{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Tandemspring! SÅ hårdt at være lærer!! {{forumTopicSubject}}

Puuuh - er godt nok lidt skidt idag - vidst sørme ikke det var SÅ hårdt at være lærer ;o)

Jeg holdte stor fest for hele min familie og alle mine fantastiske venner igår - hele 54 mennesker var vi.. Jeg blev færdig som lærer i tirsdags - så det var jo nødvendigt at holde en stor fest ;o)

Men det vildeste ved det hele var nok at min kæreste har givet mig et

TANDEMSPRING d. 14. august

Jeg skal springe over Viborg..!!
Det er virkelig den VILDESTE gave jeg nogensinde har fået - jeg har altid snakket om at jeg gerne ville prøve at springe i faldskærm - men én ting er at snakke om det......

Er der nogle af Jer, der har prøvet det???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tandemspring! SÅ hårdt at være lærer!!
  • #1   27. jun 2010 har aldrig selv prøvet det, men hold da op jeg er godt nok misundelig smiley
    tror det er vildt fedt, kan dog bare ikke lidefølelsen af at falde :s men vil så gerne prøve det smiley


  • #2   27. jun 2010 Little Angel:
    Det kan jeg godt forstå..
    Jeg blev helt nervøs igår da jeg så hvad jeg fik - det er den vildeste gave jeg nogensinde har fået - og jeg glæder mig også helt vildt.. Men flyveturen derop tager 20 minutter - hold op hvor kan jeg nå at fortryde mange gange! ;o)


  • Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #3   27. jun 2010 Line H > Jeg prøvede det i Australien for ca. 10 år siden. Det er en helt fantastisk oplevelse!!
    Jeg kunne i lang tid efter huske præcist, hvordan det føltes, da tæerne slap gulvet i maskinen og det sug man fik i maven, da man lige pludselig var i frit fald! Det er viiiiildt!

    Rigitg god fornøjelse - Det bliver en oplevelse for livet smiley
    Og tillykke med at du nu er færdiguddannet lærer.


Kommentér på:
Tandemspring! SÅ hårdt at være lærer!!

Annonce