{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Aaauuu piv piv:´( {{forumTopicSubject}}

Jeg har klippet hæk i dag i ca 4½ time, min ryg og min nakke gøre mega naller og er sikker på, at mine arme er ved at falde af:-(. Har vidst fået brugt nogle muskler, jeg ikke vidste jeg havde.

Er der nogen der har nogle gode råd mod smerter pga overbelastning?? (har taget pinex og smurt nakken med tigerbalsam)

P.s Har hørt at medlidenhed også hjælper;-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aaauuu piv piv:´(
  • #1   14. jul 2010 Ja massevis af melidenhed er et mirakelmiddel! ; ))
    Såå, rigtig god bedring herfra - Din stakkel, er rigtig synd for dig! Av, av altså.. : /

• #2   14. jul 2010 Tror det skal arbejdes væk, jeg har lige den perfekte hæk til formålet hehehehe

• #3   14. jul 2010 Tag et varmt bad og nogle udstrækningsøvelser bagefter. Få en god lang søvn og så lav noget opvermning og lignende øvelser imorgen.

Havearbejde (og andet fysisk arbejde) svarer jo egentlig til det vi gør i et motionscenter - for at kompensere for at vi ikke bruger vores krop nok til dagligt *G*
    Derfor ophober der sig mælkesyre i musklerne, og led kan evt. blive lidt belastede. Det bedste er hvile og så hold ved lige gradvist....
    Sagde hende den dovne som har en kæmpe hæk der skal klippes *LOL*

• #4   14. jul 2010 Ann-Sofie: Taaak, det hjalp allerede lidt;-)

Rikke S: Er desværre ikke sikker på det kan lade sig gøre, da jeg helt sikkert ikke har nogen arme tilbage i morgen.

Miemiv: Tog et varmt bad lige efter og har også forsøgt at strække ud, men det var først da det var begyndt at gøre ondt:-(

• #6   14. jul 2010 Hvis du har 400 mg Ipren, så er det et rigtig godt supplement til Pinex.
    Og så ellers et varmt bad (hvis du kan holde det ud her i varmen) .

• #7   14. jul 2010 Jeannette B: Synes også det var ved at være pinligt, vi var de eneste på hele gaden der ikke havde fået klippet hækken endnu. Jeg har godt nok brugt en el-klipper til hækken, men vi har bare mega meget hæk og mod den ene nabo er hækken så høj at jeg knapnok kan nå toppen selvom jeg står på en lille stige. Har heldigvis ikke fået nogle vabler, de kan bare gøre så ondt i lang tid.

• #8   14. jul 2010 Afslut tudefjæs! Smerte er bare svaghed der forlader kroppen, ynk og piv har aldrig hjulpet på noget...

smiley smiley smiley

• #10   14. jul 2010 Henrik H: Men så vil jeg ha' lov til at pive over min svaghed, indtil den har forladt min krop:-)

Jeannette B: Kender det alt for godt, bor på en vej hvor der bor rigtig mange pensonister, og ikke for at genereliserer pensonister, men deres haver er altid perfekte. Er også overbevist om, at de bruger målebånd og vaterpas når de klipper hæk.

Susanne * nu snart med DKK hund *: Så får du da lige ha' en trøste-krammer tilbage:-)

• #11   14. jul 2010 I never saw a wild thing sorry for itself. A bird will fall frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.

• #12   14. jul 2010 Do I look like a wild thing or a bird??? No, don't think so.

• #14   14. jul 2010 Jeannette B: Øv, det kan jeg ikke engang prale med, for det er naboen der har det, men det er altså også rigtig flot. Ellers er den eneside af gaden og lidt af den anden side mest mindre række huse hvor pensonisterne bor dør om dør. Det gode ved det er så, at der altid er nogen der "holder øje" med at der ikke lige pludselig kommer ubudne gæster:-)

• #15   14. jul 2010 Jeg gider som regel aldrik klippe hækken før skt. Hans, for så skal den bare klippes igen inden efteråret.
    Jeg kan også få fnidder af de pensionister der har snorlige hække og brokker sig over at min have er lidt "vild" Vi har forskellige opfattelser af hvad der er smukt og brugbart. og så har jeg heller ikke alle mulige folk til at komme og ogde´ne det grove arbejde for mig, og køre det væk med på en trailer..... ;o)

De ømme muskler o.s.v. går væk igen, om ikke imorgen, så dagen efter, når du igen begynder at bruge kroppen - Det er min erfaring smiley

• #17   14. jul 2010 Miemiv: Jeg køre også jungle-tema i vores have;-), synes bestemt heller ikke der er noget galt i, at ha' en lidt vild busk eller et "all naturel" piletræ.
    Er også sikker på, at jeg er fit for fight igen i morgen eller i overmorgen. Jeg har i hvertfald lovet Rocky at vi skal ud og løbe i morgen, for det plejer vi at gøre man-, ons-, og fredag, men det er ikke lige blevet til noget i dag.

Kommentér på:
Aaauuu piv piv:´(

Annonce