{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Jeg vil gerne klage!!!!!! *grrrrr* {{forumTopicSubject}}

Godmorgen HG!

Jeg sidder her og bliver mere og mere indebrændt og usikker på hvad der skal ske.

Jeg havde never ever troet at det og have naturligt tillagt store muskler kunne være et problem! men sidder her og har fået kontra ordre fra min læge, om jeg ingen formmotion/cardio træning på lave. Intet løb, cykling - ja what ever. Ikke engang en rigtig lang gå tur i frisk tempo må jeg.
Og jeg har den onde lyst til at tage ud og cykle og løbe som vejter er for tiden! og så er det altså fladt ikke og måtte noget som helst! smiley

Nå jeg skulle bare af med det smiley
Hav en dejlig dag! smiley

/Jeppe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg vil gerne klage!!!!!! *grrrrr*
  • #2   8. jul 2010 Susanna N - du må medglæade overtage den lyst til træning! det er ikke sjovt når man har fået forbud mod at måtte træne! smiley

• #3   8. jul 2010 Og så lige resten til mig ..

Så bliver du nok ligeså doven som mig .. smiley haha ..

Ej det er da egentlig skod situation , du vil gerne træne men kan ikke .. smiley

• #4   8. jul 2010 Jeppe - der må jo være en grund til at din læge siger sådan.

• #5   8. jul 2010 Laura - nej jeg må ikke pt.! har fået for store muskler ved naturlig træning, så skal opereres i begge mine lægge, før jeg må noget der mindre om træning. Har fået noget der hedder " Compartment Syndrom".

Britta P - jah, den begundelse som beskrevet til Laura. smiley

• #6   8. jul 2010 Kan/må næsten det samme .. smiley

Er det så "kun" i dine lægge du har fået det ?

• #7   8. jul 2010 Laura - yep! :s men det er også rigligt. Skal se om jeg kan få oploaded et billed senere.

• #8   8. jul 2010 Laura - altså af læggen som viser den er blevet for muskuløs.

• #9   8. jul 2010 Men det ville da være endnu værre hvis det var noget man kan få i hele kroppen og du så havde det ..

Hvad med svømning ? Må du det så det egentlig ?

• #10   8. jul 2010 Laura - Helst ikke i følge lægen. Og i følge mit øre så overhoved ikke før jeg har fået labbet min venstre trommehinde. smiley så det kan jeg heller ikke. Men vel egt. også helst ud og løbe :s

• #11   8. jul 2010 Æv hvor nitten smiley

Havde godt fanget at det var læggen du ville uploade billede af smiley

Hvor lang ventetid er der så på den operation ?

• #12   8. jul 2010 Laura - ved det ikke! smiley jeg skal til forundersøgelse her d. 13 (på tirsdag). Så må vi se hvad der sker. Om det er begge ben der skal under kniven på en gang eller hvordan og hvornår.

(link fjernet) (taget med en iPhone, og i dårligt lys men det giver en ide)

• #13   8. jul 2010 Guud hvor ser det vildt ud .. smiley

Men hey , det ville have set vildt lækkert ud hvis det havde været dine biceps den var gal med smiley Ej , spøg til side ..

Bliver da spændende og høre hvad de siger til forundersøgelsen smiley

• #14   8. jul 2010 Jeg vil gerne klage sammen med dig - har aldrig været trænings-freak, men altid været glad for fitness træning, men de sidste år har jeg intet kunne, og kommer formentlig aldrig til at måtte træne rigtig igen...

Men hold da op hvor ser din læg voldsom ud - tror du gør bedst i at følge lægens anvisninger om ingen motion ;O)

• #15   8. jul 2010 Laura - mine biceps fejler skam heller ikke noget i størelse smiley Men det er ren træning der har skabt den muskel på billedet! ingen hjælpe midler eller lig. Ren naturlig træning. Og det er åbenbart gået hen og blevet så stort et problem som det er smiley

• #16   8. jul 2010 Jeppe

Uha , det er jo altid noget .. smiley EJ , jeg er vist ved og være overtræt - har ikke sovet hele natten .. Så jeg smutter lige ind og får et par timers søvn .. smiley

• #17   8. jul 2010 Jeppe: Jeg sidder lidt selv i samme situation... Dog er det betændelse i min achillessene, som driller... Det er nærmest umuligt, at slippe af med!

Ikke engang en ordentlig gåtur med hundene må jeg... :0(((

Så føler i høj grad med dig....

• #18   8. jul 2010 Trine L - uh det lyder heller kke godt!

Jeg kan dog slippe uden om det ved at blive opereret. Det er noget med den hinde som ikke kan give sig. Og den kan åbnes og ved operation så der er plads tilmusklen igen. Og så heler den igen længere ude. Men igen , ved mere d. 13. smiley

• #19   8. jul 2010 Damn det ser vildt ud Jeppe... Hvor lang tid har du trænet?

Jeg fik selv at vide for nogen år siden af lægen at jeg ikke måtte træne pga mine skøre knæ, og på det tidspunkt gik jeg til pulstræning to gange i ugen og fitness hver anden dag, det var svært at vænne sig til ikke at få den motion jeg var vant til og det kan også ses nu... Men du må vel godt træne igen når du er blevet operere eller?
    Held og lykke med det hele smiley

• #21   8. jul 2010 Susanne N . Det er godt nok min muskel spændt, her en aln. dag på arbejdet. Og det gør kun ondt når jeg bruger min læg under gang/løb eller lig. motion.

Aramis - Åh, jamen on and off i mange år! har trænet den en del da jeg spillede amerikansk fodbold smiley - men der var der intet problem. Der kunnde jeg godt løbe og spille fandango. Men Den går ikke mere. Og jo når jeg er blevet opereret, så skulle jeg gerne kunne igen. måske ikke 100%, men så 80%. Og er 100% et marthon, så er jeg mener end tilfreds med 80% smiley

• #23   8. jul 2010 Det er frygteligt ikke at må det man gerne vil. Jeg løber normalt meget, men sidder pt med en menisk og korsbåndsskade i mit knæ. Har fået af vide der skal gå ca. 6 mdr fra d. 19/7 inden jeg må løbe igen :o( surt show! god bedring

• #24   8. jul 2010 jeg blev opereret for compartment syndrom efter at mit ben blev sparket midt over af min frieserhingst. Det er frygteligt grimt på ydersiden, hvor jeg også har måtte have hudtransplantation, fordi benet var så hævet at der ikke var hud nok til at lukke det. Nu ved jeg godt at det lidt er noget anden end med dig, men det er samme operation. Se og læs på min hjemmeside under diverse.
    Trine L. Sender dig lige en privat mail om hvordan man her i Sverige behandler betændte acillesener

• #26   8. jul 2010 Susanne N: Ja, dit ben ser sørme rigtig flot ud, mit gik der dødkød i på den "pæne" side, tænker alvorligt på en plastikoperation af ydersiden, men har ikke lige modet til det nu.

• #27   8. jul 2010 Hmm, er der nogen der har et link til en side om det syndrom?

Lige pt er jeg rimelig inaktiv, men hvis jeg feks vælger at tage i fitness i morgen, så SvULMER mine muskler bare op.. helt almindelig træning får mine muskler til at blive større i en ualmindelig hurtig fart.. 3 ugers fitnesstræning og jeg kan ikke passe mine bukser pga for store lårmuskler. Men har da aldrig tænkt på det kunne være en slags sygdom...

• #29   8. jul 2010 Susanne N: det er 1 år og 7 måneder siden. Har du været inde på min hjemmeside og se mit ben? www,lillehagstad.dk. Der kan du også læse om hvordan mine aussier reddede mit liv den dag. Ja, jeg regner også med at det bliver pænere,men ydersiden tvivler jeg på nogensinde bliver pæn uden en operation mere. Apoteket heroppe, havde indkøbt solfaktor 50 bare til mig, de viste at jeg nok kom en dag, og havde den parart, flinke folk

• #31   8. jul 2010 Årh hvor ser det sygt ud, det skulle have været maven det var gået ud over smiley så havde du haft det vildeste vaskebræt...

• #32   8. jul 2010 Ja, men så har jeg noget at se frem til jeg får også normalt grimme ar. Tror lige jeg ser tiden an med hensyn til ny operation. Har lige som fået nok af rullestol og krykker. Indersiden blev syet med tråd men huden groede ud over tråden før den skulle fjernes, jeg siger dig, Helsingborg sygehus kender alle de danske bandeord, hold da op hvor gjorde det ondt. Ydersiden blev sat sammen med hæfteklammer, og det var ikke noget problem at få dem fjernet.

• #33   8. jul 2010 Anette: Tak for pb...;0) Er skam allerede igang med øvelser og laserbehandling hos fys... Og det går fremad...;0)))

Kan det passe, at jeg har læst en artikel om dig og din ulykke i et eller andet blad?

• #35   8. jul 2010 Trine: ja, det har du helt sikkert, det har været i DcH- bladet og to andre klubblade har også bragt det. Hvis jeg ikke havde trænet hundene i Dch, så havde jeg aldrig lært dem de ting, som i sidste ende blev min redning.
    Susanne: løbe? hvad er det for noget, jeg ligner Klokkeren fra Notra Damme, når jeg forsøger, men jeg kommer da hurtigere frem, trods alt, men godt, at jeg bor langt ude i skoven, så ingen ser det, haha.

• #38   8. jul 2010 Annette: Så er det i DCH-bladet...;0) Din historie gjorde et meget stort indtryk på mig dengang og gør det for øvrigt igen, nu hvor jeg læste det på din hp.

Du fortjener et KÆMPE klap på skulderen for din fighter-vilje og dit samarbejde med hundene...!!!!

• #39   8. jul 2010 Trine: Tusind tak.
    Susanne: kan varmt anbefale F.O.S. sko.
    Jeppe: bebe herfra

• #40   8. jul 2010 Susanne N . hehe jeg overlevber skam nok smiley

Anette R - bebe hva? smiley

• #41   8. jul 2010 bebe, at jeg spammer din tråd.

Kommentér på:
Jeg vil gerne klage!!!!!! *grrrrr*

Annonce