{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Hunde-prutter? {{forumTopicSubject}}

Jeg har egentlig undret mig i ret lang tid omkring dette.
Er det sundt hvis en hund prutter meget?
Louis prutter rigtig meget, nogengange så man faktisk kan høre dem ret så tydeligt, og andre gange lugter de simpelthen så man ikke kan være i rum med ham. Hans afføring er altid normal, meget sjældent den er tynd. Og han kommer af med det ca. 2 gange dagligt, hvis han har været hos min mormor dog 3 x dagligt. Og synes mængden er passende til hans størrelse smiley
Men hvad med alle de prutter? Er det skidt, udover lugten selvfølgelig, eller er det bare sådan nogen gange?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde-prutter?
  • #1   19. jun 2010 fiberrig kost kan medføre lidt ekstra gas smiley Og så har nogle hunde bare større tendens til farteriet end andre... ligesom hos mennesker *ss*

  • #2   19. jun 2010 Anubis og Isis får samme foder. Isis er en rigtig prutfis. Hun prutter/ fiser hele tiden- selv når vi går tur. Som regel lugter de ikke ( prutterne ). Gør de, ved jeg at hun har brug for at komme af med noget.

  • #3   19. jun 2010 For at afhjælpe prutter er chikorie rødder godt, jeg ved at kingsmoor har det som en af ingdr. i deres foder af samme årsag smiley


    (link fjernet)


  • #4   19. jun 2010 Felix prutter ikke særlig meget, men når han gør. AAAAAD! smiley *GG*

  • #5   19. jun 2010 Louis han gør det også på tur, i sengen og når vi ligger og putter hvor det er aller mest hyggeligt kan man enten lige pludselig lugte den ondeste prut, eller endnu værre hører den komme snigende. smiley
    Det er altså virkelig slemt nogen gange. Nogen nætter har jeg simpelthen været nødt til at lade ham sove i gangen fordi jeg ikke har kunnet sove for hans stank, men det er heldigvis meget sjældent det er så gralt.

    Hos os er det ikke noget med han snart skal lave stort, for det kommer også lige efter smiley


Kommentér på:
Hunde-prutter?

Annonce