Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ilder?
  • #1   29. jun 2010 Alt? Er det ikke lettere at spørge, for ellers kan jeg skrive en hel roman smiley

Har selv tre styks

• #2   29. jun 2010 Hvad er værd at vide når det er min første ilder? hvilket køn er bedst?

• #3   29. jun 2010 Jeg har aldrig oplevet den store forskel i køn, men jeg har også altid sørget for at have neutrailserede dyr.

Tæver skal altid neutraliseres med mindre de skal have hvalpe, da de ellers kan blive syge og dø af anæmi når de går i løb.

Hannerne behøves ikke, men jeg synes personligt at en neutraliseret han dufter en del bedre end en viril. En viril kan virkelig STINKE :O)

Og så er det absolut bedste legetøj for de fleste ildere, et gulvtæppe man kan slæbe hen over gulvet eller en plastikpose man kan rasle med smiley Det får dem helt op at køre.

Ellers så elsker mine 3 drenge alt hvad de kan få lov at grave i, så en god ide er, at tage f.eks. en balje og fylde den med jord, blade, sne og så ellers lade dem gå amok smiley

Det er rigtig skønne og underholdende dyr, som mest af alt kan betegnes som en blanding mellem en kat og en hund hvad temperament angår. De har kattens selvstændighed, og gider altså ikke nødvendigvis at komme når der bliver kaldt, eller ligge og nusse en hel masse, men de er legesyge og elsker at pjatte rundt og lege smiley

• #4   29. jun 2010 Som ovenstående + de lugter smiley

• #5   29. jun 2010 gulvtæppe = almindeligt tæppe selvfølgelig *G* mig der var lidt for hurtig.

• #6   29. jun 2010 Jeg synes ikke de lugter. men har hørt noget med at hanner er mere til at nusse mens damerne hellere vil lege? kan de gå med en dansk/svensk gårdhund? selvfølgelig under opsyn!

• #7   29. jun 2010 Hvis hund/kat og ilder vænnes til hinanden fra start kan de godt gå sammen, to af mine havde meget glæde af min gamle kat, og katten var også glad for dem. Men nogen af mine har også været rigtig slemme ved hunde og katte, min gamle store schæferhan kravlede op bag mig i sofaen, hver gang de var løse..;o) Og de syntes det var såååå sjovt..

• #8   29. jun 2010 Og jo, især kønsmodne ildere lugter fælt;o)

• #9   29. jun 2010 Hvis de vænnes langsomt til hinanden, så burde det ikke blive noget problem.

Vores hund ELSKER vores ildere. Hun bliver så glad når hun er sammen med dem, og går og logrer med halen, mens hun følger dem rundt og stille dutter til dem med næsen smiley

• #10   29. jun 2010 De lugter hvis ikk de er kastreret ja, men ellers syns jeg ikke smiley

Tusind tak for svarene!

• #11   30. jun 2010 Hej Kamilla.
    Jeg har to ilder dreng har hjemme, så hvis du har flere spørgsmål må du selvfølgelig gerne spørge, men...
    jeg ville mene at du burde have sat dig lidt ind i det at få ilder inden du køber en

• #12   30. jun 2010 Louise Britt P: Jeg har læst stort set ALT hva jeg kan finde på nettet af diverse forummer osvosvosv så har vist fået sat mig rigeligt ind i det hele, men tænkte jeg ville spørge her hvis nu nogen havde lidt ekstra at fortælle om smiley Hvor hurtigt spiser de sådan 2 kg foder??

• #13   30. jun 2010 Desuden har jeg været i praktik i en dyrehandel som havde 4 ilder unger der kom lige fra opdrætter, dem hjalp jeg med at opdrage smiley

• #14   30. jun 2010 Det er meget forskelligt hvor hurtigt de spiser. Hvor får du din ilder fra?

• #15   30. jun 2010 Køber muligvis af en privat som desværre er allergisk, og hvis ikke det bliver den så skal jeg have fundet en opdrætter:)

• #16   30. jun 2010 Spiser den ledninger ligesom gnavere??? altså ved godt den kan gøre det som hvalp men hvad med når den bliver voksen?

Kommentér på:
Ilder?

Annonce