{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Security Tool - PC virus {{forumTopicSubject}}

Jeg gik en tur til stranden med koen, svigermor og de 2 lhasaer i går eftermiddags.. Hyggelig tur - Men det betød også at PC var fri til at kæresten kunne rode ; )

Da jeg kom hjem havde "mit" antivirusprogram Security Tool fundet ikke mindre end 29 farlige sager på puteren, og man kunne sandelig ikke andet end at bede den slette disse..

Et par af de "vira" genkendte jeg som min antivirusbeskyttelse..

Jeg gik udenom de herlige pink popups og ville starte mit antivirusprogram,men de blev alle lukket promte med en stor afvarsel om at de prigrammer ville stjæle data og kortoplysninger..

Forsøgte mig med nettet, men også det blev lukket i det samme jeg fik trykket med samme advarsel..

Kæresten fastholder at han IKKE har trykket på noget som helst (yeah right)..

Kabinettet og jeg går til PC-doktor, og heldigvis har han lige antivirus liggende på USB..

Vi starter i fejlsikret og den får de fornødne tests, og ikke mindre end 3 trojanere bliver slettet..

Vi kører igennem flere tests med forskellige programmer, og jeg havde 7 trojanere på min stakkels PC.

En virus forklædt som antivirus (smart smart) - sikke et bøvl for at få lortet ud igen =/

Den installerer sig selv kun ved at køre curseren over linket (hvilket ved jeg ikke, kan være et billede eller noget), så den er lumsk..

Gør jer selv den tjeneste at lægge antivirus programmer på en USB - just in case.
PC genstartes og du trykker på F8 for fejlsikret og så kører du ellers fejlsikring med din USB =)

Pas på, det tog mig 6 timer at rense min i aftes *suk*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Security Tool - PC virus
Kommentér på:
Security Tool - PC virus

Annonce