{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Tour de France {{forumTopicSubject}}

Her er jeg helt oppe og køre over Touren i dag, men finder ingen tråd om den.. Hmm, hvor mange ser det herinde? :o)

Der sker vildt meget på de tidlige etaper i år, og i dag blev der virkelig kørt cykelløb. Jeg havde meget tidlig fri fra job i dag, så indrømmer gerne, at mit TV blev tændt kl 11.30 for at se det..

ANDY ER I GULT... !!! :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tour de France
  • #1   13. jul 2010 Ser alt det jeg kan komme til smiley

Idag havde jeg heldigvis fri

• #2   13. jul 2010 jeg ser det osse ja der blev virkelig cykelt til den gg

havde desværre først fri kl 1530 såå nåede ikk se mere ind slutningen

• #3   13. jul 2010 Jeg har ferie så det kører i baggrunden hele tiden. Så går jeg lidt til og fra.

• #4   13. jul 2010 I dag var også en god dag at se det på. Skete en masse jo, og bliver da noget stolt over de danske ryttere. Hold da op et godt stykke arbejde de lavede.

Nu er det jo nok fordi jeg er kvinde, men var altså lige ved at knibe en tåre, da Cadel Evans faldt om halsen på sin holdkamarat efter løbet. Og jeg er enda ikke særlig vild med ham. Jeg kan tude ligeså meget over sport, som over en sørgelig film.. :o/

• #5   13. jul 2010 Jeg er også helt tosset med det cykelløb, så nu ved i hvad jeg laver hver dag. Hviledagene er trælse ;o)

• #6   13. jul 2010 Jeg ælsker Touren, men jeg synes det var federe i gamle dage, lige efter Indurain blev sat, så skete der noget igen ;o) Det var vildt spændende...

Det ser det også ud til det bliver i år :o)

• #7   13. jul 2010 Jeg ser så meget, jeg kan, når ikke lige arbejdet kommer i vejen :). I dag faldt jeg desværre lidt i søvn efter at have været holdt vågen den halve nat af bulder og brag, men vågnede lige til at se Fuglsang sætte sig frem.

Dejlig begivenhedsrig tour i år og heldigvis har jeg ferie fra på fredag smiley

• #8   13. jul 2010 Jeg følger også med, når jeg kommer hjem fra arbejde. Men når løbet nærmer sig sin afslutning, så kører jeg da med, fordi min kondicykel er flyttet ind i stuen i anledning af Touren.

Ved slutning af dagens etape undrede jeg mig da Cadel Evans "endelig" kom i mål. Han var tapet ind på den ene arm, men ingen lagde åbenbart mærke til det. Han har såmænd brækket albuen og det skete vist i starten af dagens etape. Så det var derfor han ikke kunne følge med, men av for pokker, det tror jeg ingen ville i hans situation.

• #9   13. jul 2010 Vidste ikke Cadel Evans havde brækket den! Det er virkelig nedtur, nu han havde den gule trøje. Kan godt forstå han var helt grædefærdig, da han endelig kom i mål..

Kom alle ind før tidsgrænsen?

• #10   13. jul 2010 Jeps, mirakuløst kom alle inden for tidsgrænsen.

• #11   13. jul 2010 Jeg ser det og fantastisk etage i dag og super fedt at Andy er i gult :)))))

• #12   13. jul 2010 Er vild med tour de france (og andre cykelløb).
    Det bliver så godt at gå på ferie på fredag og få mulighed for at følge det tæt.
    Der har været år, hvor jeg næsten har haft abstinenser når det er forbi.

• #14   14. jul 2010 For første gang i mange år har jeg ikke mulighed for at se alle etaperne. Således måtte jeg i dag følge slutningen af etapen på radioen - det gik, selvom det er MEGET federe at se det.... Men jeg må nøjes.

Elsker touren!

• #15   14. jul 2010 Jeg ser det ikke, men bor sammen med en inkarneret cykel-freak smiley Min bedre halvdels kammerat er faktisk cykelmekaniker for Bjarne Riis cykelhold Team Saxo Bank smiley

• #17   14. jul 2010 Jeg må også høre det i radioen i dag. Piner mig lidt, da der er sket en masse på de sidste etaper. :o(

Har også ferie fra på fredag, så glad for jeg kan følge den sidste uge i tv.

Der er lang vej til Paris, og prøver da at tænke posetivt mht Andy Schelck.. Men der sidder altså en frygt for, at han skal få en dag med "dårlige" ben.. Men håber det ikke!! Bliver tæt mellem Contador - Schelck.

Kommentér på:
Tour de France

Annonce