{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
304 visninger | Oprettet:

Vi med hund artikler i nr. 3 {{forumTopicSubject}}

Faldt over en god artikel om børn med Damp hvor familien havde fået hunde og følte det havde hjulpet rigtigt meget ... Synes jeg jo er super lækkert at læse... Fordi jeg tror på at det hjælper ...

Og synes også at Red en hund var udmærket om det fynske internat i Årslev ...

Har andre læst dem ? Og hvad synes i ?

Knus Inge

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi med hund artikler i nr. 3
  • #1   21. apr 2006 Ved at Marie Kipler´s hund Gaia også virker som Terapihund for hendes ene søn, kan dog ikke huske om det også er Damp han har.

Men hunde virke tit beroligende på børn, det gør mine også - specielt Coco, tror det specielt er et tævegen, for Mojo havde det også i meget høj grad det med at kunne berolige selv det mest urolige barn.

Da vi havde Mojo havde min lille venindes Søn kolik, og kunne slet ikke falde til ro, men når han var herovre og lå på gulvet eller sad i sin skråstol med Mojo ved siden af, så var han helt rolig og afslappet, og spcielt hvis hendes hoved lå på hans skød, så faldt han faktisk i søvn lynhurtigt - men græd desværre videre så snart de kom hjem.

• #2   21. apr 2006 Jeniki ... Ja det ved jeg også godt og det er jo lækkert at det hjælper ... smiley

Men dyr er godt til mange ting ...

• #3   21. apr 2006 Nej han har vist autisme - Marie Kiplers dreng

• #4   21. apr 2006 Nicola > Ja, det er vist rigtigt, han er autist.

• #5   21. apr 2006 Ja det er rigtig står på hendes HP

• #6   21. apr 2006 Jeg har undersøgt om Thea kunne blive besøgshund på hospital eller plejehjem... men de er slet ikke åbne for idéen hernede.
    Trist for hun ville ellers være perfekt til det.

Da jeg var i tivoli til hundens dag sidste sommer, var der en hund på scenen med 2 drenge. Den ene dreng sagde selv at han havde problemer med at styre teperamenet men det hjalp hunden på.
    Det er skønt når hunde kan hjælpe folk :o)

• #7   21. apr 2006 Jeg er sikker på at det virker, selv om Xanthos ikke er uddannet hjælpe vovse, har jeg kunnet se hans effekt på mine forældres pleje børn. Den første var damp, og den anden autist.

• #8   21. apr 2006 Kører hjemmepleje, og det er jo brvist at dyr virker positivt på de gamle og syge. Nedsætter kolesterol, medicineringen kan mindskes og så videre. Alligevel er hjemmeplejen negativ stemt overfor det. Vi må ikke gøre ekstra rent på grund af husdyr. Så må de gamle betale en privat for det. Det er også ok, men at man ikke vil komme der på grund af dyrene er da noget skidt. Jeg er jo oz veterinærsygeplejerske, og får grne de besøg hos gamle med dyr. Kan ofte hjælpe lidt med det ene eller det andet.
    Det er da rart at kunne gøre en forskel.

Kommentér på:
Vi med hund artikler i nr. 3

Annonce