{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amstaff Stjålet i Århus
  • #1   19. apr 2006 Så det godt i går, det er sgu groft nok smiley

• #2   19. apr 2006 Citat: .... opsøgte kvinden fire udenlandske mænd, som havde oplyst, at de var interesserede i at købe hendes tre hundehvalpe

... Er der ingen herinde der som opdrætter ville finde det mistænkeligt at 4 udenlandske mænd ville købe 3 Amstaff hvalpe på den måde?

• #3   19. apr 2006 Ja, som Amstaff ejer bliver man mere og mere utryg...

Jeg efterlader aldrig Tia nogen steder inde i Århus mere...

Kath

• #4   19. apr 2006 Syntes det er mere mystisk at kvinden ligefrem opsøger dem.
    Men jo, jeg ville nok også have tænkt mit hvis de ringede og var interesseret i alle hvalpene.

• #5   19. apr 2006 Annemie: Jo, jeg tænkte det samme.... Men det er da forfærdeligt alligevel...

Kath

• #6   19. apr 2006 René: Jep, og se hvad de får ud af det. Det er så synd at man bliver behandlet på den måde når man er åbensindet.

• #7   19. apr 2006 René: Kloge, eller mistænksomme? smiley

• #8   19. apr 2006 Mere info:

(link fjernet)

Kath

• #9   19. apr 2006 Puha, jeg synes godt nok hun er naiv....

• #10   19. apr 2006 Hmm, hvis jeg havde hvalpe til salg, ville jeg da have at folk fulgte deres opvækst.. Og kom hjem til mig og så dem sammen med moderen. Og 9000 kr for 3 hvalpe... det er 3000 kr pr hvalp.. Hmmm, meget billigt...

Jeg ville nok mene at hun er meget naiv. Ja det er da trist og synd for hende at hun bliver slået ned, meeen

• #11   19. apr 2006 tja.......i må gerne kalde mig racistisk....men altså........ringer der een til mig....og jeg kan høre han er af udenlandsk herkomst.....og han er interesseret i een af mine hvalpe......ja....så er de sørme allerede solgt.............der ringede et par stykker sidst vi havde hvalpe........og de fik at vide hvalpene alle var solgt........vil ikke sælge til disse eller andre utvivlsomme typer..........er meget muligt jeg kæmmer alle af udenlandsk herkomst over een kam......men syntes tvivlen skal komme hvalpen til gode............så hellere beholde dem selv.......

• #12   19. apr 2006 og ville da aldrig under nogen som helst omstændigheder sælge flere hvalpe til een køber.....det lugter......og det LUGTER meget grimt.....

• #13   19. apr 2006 Jeg syntes også det var utrolig naivt gjort, at ville sælge tre hvajpe på en gang Hmm hvem vil have så mange i en mundfuld? MEN til Anni A så syntes jeg ikke det er en pæn måde at skrive om andre mennesker på herinde, og at du generaliserer folk forkert, der er ligeså menge danskere (flere) som ikke er god ved racen/hunde !

• #14   19. apr 2006 nana>>>>ved godt jeg vil få på puklen.....og skrev også jeg godt viste jeg kæmmede alle over een kam...............men ik desto mindre agter jeg at gøre sådan...........ved godt at også mange danskere er lige så uldne...og derfor er jeg meget forsigtig med hvem jeg sælger hvalpe til...............Vil altid lade tvivlen komme hvalpen til gode....og sidste gang sagde vi også nej til nogle danskere......
    lyder dumt....ka godt se det........men er der bare ikke noget at gøre ved.......*SSS*......

og da jeg er ødelagt af mediernes påvirkning.........har set flere udsendelser med arrangerede hundekampe....og der var det sjovt nok nydanskere der var med..........er ked af at generaliserer........men er bare nødt til det.........kan meget vel være der er nogle der sagtens kunne være gode hunde ejere imellem......men de må så bare købe en hund et andet sted........og de andre som jeg føler *dybt i maven*...ikke er egnede.....må også købe deres hund et andet sted...............

Jeg er som sælger af mine hvalpe nød til at agere ud fra hvad jeg syntes er bedst for hvalpen.......ligger ihvertfald ikke 8 ugers god og kærlig opdragelse med maaaaaaaaasser af kysser og krammere og gode oplevelser for hvalpen.....for blot at være ligeglad med hvor de efterfølgende kommer hen.............

er godt klar over jeg træder nogle over tæerne .......men vil altså ikke handle anderledes....

• #15   19. apr 2006 Og nana....skrev altså i det tidligere....vil ikke sælge til disse eller ANDRE utvivlsomme typer

Kommentér på:
Amstaff Stjålet i Århus

Annonce