{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Lejlighed/hus i Randers N {{forumTopicSubject}}

Hej alle ..

Kender i nogle der har lejligheder/huse til leje i Randers N ??

Vi skal flytte her fra hvor vi bor NU , der er nogle der har forsøgt og bryde ind i vores lejlighed i weekenden .. Og min kæreste har været nede ved vores kælderrum , der har de så brudt ind ..
Så nu tør jeg simpelthen ikke og bo her længere ..

Så kender i til nogle der har et sted vi kan bo ?

Vores krav er minimum en 3 værelses , ikke højere end 1 sal og max en husleje alt inkl på 6000 kr.

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lejlighed/hus i Randers N
  • #1   7. jul 2010 Hvad med i stedet at investere i en alarm? Dansikring har en alarm med videokamera, så hvis nogen bryder ind tager den et billede

• #2   7. jul 2010 hvor bor i henne nu? vi bor på vesteraltan vej. det er fine lejligheder? og med tilladelse til hund? smiley

• #3   7. jul 2010 hvor bor i henne nu? vi bor på vesteraltan vej. det er fine lejligheder? og med tilladelse til hund? smiley

• #4   8. jul 2010 Pernille N

Vi skal i forvejen flytte herfra til Feb 2011 , så det kan ligeså godt blive nu smiley

Cathrine N

Vi har også en god veninde der snart flytter derned og har fået et nr på en der har lejligheder til udlejning på vesteraltan vej smiley

• #5   8. jul 2010 jamen de har en hjemmeside hehe.. dybdahlbyg.dk..

der er en del ledige her, men kan se at de ikk alle er på hjemmesiden. men prøv da at kigge smiley

• #6   8. jul 2010 Har kigget på hjemmesiden .. smiley

Min kæreste ringer imorgen , men dejligt du fortæller at det ikke er allesammen der er på hjemmesiden .. Havde nemlig ikke fundet nogle der faldt i min smag .. smiley
    Har i vaskemaskine oppe i lejligheden ?

• #7   8. jul 2010 altså vi har købt vores egen. sådan en man sætter til vandhanen.. der er vaskehus her, men det har jeg aldrig brugt. så ved ikk hvordan det er ;s .. hehe.. ja der er en del ledige, men ved jo ikk om det er fordi de måske er lovet ud at de ikk er der inde? men det er da værd at prøve? smiley

det er heller ikk nemt at fine nogle hvor man må have hund efterhånden :s og slet ikk store hunde!

• #8   8. jul 2010 Så nemlig at der stod adgang til fælles vaskeri .. Og vil have min egen vaskemaskine .. smiley hehe ...

Men nej , ingen store hunde .. Og slet ikke når man så har en listehund som går med mundkurv.. så bliver det slet ikke nemmere

• #9   8. jul 2010 der er nogle stykker der har listehunde her, men ingen mundkurv :s ..

ja, jeg ville også have min egen vaskemaskine! med barn skal der altså vaskes en del smiley hehe
    så det er jo bare at købe sådan en hvis det er. jeg er hvertfald glad for min smiley

Kommentér på:
Lejlighed/hus i Randers N

Annonce