{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.542 visninger | Oprettet:

Farve håret tilbage? {{forumTopicSubject}}

Kloge hovder på HG, jeg har et spørgsmål om farvet hår :o)

Jeg har de sidste par år farvet ( ikke afblegning) mit hår helt lyst. Min normale hårfarve er kommunefarvet/leverpostegfarvet. Nu er jeg bare så træt af at farve det og det vokser så hurtigt, så efter ca. 1 mdr er der 1-2 cm mørkt hår ude igen. Mit hår er også blevet meget tørt af alt det farvning.... Ja, jeg gør det selv, men burde nok få det gjort af professionelle smiley

Jeg har langt hår. Kan jeg med succes prøve at farve det tilbage til min normale hårfarve eller vil det få en mærkelig farve?? Jeg har desværre ikke råd til at gå til frisør eller rettere sagt er jeg for nærrig :o)

Jeg har fundet en hårfarve der passer! Desværre klæder det lyse hår mig og det er da også med bitterhed jeg vil farve det mørkere. Men mit hår har bare ikke godt af det mere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve håret tilbage?
  • #1   14. jul 2010 Øhh, nu kan det godt være jeg er gammel grådine: men hvordan farver man håret lysere end den naturlige farve uden afblegning?

• #2   14. jul 2010 Mon ikke det er et spørgsmål om hvor lyst det er, men umiddelbart kan du godt når afblegning ikke har været inde over.

• #4   14. jul 2010 Miemiv
    Det har jeg faktisk også fået gjort. Forstod det heller ikke helt smiley

• #5   14. jul 2010 du kan sagtens farve det mørkere smiley da jeg var "ung og dum" farvede jeg gerne håret et par gange om måneden , har kun haft en misfarvning (min mor farvede det) med HENNA farve - rører ikke det skidt igen smiley

men jo farv du løs - det kan du godt med et flot resultat .

• #6   14. jul 2010 Stephanie

Det var et godt råd smiley

• #8   14. jul 2010 Tak for råd...

Tror det bliver en tid hos frisøren :o) Mit hår er langt og meget tykt, så jeg tør ikke andet. Det tog også lang tid og mange farvninger før det blev lyst....

Grundet til jeg farvede det lyst er, jeg altid har været lystblondt, men i en alder af ca 25 fik jeg den ide at sætte mig i frisørstolen og sige: " klip håret kort - helt kort" ( dengang havde jeg også langt naturligt lyst hår) siden da er det vokset mørkere ud og jeg ville bare tilbage til mit lyse look. Nu er det omvendt :o)

• #9   15. jul 2010 Jeg har selv eksperimenteret med både lyst og mørkt. Og det eneste jeg fortrød var det lyse (lavet hos frisør i 2. og 3. omgang), som endte med at jeg måtte klippe helt af til en meget kort frisure.

Bare vent 4-5 år, så kommer det lyse frem, omend i en mere sølvfarvet nuance *GGG*

• #10   15. jul 2010 Hvis du farver lyst hår brunt, bliver det meget hurtigt grønt. For at få den lyse tone væk, skal du først farve håret en rød farve og derefter en brun farve.

• #11   15. jul 2010 Miemiv- Night Creatures' Nightmare L
    Ha ha ha ha ha, funny conny du ha ha ha

Ja, jeg venter til de små grå :o))))))

• #12   15. jul 2010 He he, hvis jeg kvitter hårfarvning har jeg samme farve som Keesha = vildtgrå! - Måske skulle hunden og jeg stille op i sådan en look-alike-konkurrence? *GG*

Giver iøvrigt Dennie ret - der skal helst en rødbrun nuance i, for et pænt resultat.

• #13   15. jul 2010 Hvis det er for at skåne håret, så prøv med at farve lyse striber i stedet. Det giver en mindre tydelig udvoksning og så er det ikke hele håret det går ud over. Jeg har selv samme problem med mit hår.

Jeg kan også anbefale dig at give det en hårkur. Jeg bruger 2 dl kold presset oliven olie med en halv blendet avokado. Lad det side i håret i 10 min og vask så håret grundigt. Det er genialt til at give glansen tilbage. Dog skal du ikke gøre det samme aften du skal i byen, for håret kan godt klaske lidt en enkelt dag. Det vil også hjælpe hvis du kan skrue ned for varmen på din hårdtørre (hvis du bruger sådan en).

• #14   15. jul 2010 Lyse striber er jeg færdig med og jeg har faktisk svoret aldrig mere få farvet hår ved frisøren..... Hun brændte engang mit hår af, da jeg skulle have opfrisket mine lyse skriber. Jeg måtte lade håret vokse ca 6 mdr indtil det var vokset så meget ud, så jeg kunne få det klippet af. I den periode skulle jeg sådan passe på ikke at "hive" alle totterne ud når håret var vådt. Jeg kunne slet ikke rede det. De kunne ligesom trækkes ud som møre elastikker :o(

Jeg fik ski ikke engang rabat hos denne frisør. Jeg skulle endda efterfølgende betale fuld pris for den hårvoks jeg blev nød til at have med hjem, da mit hår ca var 3-4 cm kort.....
    Jeg har faktisk ikke været ved frisøren siden. Jeg har en mor der kan klippe og hun klipper mine spidser. Så derfor havde jeg da håbet jeg selv kunne farve håret tilbage, men jeg kan godt høre det nok ikke er det jeg skal prøve på. Mon jeg har en slags frisør-fobi ?? gggg

Tusind tak for hjælpen HG. Det haster ikke. Det er lige blevet farvet lyst for et par uger siden, så jeg har lidt tid inden jeg kommer til at ligne en katastrofe :o)

• #15   15. jul 2010 Det jeg mente var at du kunne farve de lyse striber med den hårfarve du normalt bruger. Det er sikkert nemmest hvis du kan få en veninde til at hjælpe dig. Man kan sikkert købe de der hætter løst et eller andet sted... Du kan også bare pakke totten ind i sølvpapir, men så bliver totterne som regel bredere… smiley

Kommentér på:
Farve håret tilbage?

Annonce