans dialekt er falsk og han synger den ligesom hans far ville have gjort.

Sys han er skøn at se på og sys os det er en helt fantastisk sang.

Jeg tror ikke han gør grin med selve sangen, tror faktisk mere han gør grin med hans fars afrikanske accent:)

han har også lavet en version af "Afrika" smiley

Kommentér på:
Jeg kan sunge Rasmus Seebach,

Annonce