{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.844 visninger | Oprettet:

Nummerplader klippet.... {{forumTopicSubject}}

Her er lige et forløb af vores nat/morgen - jeg er SÅ irriteret!!!

kl. 0.30: min kæreste bliver stoppet af politiet som tjekker bilen, fordi han kører rundt i KBH i stor kassebil om natten. ( han er murer og havde været helt i Gilleleje og se på arbejde )

De slår bilen op og ser at vægtafgiften ikke er betalt og klipper hans plader. Han står helt uforstående - det er en ny leasing bil og vi har ikke modtaget nogen regning på vægt afgift.

Så jeg må køre fra Korsør til københavn kvart i et i nat og hente ham og værkstøj osv. vi er hjemme kl. 3 og så sover jeg 3 timer, står op og må med tog på arbejde, så han kan have min bil på mototkontoret osv.

Kl. 8.30 åbner motorkontoret. han tager derhen med sin leasingkontrakt og registreringsattest. og de kan konstatere de har sendt regning til den adresse vi flyttede fra for over 2 år siden. - hov det en fejl.

Så kan han ikke bare betale og få sine plader igen, nææ han skal over til leasingfirmaet i Silkeborg og hente den ægte registreringsattest og tilbage på motorkontor og have helt nye plader.

DET FANME FLOT ALTSÅ... Så der røg lige en hel arbejdsdag plus, bro, benzin, togbillet til mig osv osv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nummerplader klippet....
Kommentér på:
Nummerplader klippet....

Annonce