{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.476 visninger | Oprettet:

Så blev Carl Erik slettet {{forumTopicSubject}}

Fordi han havde et skænderi med Heide pitt over deres GB...

CE videre bragte nogen oplysninger om Heidis mor, som Heidis mor havde bedt ham om....

Dette blev Heidi sur over og skrev det til CE i hans GB... Han svarede han synes de skulle tage den privat... dette var Heidi ikke interesseret i og blev ved at skrive i GB. De skrev så frem og tilbage. Personligt synes jeg de ting Heidi skrev var værst (kaldte far ondskabsfuld og uden for pædagogisk rækkefølge)... men jeg kan jo være farvet af at CE er min far så lad os bare sige de er lige gode om det...

Så kommer Claus, Heidis far online, og nu er CE slettet, men Heidi er her stadig???

Jeg har set langt værre ting skrevet på dette forum uden folk er blevet slettet???

Dette er ikke for at hænge Heidi ud (det tør jeg ikke) men for at forklare hvorfor far ikke er her mere...

Dette bliver den sidste tråd jeg deltager i på dette forum...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev Carl Erik slettet
  • #1   19. apr 2006 .........

  • #2   19. apr 2006 ok, det lyder ikke godt

  • #3   19. apr 2006 Jo, den er god nok :o)

    Vil gerne have en forklaring fra Claus... det kan jo være der er en god forklaring... eller at det slet ikke har noget med det her at gøre?


  • #4   19. apr 2006 Det lyder som et afsnit af Horton Sagaen

  • #5   19. apr 2006 Janni - jeg skulle lige til at oprette en tråd om han var væk, har nemlig søgt på hans navn og hund, men fandt ingenting.

    Øv hvor er det bare latterligt!

    Du må ikke også slette dig...det er sgu for trist :o(


  • #6   19. apr 2006 Far har forresten kopi af alt det der blev skrevet...

  • #7   19. apr 2006 Hold kæft hvor er det langt ude...

  • #8   19. apr 2006 Jeg syntes det lyder underligt?
    Var det i den tråd hvoe jeg spurgte om Bebe´s helbred det startede?
    Desværre blev jeg nød til at gå, så har ikke hørt mere.
    Men det du fortæller lyder jo helt hen i vejret - og jeg kunne ikke forestille mig at Heidi har snakket pænt hvis hun har følt der har været noget som ikke var rigtigt, hun plejer nok at kunne hakke fra sig hvis det er.
    Syntes Claus skulle komme på banen og forklare sig, for jeg syntes det lyder meget underligt - står der stadig noget i Heidi´d GB?

    Kigger lige...


  • #9   19. apr 2006 Jeg sletter mig skam ikke, men jeg gider ikke deltage i forummet mere... det her er det sidste fra mig...

    Og det skal lige siges at før han blev slettet HAVDE han slettet alt det han havde skrevet, da Heidi bad om der ikke blev snakket om hendes privatliv og det respekterede ham... men blev alligevel slettet?


  • #10   19. apr 2006 Kan ikke finde Heidi - hedder hun noget andet nu?

  • #11   19. apr 2006 Chalotte > Nej, tænkte lige det samme....

  • #12   19. apr 2006 Kan bare ikke forstå, hvorfor vi andre ikke måtte vide hvad der var sket med Bebe...hvorfor det skulle være noget negativt. :o(

  • #13   19. apr 2006 Janni, kan udemærket godt forstå din harme... Det er mig ubegriveligt hvordan den form for diktatorisk selvhøjtidelighed kan foregå i et forum som bryster sig af at være åbent og hvor alle meninger har lige meget ret til at komme til udtryk!
    Kors.... Og hvor har HG med et slag tabt mange kontruktive og kreative kræfter på gulvet.. Jeg begræder jeres afgang..


  • #14   19. apr 2006 Nej, det var i den tråd med AHs brev tror jeg nok... heidi blev hidsig, men det var jo Bebe der havde bedt far fortælle det?

    Så det var nok en stor misforståelse, det er heller ikke det der er pointen, det er at Far er blevet slettet for det men ikke Heidi...

    og det var slet ikke slemt efter min mening, jeg har sgu set værre her inde :o)



  • #15   19. apr 2006 bebe er det hendes hund????

  • #16   19. apr 2006 Ok, så er det måske ikke Claus... men hvad er det lige du har klaget over Heidi???

  • #17   19. apr 2006 Mette - Bebe er hendes mor

  • #18   19. apr 2006 Altså jeg kan godt gengive hele halløjsaet lige her men tror jeg bliver slettet så :O)

  • #19   19. apr 2006 Heidi > Kunne ikke lige finde dig under "Heidi Pitt" måske fordi man skal skrive med stort :o))))

  • #20   19. apr 2006 Heidi - hvorfor måtte vi ikke få at vide hvad der var sket med din mor?? Spørger bare stille og roligt...

  • #21   19. apr 2006 Så er det da påfaldende at det lige netop var efter denne batalje at han bliver slettet, synes du ikke Heidi?

  • #22   19. apr 2006 tak anette.. kun mere forvirreret...
    Jeg hopper ud..
    Håber vi ser mere til dig Janni og din far....hils ham


  • #23   19. apr 2006 Hmmmm - ja svært at bedømme noget ud fra det når ikke der rigtigt står noget nogen steder, men syntes bare det lyder underligt.
    Og at CE så pludselig er slettet - kan ikke forestille mig at det kun er ham der ikke har skrevet pænt.


  • #24   19. apr 2006 Blev så personlig??? Han skrev bare hvad Bebe havde bedt ham om...

    Du kaldte ham ondskabsfuld og uden for pædagogisk rækkevidde.. hvad kalder du det?????

    Du kan da ikke påstå du snakkede pænt?

    Og hvorfor ville du ikke tage den privat???


  • #25   19. apr 2006 Synes forresten det er en mærkelig ide at klage over folk til bigbrither... jeg har da skændes med mange, men jeg har da aldrig klaget over nogen .... klagede du efter han respekterede dit ønske og slettede det han havde skrevet?????

  • #26   19. apr 2006 brother

  • #27   19. apr 2006 Heidi - okay....jeg vil ikke blande mig, da jeg jo ikke har set jeres beskeder der er blevet sendt frem og tilbage.

    Håber bare din mor har det godt...


  • #28   19. apr 2006 Så det vil sige at CE er blevet slettet for at skrive noget, som han er blevet bedt om at skrive??

  • #29   19. apr 2006 Du blev hidsig fra hans første besked til dig som bare opfordrede til i skulle tage den privat...

    Så det med han var ondskabsfuld var ikke personligt??? hvad var det så???

    Min Far har ikke skrevet andet end hvad din mor har bedt ham om...


  • #30   19. apr 2006 Det skal jeg ikke kunne sige Heidi - jeg mener ikke jeg dømmer, men skriver bare at jeg ikke kunne forestille mig det kun var CE der ikke skrev pænt, da jeg også har set dig forsvare dig herinde hvis der har været noget.
    Men lidt ærgeligt det hele bliver slettet med brugeren, ikke rigtig noget at forholde sig til :o)


  • #31   19. apr 2006 Det her var ikke for at starte noget privat... det vat for at forklare hvorfor CE ikke er her mere...



  • #32   19. apr 2006 Heidi, hvad var dit mål så med den klage? at få smidt CE ud? så er det jo lykkedes til fulde..
    Jeg læste de beskeder i skrev til hinanden igår og jeg må sige at jeg undrer mig såre over hvorfor du for det første ikke er slettet på lige fod, for det andet hvorfor du ikke indvilgede i at holde den privat som CE bad om og hvorfor en klage overhovedet var nødvendig da han slettede beskederne da du bad ham om det??


  • #33   19. apr 2006 ....må give Bodil D ret, dette udvikler sig da vist til at høre hjemme i privaten..

    Fortsat god dag til jer alle..


  • #34   19. apr 2006 Heidi, du ved sgu da godt at admin godt kan slette folk efter kun en en klage....

    Det er kun HAerne, der ikke kan, og dem skriver du jo netop at du ikke går gennem..

    Jeg bliver ved med ikke at fatte at folk ikke bare kan være uenige, og så fint med det, men at der skal klages helt tiden.
    Det er sgu for barnligt.


  • #35   19. apr 2006 Jeniki : det blev ikke slette med brugeren , det var far selv der slettede det... da heidi sagde hun ikke ville have private ting om hende ude... og så slettede han det...

    Heidi: hvis du ligger mærke til det så beder jeg ikke om en forklaring fra dig...


  • #36   19. apr 2006 Janni - hils din far, i vil begge to være savnet herinde!!

  • #37   19. apr 2006 Må give Belinda ret i det er barnligt at klage...



  • #38   19. apr 2006 Jeg fatter slet ikke hvorfor en anden person skal vidrebringe meddelelser fra ens egen mor - de to må sgu da tage den privat og ikke blande hele H.G ind i deres privatsfære.
    Og jeg aner intet om hele situationen men undres blot over at CE skal være budbringer - og jo det er mere end beklageligt at han er slettet. Blot min mening! Håber i alle vil få en god dag dette til trods


  • #39   19. apr 2006 Belinda,, ja det hører hjemme i børnehaven,. hvor man ikke kan klre sig selv, men lige skal ha de store til at hjælpe

  • #40   19. apr 2006 skal nok annette :o)

    Ja, det er muligt du skrev det Heidi men du blev jo selv ved og det var dig der startede det hele...


  • #41   19. apr 2006 Trine: CE skulle videre bringe en besked da Heidis mor ikke kan komme til en computer...

  • #42   19. apr 2006 Trine - nu er der mange der holder af Bebe herinde, så CE fortalte bare hvad der var sket med hende. Det var ikke noget med nogen mudderkastning eller noget :o)

  • #43   19. apr 2006 Med fare for nedskydning så er CE ikke den eneste savnede herinde... Jeg savner f.eks. Besse som jeg føler lidt også er blevet groft berøvet retten til at være herinde, men okay...

  • #44   19. apr 2006 Trine, du har fået noget galt i halsen... CE fik blot tilladelse til at fortælle på HG at Heidis mor er indlagt (af Heidis mor!) Intet andet......

  • #46   19. apr 2006 Janni det siger jeg heller ikke men undre mig blot over hvis min mor bad en anden vidrebringe personlige beskeder - jeg tror nok jeg ville blive ked af at jeg ikke blev ringet op af hende men skulle have meddelelser fra andre ikke familiemedlemmer. Andet er der ikke i det.

  • #47   19. apr 2006 June: det kan vi meget hurtigt blive enige om.. Men ikke alle er desværre af den mening!

  • #48   19. apr 2006 .......ja så skid hul i hvad datteren evt. måtte føle...... det sq flot og så har jeg vist sagt hvad jeg havede at sige her i forum om den sag.

    God dag til alle..


  • #49   19. apr 2006 Det var da satans......... - undskyld sproget.

    LIge nu sidder jeg og er SÅ irriteret.

    Jeg aner ikke hvad sagen handler om - og det rager heller ikke mig, men jeg er dybt imponeret over, hvorledes dybest set småting, kan få de konsekvenser.

    Janni - jeg har ikke anden kontaktmulighed til din far, end gennem vores beskedcenter herinde. Han sendte mig en besked i morges - og jeg har virkelig brug for de rapporter han sender ang. Tjalfe, og kan p.t. ikke give ham svar på beskeden.

    Gider du ikke sende mig hans email ?

    Min er : nette@stormlund.dk

    Tak!

    - og her sidder jeg på tungen, for ikke at råbe :BØRNEHAVE!!!!

    Lagde I mærke til, jeg ikke gjorde det ? smiley

    Mange hilsener,
    Nette


  • #50   19. apr 2006 reese: damn.. det var jo det jeg skulle til at skrive...

  • #51   19. apr 2006 Trine, det var for at gove os andre brugere besked, ikke for at give en besked videre til Heidi, at CE skrev det..

  • #52   19. apr 2006 gove = give

  • #53   19. apr 2006 .....Hørt reese - fint formuleret og ramt lige plet smiley



  • #54   19. apr 2006 Trine - igen, det var ikke beskeder om noget som helst andet, end hvordan Bebe havde det. Der var ikke mudderkastning, eller beskeder som skulle gå fra Bebe til Heidi. Det var udelukkende så vi vidste hvad der var sket med Bebe.

  • #55   19. apr 2006 sådan forstod jeg det bare ikke Belinda

  • #56   19. apr 2006 Trine, Nej, det havde jeg gættet ;o)

  • #57   19. apr 2006 Reese: jeg er ikke skuffet, jeg er gal, for hvis der er noget jeg hader er det uretfærdighed...

    Jeg har ikke oprettet denne tråd for at diskutere med Heidi, men for at fortælle hvad der er sket...

    Jeg er glad for heidi er her så hun kan fortælle hendes side af historien...

    Det er ikke noget med jeg er sur over hvad hun har sagt eller CE har sagt...

    Synes bare ikke det var nok til det skulle klages over og at Far skulle slettes... langt fra...


  • #58   19. apr 2006
    Her er så det CE har skrevet til Heidi, det må jeg vel gerne ligge ud? Så kan i selv afgøre om det er sletningsgrundlag?

    "hmmm....
    jeg ved ikke hvem der har pisset på din sukkermad, men jeg synes du skulle stoppe din latterlige opførsel her og nu...
    Hvis du synes vi skal sidde og svine hinanden til i vores gæstebøger, så husk lige på, at jeg er "handicappet" fordi jeg skal ta' hensyn til din mor...tror du vil være bedst tjent med at jeg bliver ved med det."


    "Trist...
    Trist at du fortsat insisterer på at skændes offentligt.
    Hvis du ombestemmer dig og indser at det måske ville være det bedste trods alt, så behøver du bare sige til..
    Bebe er min ven, og du er trods alt hendes datter, og det er BESTEMT ikke i min interesse at hænge dig ud, tværtimod...
    Nu synes jeg du skal læse hvad jeg har skrevet i min gæstebog, og så vil jeg anbefale dig, at du tænker dig særdeles grundigt om inden du går amok igen....
    Li' så snart vi bliver enige, så sletter vi det hele igen....okay ?"


    "det er godt med dig..
    Du har selv valgt at starte "krig"...
    Du har selv valgt at det skal være offentligt...
    hvis du mener jeg har skrevet noget der ikke passer, så kan du jo fortælle lige nøjagtigt hvad det er...så skal jeg nok overbringe din mor det glade budskab, at hendes datter sidder og kalder hende løgner offentligt...alt hvad jeg skriver har jeg fra din mor...
    Og mit "tilbud" står stadig ved magt...du siger bare til når vi skal diskutere privat i stedet for i GB..."

    "jo
    Det er okay Heidi.
    Jeg slette alt det jeg kan slette.."




  • #59   19. apr 2006 Nå - det var godt nok sletninggrundlag........:-/

  • #60   19. apr 2006 Hej Nette :o)

    Har sendt mail...

    Okay Alle, sorry, men jeg ville lige fortælle hvorfor han ikke er her mere da i jo nok alligevel ville spørge :o) Det var ikke for at starte en diskussion med Heidi...

    Men vil lige sige heidi, at det er helt okay du blev sur over det CE gjorde, man føler jo hvad man føler MEN jeg bliver sgu irriteret over du sidder og pudser din glorie, når du har skrevet de ting til ham du har...


  • #61   19. apr 2006 Janni: Hils din far og sig at vi vil savne ham.....:-D

  • #62   19. apr 2006 Tak Charlotte!

    Og så vil jeg lige uddybe, at grunden til min irritation er, at jeg ikke fatter at man "bare" sådan kan få slettet CE - og tidligere var det Bebe.

    Helt personligt er det jo to mennesker, som jeg har fået rigtig meget respekt for - og lige nu er dybt afhængig af i.f.t. min hund.

    Jeg kan læse mellem linierne er Bebe er syg - og det gør mig virkelig ondt. Jeg håber virkelig ikke det er noget alvorligt smiley

    Uanset hvorledes de menneskers privatliv og familie-forhold er p.t. - må vi prøve at skille tingene ad.

    Jeg argumenterer derfor også for, at den her, skal klares privat. Jo flere der kommer med sympatil-tilkendegivelser på den ene eller anden side, desto sværere bliver det at få konflikten løst for de involverede.

    M.v.h.
    Nette



  • #63   19. apr 2006 2 første? Der var kun en mere, hvor der fakstisk bare stod i skulle snakke privat... men den har du jo slettet før han fik den kopieret :o)

  • #64   19. apr 2006 Heidi > Ved godt der skal flere til men personligt har jeg aldrig klaget over nogen herinde, og jeg mener ikke det er noget man skal gøre med mindre det er meget grelt, og jeg har aldrig set CE skrive noget som burde føre til en sletning.
    Men jeg ved godt at sikkert flere har klaget over ham, nogen gange rammer han nogle ømme punkter, men jeg syntes bare det er godt han tør.
    Og det er ikke denne sag jeg snakker om, men meget generelt herinde.


  • #67   19. apr 2006 Nette : selvfølgelig du har ret :o)

    Ville også bare forklare hvorfor han ikke er her, men så eskalerede...

    Men kan sige det går så fint med tjalfe, han var jo på besøg hos mig igår og sige både hej til min undulat og min kanin... ham synes de er meeeget underholdende :o)

    Reese: ?????
    "Jeg offentliggør noget privat om dig, indtil jeg får min vilje"



  • #68   19. apr 2006 NU VIL JEG UD I DET GODE VEJR OG LEGE MED HUNDEN..... DET BURDE I ANDRE OGSÅ GØRE I STEDET FOR AT SIDDE HER OG VÆRE SURE........ smiley

  • #69   19. apr 2006 Tjalfe er en dejlig vapper :o)

  • #70   19. apr 2006 Hundejer... Tror ikke du er med på hvad det handler om :o)

    Glem det folkens!!! Det her var kun for at forklare hvorfor CE ikke er her mere, det var sådan set det hele.


  • #71   19. apr 2006 *LOOL* Bebe beder far skriver noget her inde... og det ender så med Heidi og mig sidder her og diskutere... lidt komisk :O)

  • #72   19. apr 2006 Heidi du må gerne sende den til mig janni_meier@hotmail.com :o)

    Men faktisk er jeg lidt træt nu :o) Er du ikk?


  • #73   19. apr 2006 Ja - Tjalfe er rigtig dejligt.

    Og i beskeden fra CE kunne jeg også læse det går rigtigt godt!!

    Det er dejligt - og jeg er dybt afhængig af de rapporter - for jeg savner Tjalfe helt vildt.:-(

    Jeg har da også sprugt CE om vi kunne have gjort mere for ham herhjemme - for når man får de juble-rapporter, er det svært at føle andet end at vi har givet for hurtigt op.

    Vi har jo kæmpet for ham i de 1½ år vi har haft ham - og meget er blevet godt.

    Men CEs svar vat også, at han aldrig ville kunne fungere optimalt i en børnefamilie.

    Og så tror jeg - personlig teori - at det er SÅ sundt for Tjalfe at bo med Didder. For nu er han "underdog" i stedet for ældste han ( som han var her ), og det må altså give ham noget mindre ansvarsfølelse, og større tryghed.

    Nå - men det var lige et sidespring.


  • #74   19. apr 2006 Jeg tror du har ret i han har godt af at bo med Didder :O)

    Men Loke er jo kastereret og Tjalfe er sikker på Loke er en tæve... så du kan tro han gør sig til og rulle på gulvet og laver legebuk ... det er så sødt :o)


  • #75   19. apr 2006 ..... Men der hvor han skriver at han er en bedre ved en jeg er en kærlig datter....... er der virkelig nogen der skriver sådan...?

  • #76   19. apr 2006 Tjalfe og Coco legede i hvertfald godt sammen smiley

  • #77   19. apr 2006 Legebuk ?

    Hopper han på Loke ????

    Ej - altså......... smiley

    Han er meget glad for tæver - uanset om de er i løbetid eller ej. Så de kan godt blive lidt trætte af ham, og han giver ikke lige op..........;-)



  • #78   19. apr 2006 *GGGGG* Jeg ser lige på min indre skræm de tre hårboller hoppe rundt og hygge sig sammen!!

  • #79   19. apr 2006 skærm

  • #80   19. apr 2006 Karina, tror det er taget ud af sammenhæng... jeg kunne forklare det men det ville medføre personlige oplysninger og det er det der startede det hele , så det vil jeg hellere undgå...

    Gider ikke mere nu, jeg er færdig med HG forum...og det er faktisk en superlettelse :o)

    En lettelse fordi jeg slipper for at blive irriteret på båtnakker jeg alligevel ikke kender, en lettelse fordi det vil give mig mere tid til mit rigtige liv, og en lettelse fordi jeg ved der er folk her i forummet der er kyndige nok til at give gode råd... i ved hvem i er :o)



  • #81   19. apr 2006 Det her må da værre et af de største tab for HG... CE er nok en af dem der har hjulpet folk allermest.. Burde de måske lige have tjekket... :,-/



  • #82   19. apr 2006 NAAAJ , han hopper ikke på Loke :o) legebuk er når de bukker for at få den anden til at lege... altså stikke numsen i vejret :o)

    Heidi: god tur i byen :O)


  • #83   19. apr 2006 Jannie - sidder og læser det nu og jeg håber da bare, at Heidi sender det til dig som hun reagerede så stærkt på hvis du er interesseret.

    Og så håber jeg at du alligevel får lyst til fortsat at deltage i forum som tidligere, du har en masse at give til de der har brug for at modtage på så mange fronter...

    Knus herfra til jer alle, nu kalder solen og hundene..


  • #84   19. apr 2006 Men nette, det er rigtig, som du siger, han ikke giver op... han forsøgte at få Loke til at lege i en time ... mindst :o) Men Loke giiiider ikke lege :O)

    Så er det godt coco gider :o)


  • #85   19. apr 2006 Okay Janni. smiley

    Det er fordi han gerne vil lege............ Han forsøger at få Loke til at rende efter ham. Vores to har altid bukket på den måde for hinanden, for at invitere til leg.

    Men han kan altså også finde på det andet med tæver. Han elsker mine svigerforældres tæve (IF), og har ofte forsøgt at lsite sig ind på hende.



  • #86   19. apr 2006 Karina: ja, det mener jeg også jeg har :O) Men glæderne i dette forum er langt færre end irritationerne...

    Måske var meningen med mit og fars ophold her at vi skulle møde Bebe så vi kunne hjælpe hunde sammen irl...

    Og jeg ved der er folk her der kan give det samme som mig :o)


  • #87   19. apr 2006 Nåhrrr, han er så sød ham Tjalfe...listetyv ;o)

  • #88   19. apr 2006 Nette: hvis jeg må spørge, hvordan har den lille taget at Tjalfe ikke er der mere? Er den blevet ked?

  • #89   19. apr 2006 Mine svigerforældre går på etologisk institut pt. - eller har i hvet fald fået et træningsprogram, efter forudgående møde.Deres IF gøer meget, og stresser også.

    De havde fortalt, at den og Tjalfe nogle gange legede 4-5 timer uden pause, og intstituttet havde udtalt at det var meget unormalt og set aldeles forskrækkede ud.

    Men træningsprogrammet virker fint på hunden. Primært kontaktøvelser, sprede maden ud i terrænet o.s.v. Jeg ville også gerne have haft en trænigsplan, men det mente de var spild af tid - fordi Tjalfe havde bidt. Jeg kan godt forstå CE er irriteret på dem - det er jeg også.......

    Sprede maden har jeg i øvrigt altid gjort. Jeg gemmer det rundt i haven - det holder dem godt beskæftigede.



  • #90   19. apr 2006 Nå alle, jeg smutter nu, skal ud med Loke :o) Helt mærkeligt det her er sidste indlæg fra mig :o)

    Hvis i vil noget er meget velkomne til at skrive i min GB eller PM :o)

    Knus,
    Janni


  • #91   19. apr 2006 Mie : Umiddelbart er han fuldstændig som han plejer, og vi er meget overraskede over den manglende reaktion.

    Men skal jeg være helt ærlig - og tolke på ham, så virker han måske endda en anelse lettet (?)

    Gimli er en yderst tilbagelænet og pragmatisk hund. Tjalfe har drillet ham enormt, fordi han har et stort behov for aktivitet. Gimli har ofte ligget for at sove, hvor Tjalfe har stået og skrabet på ham med forpoten, for at provokere ham. Gimli blev sur og viste tænder, men det syntes Tjalfe bare var skægt.

    Så bukkede han netop og sprang rundt, og var super-lykkelig hvis Gimli så piskede efter ham.

    Men ellers har de jo haft det fint - netop leget rigtig meget, og sovet side og side altid. Aldrig været oppe og slås.

    Tjalfe har brugt meget energi på at gå og "hygge-dominere" Gimli. Gå hen og bide ham om snuden o.s.v. Men aldrig på nogen voldsom måde - og Gimli resignerede altid. Men jeg tror måske ikke altid det var nødvendigt at Tjalfe gjorde det - at det kammede lidt over for ham, grundet hans temparament i øvrigt, og det har været medvirkende til hans stress-niveau var i top.

    Han er nemlig ikke en naturlig fører -han. Han er for usikker en hund til det ansvar.

    Gimli bor i sofaen p.t. Tjalfe ville aldrig lade ham komme derop ( det blandede vi os ikke i ), men Tjalfe turde heller ikke hoppe derop. Gimli turde - men blev jaget væk.

    Nu hopper han hver aften op med et stort suk, og ligger med hovedet i mit skød. Han er en kæmpe stor krammehund. Han elsker det. Så jeg tror lidt han nyder der er lidt mere fred og ro nu.

    Meeeen - han skulle bare vide........:-)

    Jeg har tilmeldt os lydighed for unghunde, og vi starter i morgen.


  • #92   19. apr 2006 Ja jeg vil da gerne tilføje at jeg personligt har klaget over CE+s opførsel.
    Personligt er jeg blevet hængt ud af ham - nedlende og har observeret flere gange han har opførst sig sådan overfor.mange- selv tråde om andre har han opført - så hvordan kan det så lige undre så voldsomt han er slettet?

    Her syntes jeg HA er trådt i karakter.

    mvh Karin


  • #93   19. apr 2006 Nå har lige observeret det er OVER ADMIN der har slette ham - så hold lige HA uden foir denne gang- ret skal være ret!

  • #94   19. apr 2006 Jeg kommer til at savne CE og alle hans kloge ord :O(
    Så nu må vi bare bruge Janni :O)

    Hils ham :O)


  • #95   19. apr 2006 oO( der skal 2 til et verbalt "slagsmål")Oo

  • #96   19. apr 2006 Øv jeg synes det er mega ærgeligt men jeg synes også at den diskussion som Heidi og CE var mere end malplaceret

    Helt ærligt hvem gavner det - og da slet ik Bebe/Besse/Bodil som er syg...

    Jeg fatter slet ikke det er nødvendigt - og det har da ikke gavnet hverken Heidi eller CE

    Men ærgeligt at CE ikke er her mere - håber han kommer tilbage

    Janni - jeg håber også du vil genoverveje at deltage i forum - du har super meget at byde på og jeg synes det ville være et stort tab!

    KH
    Nicola


  • #97   19. apr 2006 Synes forresten det er en mærkelig ide at klage over folk, hvad med at lade være med at skrive tilbage så det vil have gjordt det hele lidt nemmer, istedet for alle de sure opstød.

    JANNI: Hils farmand han skal sku her ind igen...;-)


  • #98   19. apr 2006 Ja enig - jeg forstår slet ikke hvorfor Heidi skulle diskutere det med CE her i forum - hvorfor ikke bare snakke med Bebe om det hvis det var et problem?

    Jeg synes det er virkelig ærgeligt og uforståeligt...


  • #99   19. apr 2006 Jeg vil lige sige at jeg netop lod være med at svare tilbage- og en dag fik jeg så bare nok!!!

    Vil ikke finde mig i at der sidder et vóksent menneske og opfører sig som en nar på en offentlig tråd!
    Han kunne tage den privat med mig når han nu havde så stort et problem at det skulle ud.




  • #100   19. apr 2006 Karin - tror måske bare i er kommet skævt ind på hinanden - han er super fin men lidt hurtig til at råbe højt nogen gange : )

  • #101   19. apr 2006 Øh Karin......

    Hvorfor tager du den ikke privat med HAM ?

    Jeg synes det er grimme ord, du bruger om ham - i særdelshed fordi han jo er smidt ud, og ikke har en chance for at forsvare sig.

    Det synes jeg ikke man kan - uden i øvrigt at kende hverken tll den ene eller anden sag.

    Man jeg ville nu nødig kaldes en nar i et offentligt forum uden at have mulighed for at påvirke dialogen.

    Jeg er sikker på hans datter har hans email.

    Med venlig hilsen,
    Nette


  • #102   19. apr 2006 Karin, så har du vel ikke noget i klemme mere, nu er han slettet??
    Vi er så nogle der begræder tabet af hans ekspertise......


  • #103   19. apr 2006 nette S - hvorfor skulle jeg tage det privat med ham?
    Det er ham der har bedgjort mig - ham der har et problem - så det kan jeg sandlig ikke få øje på?

    Og hvad er det for gimme ord jeg bruger?
    Og ordet nar var da et af dem CE har brugt om mig - så hvad gør det ham selv til?

    Jeg er fløjtende ligeglad med om han er her eller ej - jeg syntes bare godt I kan respektere at der er folk herinde der ikke syntes at det var verdens 8. eller noget.
    Jeg vil ikke komme ind på hvad specifikt jeg sagtens kunne gøre gældende at råd ikke var på sin plads -
    Fordi man er den der råber højst behøver man ikke at være den der har mest ret.

    mvh


  • #104   19. apr 2006 Kender ikke din sag, Karin H........

    Du skriver, at du undlod at svare ham - men derefter klagede, og nu hvor han er væk, kalder du ham en nar....

    Det er det, jeg reagerer på. Og det forekommer umiddelbart lidt lusket......

    Men som sagt - hvad der er gået forud, aner jeg ikke........



  • #105   19. apr 2006 nette s

    nej du kender ikke den sag - så jeg syntes du skal blande dig uden om...
    jeg fortæller bar at jeg forstår han er slettet.

    Og "derefter klagede" gjorde jeg såmænd ikke - det gjorde jeg allerede da han laged den første ud i en Tråd herinde! For det gør man ikke i et offentligt forum - så jeg syntes bestemt du er nohget enøjet i denne sag!

    Dú skal iøvrigt ikke sætte ordet "lusket" i forbindelse med mig.
    Hvis der er noget jeg ikke er - så er det lusket!
    Det tror jeg du kan få bekræftiget hos de bruger der kender mig herinde gennem de sidste snart 2 år.

    mvh


  • #106   19. apr 2006 Karin: hvis du var ligeglad ville du jo ikke fare sådan i blæhuset hver gang CE luftede en mening og du ville vel heller ikke føle dig nødsaget til at kommentere dette.. Klager man over en bruger hvis man er ligeglad med vedkommende??

  • #107   19. apr 2006 Carl - Erik kan godt blive ophidset,ja, men det beror på at han føler noget omkring hunde, han er ikke ligeglad. Og når man brænder for noget kæmper man for det. Det er for pokker en bridge klub, regner da med at folk kan tåle en debat, selv med lidt krydderi

  • #108   19. apr 2006 ikke en bridge klub skulle der stå.....

  • #109   19. apr 2006 Mie - hvor er jeg lige faret i noget blækhus?

    Og ja - jeg klager over brugere der hænger andre ud her i forum med navn osv.




  • #110   19. apr 2006 Vibeke P - ja giver dig medhold
    Men ikke når man bliver personlig og bliver ved med at hetze. Der går min grænse og det er ikke sagligt!


  • #111   19. apr 2006 Da jeg ikke kan se tråden kan jeg ikke udtale mig om den.
    Jeg har ikke oplevet CE blive personlig men har da oplevet mange andre der har været det


  • #112   19. apr 2006 Karin: omkring de tråde med MP og hundehandlere var du da overordentlig kvik på tasterne da CE ytrede en mening...

  • #113   19. apr 2006 Mie - jep - for CE var overordentlig nedladenden over for MP - og havde såsandlig også uret - remember?



  • #114   19. apr 2006 Han stillede så vidt jeg husker det samme spørgsmål som jeg gjorde, mens i andre faldt i svime.. og ingen af os fik svar..
    Senere var CE voksen nok til at indrømme en fejl og MP accepterede hans undskyldning... Hvor du blev ved med at være spydig...


  • #115   19. apr 2006 Mie - ja CE havde været en del ude med riven overfor MP...

  • #116   19. apr 2006 Nu er det måske jeg skulle sidde på tungen...meeeeeeeeeeen, er der en der gerne vil fremstå som ekspert er det da MP. Og er der en der kan være nedladende er det da i den grad MP, så jeg blev lige tabt der. Men måske er det sådan at man godt må være nedladende, bare man er samtidig er enig i det "rette" synspunkt??

  • #117   19. apr 2006 Ja, og han tog fejl.. det er menneskeligt at fejle.. Men Karin havde så vidt vides intet i klemme i den forbindelse mellem de to, så hvorfor komme MP til undsætning og derefter klage??
    CE var altså ikke den eneste der ikke lige kunne se MP's forbindelse til en BT-artikel om hundehandlere i Polen..


  • #118   19. apr 2006 Mi9e - jeg kan ikke huske at se du har skrevet man var "barnlig osv" når man ikke var enig med dig?
    men det har du måske?

    Og vibeke - jeg syntes du skal tage det spørgsmål med MP - ganske som CE skulle have gjort med dem han ikke kunne lade i fred.



  • #119   19. apr 2006 Jeg synes at MP, CE og også Bebe tilhører samme kategori - lidt for rappe i replikken nogle gange men dybest set dejlige mennesker der ved en masse om hunde, har meget at bidrage med og brænder for sagen

    slående lighed imellem dem

    og Karin - det synes jeg også du er - på en positiv måde altså!

    KH
    Nicola


  • #120   19. apr 2006 Karin: Mi9e - jeg kan ikke huske at se du har skrevet man var "barnlig osv" når man ikke var enig med dig?
    men det har du måske?

    Hvad mener du?


  • #121   19. apr 2006 Nicola - takker -

    Ja der er ingen der skal nedgøres for viden de vil dele med andre - og spørgsmål der stilles af "nye"...

    Men man skal også være klar på man ikke nødvendigvis har ret i situationer omkring hunde.
    Nogle har oplevet det ene - andre andet...


  • #122   19. apr 2006 KARIN H : ganske som jeg synes du skulle undlade at kaste dig over CE som ikke er her. Virker påfaldende som om der er en slags regler for dig og dem du er enig med og en anden slags regler for alle andre

  • #123   19. apr 2006 Jeg kan godt følge Karin, jeg krummede tæer under den tråd.... Meeeeen CE og MP har noget kørende og det er deres eget problem, derfor er jeg nu ligeglad med deres spydige/sjove bemærkninger....

  • #124   19. apr 2006 KARIN >>>
    Nåå, jeg går ellers rundt for mig selv
    og kalder dig luske-tøsen *LOL*


  • #125   19. apr 2006 Mie - jeg mener ikke at have haft noget udeforstående med dig?
    Hvad er det du vil opnå her?

    Som jeg skriver: CE skrev "barnlig" over noget der ikke matchede med hans mening.
    Det er det jeg refererer til ikke at have set dig gøre - eller har læst pt.


  • #126   19. apr 2006 KARIN H : hvad ialverden vil du opnå, jeg kan da forestille mig at du må skulle klage en del, hvis det at Mie ikke er enig gør at du føler dig berettiget til at stille spørgsmålstegn ved hendes tilstedeværelse i tråden

  • #127   19. apr 2006 Karin lusker-busker *ggs*.......sorry....vil tilslutte mig Nicola's beskrivelse af jer alle 4 :

    ......Jeg synes at MP, CE og også Bebe tilhører samme kategori - lidt for rappe i replikken nogle gange men dybest set dejlige mennesker der ved en masse om hunde, har meget at bidrage med og brænder for sagen

    slående lighed imellem dem

    og Karin - det synes jeg også du er - på en positiv måde altså!

    Nemlig smiley


  • #128   19. apr 2006 BaRB - LoooooooooL
    ja tænkte det nok *GG*

    Suk - der var nu engang ikke?

    Vibeke - hvor har jeg lige kastet mig over CE?
    Jeg "tør" stå frem og skrive hvad jeg gør og tænker.
    Jeg lader mig da ikke rive med af en trend eller andres kliker eller hvad det er der er gang i herinde.
    Og jeg kalder så sanlig ikke noge for "barnlig" og andre nedladende udtryk - jeg kalder CE nar - som han gjorde overfor mig da jeg ytrede mig om han ikke skulle udlægge Mark i en offentlig tråd.


  • #129   19. apr 2006 Karin; jeg har såmænd ikke noget udestående med dig heller.. Undrer mig bare over at det var forløbet med MP's tråd du skulle have klaget over, for der var du da lige så langt fremme i skoene som CE var.. Jeg følte i den tråd at alle der formastede sig til at stille spørgsmål til MPs involvering i artiklen fik en spydig kommentar eller blev fundet uværdig til svar....

  • #130   19. apr 2006 Vibeke - nu stopper du lige en ½
    Jeg kan kun beklage du ikke kan forstå hvad det er jeg skriver - men det du nu skriver at jeg stiller spørgsmålstegn ved Mies tilstædeværelse i tråden - ????????


  • #131   19. apr 2006 Jeg siger dette for sidste gang!!

    jeg klagede over CE længe før!
    det var da han udlagde Mark i en offentlig tråd.
    Det gør man bare ikke -


  • #132   19. apr 2006 Du skriver han er hetzende, nedladende,personlig,en nar,han råber højt hvis det ikke er at kaste sig over, så er jeg lost. Jeg synes du pudser din glorie gevaldigt, og i den grad bruger mund. Har svært ved at se at du er bedre end det du gør CE til, som jeg absolut ikke er enig i.


  • #133   19. apr 2006 KARIN H :


    Skrevet: 19-04-2006 23:26:36

    Mie - jeg mener ikke at have haft noget udeforstående med dig?
    Hvad er det du vil opnå her?


    ja det er da at stille spørgsmålstegn i mine øjne


  • #134   19. apr 2006 Hrm... Det er skægt for Claus har lige givet MP-tråden og dig som udslag for at CE bliver slettet idag... påfaldende at der er forsinkelse på den slags...

  • #135   19. apr 2006 Mie - link???

  • #137   19. apr 2006 Vibeke - du skriver ikke fakta - så jeg ser ingen grund til at fortsætte

    Og ja - klagede til Claus direkte da jeg ikke ville finde mig i CE´s hetz mere.
    Men klagede direkte til ADMIN over Mark-tråden


  • #138   19. apr 2006 Mie * team frozen * jeg syntes at du skal stoppe med disse hentydninger lige nu da du ikke har noget at have det i , jeg kom med det i dag fordi det er i dag at det bliver diskuteret,ellers havde jeg da slet ikke skrevet noget har intet med forsinkelse at gøre

  • #139   19. apr 2006 KARIN >>>
    Hold da op en gang "forklar-mig-røv",
    du er kommet ud i...


  • #140   19. apr 2006 KARIN : meget ked af at jeg kom til at nævne dit navn i den anden tråd,men fløg bare op da der blev sagt at det havde med pitt at gøre hvad det ikke havde

  • #141   19. apr 2006 Karin, læs dit eget skrevne og fortæl hvor jeg ikke fortæller fakta. Tror du har et noget forløjet billede af dig selv


  • #142   19. apr 2006 Claus: det er vrkelig ikke for at være flabet, men forstår ikke hvad du mener?

    "jeg kom med det i dag fordi det er i dag at det bliver diskuteret,ellers havde jeg da slet ikke skrevet noget har intet med forsinkelse at gøre"

    - er det CE's sletning du taler om, eller?


  • #143   19. apr 2006 Claus, mie kan da godt stoppe, men det ændrer jo ikke ved hvad alle tænker, som du kan se i den anden tråd.
    Må da være bedre at folk er ærlige og du kan svare på det, end at de kun snakker om det i krogene.
    Iøvrigt stillede jeg et spørgsmål i den anden tråd, røg du ud af den?


  • #144   19. apr 2006 Holdaop!

    Tungen lige i munden Karin *ss*

    Kan i nu sov godt alle jer, nu tager jeg hundene og tisser af for natten - over kors smiley


  • #145   19. apr 2006 alle.....?.....hmmm....ja, alle tænker vel smiley



  • #146   19. apr 2006 Karina >>>
    Sleep well smiley


  • #147   19. apr 2006 ok alle rettes til mange, se den anden tråd


  • #148   19. apr 2006 ilm Barb.......den anden tråd her jeg oz kigget i smiley

    Nat-nat......


  • #149   19. apr 2006 nat nat


  • #150   19. apr 2006 Mie * team frozen *: ja det er CEs udsmidning jeg taler om havde admin ikke holdt påske ferie var han røget lidt før men nu blev det altså i dag og var det ikke blevet diskuteret i dag havde jeg da slet ikke skrevet noget .

  • #151   19. apr 2006 Ja godnat til alle

  • #152   19. apr 2006 stadig intet svar claus?


  • #153   20. apr 2006 Og væk var han, var da ellers et rigtig admin spørgsmål....suk

  • #154   20. apr 2006 Claus - det er helt okay for mig..

    Jeg er ikke ked af det kommer ud - men bare så pokkers besværligt at forklare så alle kan forstå det *SS*

    Så BaRB har ret LoL


  • #155   20. apr 2006 årh, du har da gjort dit for at hjælpe os på vej karin...

  • #156   20. apr 2006 Okay - vi er enige I at vi ikke er enige...

    mvh


  • #157   20. apr 2006 Hvad fanden? er dette her gul stue? jeg troede jeg havde ferie fra de psykotiske og psykiske lidende mennekser; men så fordi man kommer til at gå herind!! tag dog og pak det der forpulede juvenile og infantile bræk af vejen og lad os andre hygge os..Jeres personlige krige ønsker vi andre ikke at deltage I, men I manipulerer med jeres omgivelser og sidder og tæller stemmer op! Tag så lige at opføre jer ordentligt!

  • #158   20. apr 2006 Og Gud hvor bliver jeg dog ked af gang på gang at se folk, som jeg har mødt ude i det rigtige liv, og har stor respekt for, gang på gang kaste sig over hinanden på grund af ligegyldigheder....

    Jeg troede at det her sted var for ALLE os, der kan lide hunde, og ikke kun for nogen af os...
    Jeg kan ikke forstå, at folk ikke kan lægge småkontrroverserne til side, og snakke om det, der berører os allerdybest, nemlig hundene....

    Det værste er, at jeg ved, at hvis alle Jer, der gang på gang sidder herinde og skændes om alt det her gøgl, fik lov til at møde hinanden over en kop kaffe, så ville I alle synes at de andre var nogle kanon-mennesker. Det synes jeg sgu nemlig... I er ikke nødvendigvis enige om alt, men det ville jo også være kedeligt.

    Man sidder her gang på gang og bliver skuffet, fordi ens venner ikke kan holde hinanden ud. Jeg synes sgu det er sørgeligt :o(


  • #159   20. apr 2006 sry belinda, men det berører også mig at CE bliver slettet,
    og jeg kan ikke ha' man taler ilde om folk der ikke er stede. sår'n er det.
    Men ellers har du ret i at vi skulle lade småpillerierne ligge. Nogle diskussioner må der nu gerne være, men svært når man har den regel med at rende til admin. Håber ikke det bliver en ren stemmrunde side.


  • #160   20. apr 2006 Viebke, det berører sgu da også mig, og det er da derfor jeg skrev det indlæg..

    Jeg har da heller ikke noget imod diskussioner, men de skal bare ikke kamme over.

    Mit problem er lige præcis, at jeg ikke gider skulle vælge side i diskussionerne hele tiden, netop fordi det er de mennesker, som jeg godt kan lide, der sidder og skændes.

    Og nej, jeg synes heller ikke at man kan sidde og snakke om CE, når han ikke er her..

    Jeg giver sgu snart op.


  • #161   20. apr 2006 Hmm...

    Det berører sandlig også mig at når man ytre en mening bliver man stamplet at nu har man "valgt side".
    Det man er enig om i en tråd med folk om er ikke ensbetydende man er det om et andet emne i andre.

    Jeg er stået frem og har fortlat hvad jeg har gjort og ment - og det hoilder jeg fast ved.
    Men fortæl mig nu ikke jeg er den bærende årsag til CE blev slettet herinde! Der skal 50 til at klage over en peson før vedkommende bliver fjernet.
    Jeg var bare den eneste der trådte frem - og så Heidi hvad jeg endnu mere forstår er blevet trådt på.

    mvh Karin


  • #162   20. apr 2006 Og så kan jeg kun beklage diverse stavefejl...
    + at det med der skal 50 bruger til at stemme en person ud er noget der har været oppe før og det er de tal jeg referere til.


  • #163   20. apr 2006 5 ????????? Okay - farvel så *SS*
    (til mig altså)


  • #164   20. apr 2006 Mandau....

    Ja sørme så...det var godt nok ikke mange??
    Men jeg læser det da også sådan der skal være vægtige grunde og ikke lige de 5 der skulle kunne afgøre det?
    Kan bare huske i sin tid da Susanne sad som HA der blev skrevet noget om 50.

    Den debat kom op da der var en bruger herinde der kun brugte tid på at farer over alle brugere og svine dem til - laaaaangt ude i hampen og ret truende adfærd.

    Og for ikke så længe siden blev en anden bruger smidt ud fordi han havde udlagt en på en tråd herinde - men der var der ingen der reagerede anden end HA der sørgede for at fjerne tråden og ham.

    Men kan også se de vil ændre det - om de har gjort det endnu - ved du så det?




  • #165   20. apr 2006 Hvad vil du opnå med det ordkløveri?

  • #166   20. apr 2006 Jeg kan se du er optettet i marts her i år - og kender derfor INTET til disse sager?
    Spørg du andre af gamle bruger om det har sin rigtighed - det vil de nok bekræftige uden tøven!


  • #167   21. apr 2006 Øhm, kan folk der er oprettet i marts eller senere ikke have holdninger til hvad der sker???
    Det var dog den stiveste....Kan jo også være personen er genoprettet efter en sletning....der kan ske så meget herinde...


  • #168   22. apr 2006 geez

Kommentér på:
Så blev Carl Erik slettet

Annonce