{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  THAILAND! har du været der ?
  • #1   25. jun 2010 Jeg har ikke været der, men mine forældre har været der på bryllupsrejse i tidernes godmorgen, og de snakker stadigvæk om det... Det skulle være én oplevelse for livet ... Det som de især mindes, er da de var ude og ride på elefanter, det var vist én meget speciel oplevelse smiley

• #2   25. jun 2010 Elefanter er os en oplevelse tror jeg smiley

• #3   25. jun 2010 Vi var i Hua Hin i 2001 og havde inden lige et par dage i Bangkok inden.

Vi fik med hjælp fra hotellet i Bangkok fik fik fat en privatchauffør, der kørte os rundt, bl.a. til det flydende marked.

Bangkok fik vi hurtigt for meget af.

I Hua Hin fik vi fat i en Tuc Tuc chauffør, der kørte os rundt og tog os med ud til templer. Vi var også inde og se thaiboksning, en voldsom omgang.

Desværre blev vi begge syge derude, så vi fik ikke helt set så meget som vi gerne ville, og sygehuset var slet ikke planlagt.

• #4   25. jun 2010 tag i en af de tiger templer der er der. Fantastisk oplevelse.
    Munkene lever side om side med tigerne

• #5   25. jun 2010 Har været der og har familie der... smiley min far er gift med en thai , så de har hus og lejlighed dernede... smiley

deres national parker er en stor oplevelse, så mange dyr og så meget flot natur.... og så alle deres templer med buddha... det skal bare ses og opleves.

jeg er også meget fasineret af kongebyen der er inde i bangkok hvor alle de gamle konger osv er begravet... smiley

og ja så er der jo bare elefanter over alt.... smiley

• #6   25. jun 2010 går ind for at vilde dyr skal man ikke ha alt for meget kontakt med, så jeg skal ikke klappe nogle tiger eller noget smiley

Raceist, hvad fejlede i ?

• #7   25. jun 2010 Drømmen er at jeg kan få fri i 6 uger ! hvilket jeg er igang med at finde ud af smiley
    Så skal jeg træne lidt Sport i 4 uger , og ellers bare se hvad man nu kan se i nærheden af hvor jeg er smiley ellers bare bade og tage sol. og så de sidste to uger vil jeg bruge på at rejse rundt og opleve alt hvad jeg kan komme i tanke om.

• #8   25. jun 2010 Jeg fik influenza få dage efter vi ankom til Hua Hin, og manden fik madforgiftning og måtte indlægges, det var jeg godt nok bange,

• #10   25. jun 2010 lyder ikke fedt, håber sq ikke jeg får influenza , havde det noget med jeres vaccinationer at gøre?

• #11   25. jun 2010 hvad sys du om phuket dorthe ? Da det nok er der min camp ligger ?

• #13   25. jun 2010 Skal der ned næste år først. i april / maj .

jaaa gider ikke for mange turister

• #15   25. jun 2010 hmm har været i thailand en del dog 3 år siden
    nu var jeg sidst i chaim beach (ved ik om chaim er stavet rigtigt)
    der var vandschooter og bananbåde og en okay strand
    ellers havde de (mener det var hver onsdag) et slags markedet med søde pandekage som var formet som figur og sat på en pind og self dvd kopier og tøj, der heller ik så mange turister i chaim så det ik alle der kan engelsk.

hmm vi kørte også lidt rundt med en taxi chauffør og der var vi bla ude ved et tempel med masser af aber og en grotte med en tror 12 meter lang guld buddha jeg ved desværre ikke i hva byer...

Kommentér på:
THAILAND! har du været der ?

Annonce