696 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Katte savnes i 8270 højbjerg Katte savnes i 8270 højbjerg

Sidst i maj forsvandt min mors kat Simba http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=401434

Hun er endnu ikke fundet... Selvom vi har søgt alt det vi kan..

Min mor ringer nu til mig og fortæller at vores anden kat Shiva på 9 år har været væk i en uge, og hendes killing Mille på 5 år er begyndt at tabe sig af savn.. Shiva og Mille plejer at få lov til at komme ud når der er varmt, da de holder sig tæt på og min mor skal kun kalde lidt før de kommer hjem igen.. Jeg frygter der er sket noget med Shiva som altid har været min lille baby alt den tid jeg boede hjemme.. Derfor gør det mig utrolig ked af det at hun er væk... Billede:

(link fjernet)

Hun har øre tattoo og meldes savnet hos dansk katteregister i morgen når min mor kan få fat på Shivas nummer.. Beder dog folk der bor i området om at holde øje med begge katte selvfølgelig!

(link fjernet)

Her et billede der viser farver lidt bedre..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte savnes i 8270 højbjerg
  • #1   11. jul 2010 De plejer også kun at være inde og sagde også til min mor at hun skulle holde de to andre inde, især nu den anden var væk... Simba smuttede desværre ud ved et uheld, men de to andre blev lukket ud, da de normalt altid holder sig i nærheden og kun er ude sjældent... Shiva kunne aldrig drømme om at nærme sig en fremmed og derfor mente min mor ikke at det var noget problem... Og ja jeg tvivler også en del...

Kommentér på:
Katte savnes i 8270 højbjerg

Annonce