{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Ynk mig engang {{forumTopicSubject}}

Chips og jeg forsøgte at cykle. Det gik også fint bortset fra at jeg forstuede lillefingeren, fordi kræet skulle tisse på en tot græs.
Når jeg nu spørger min hund om han ikke er bare det mindste ked af det og føler sig bare en smule skamfuld.
Så logrer hunden bare som et andet piskeris og smiler stort. "Nææææh mutti, men du kan gi en guf fordi jeg er sød!!!!"

Er jeres samvittighedsløse kræ ligesådan???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ynk mig engang
  • #1   29. jul 2010 Først får du lige lidt ynk... Derefter fortæller jeg dig, at du er sluppet billigt. Jeg har en kollega, der brækkede armen ved, at skulle cykle med sin hund...;0)

    Har du set de der smarte holdere til cyklen, som hundes sættes fast på. Så har du begge hænder fri til, at styre cyklen og hunden kan ikke så nemt få dig ud af balance...


  • #2   29. jul 2010 Hehehe. Joy hoppede foran føderne på mig så jeg faldt og fik et kæmpe sår på foden og et ornligt blåt mærke på armen. Godt nok sprang hun på mig så snart jeg faldt og slikkede mig, om det var for at trøste mig eller fordi hun syntes det var skide skæg at mor lå og rullede rundt på gulvet med hende ved jeg ikke ;p Men jeg tror det er nr. 2.

  • #3   29. jul 2010 Netop derfor har jeg kun let fat i snoren, så jeg kan slippe den, hvis hun stopper uden varsel

    Kan ikke lide de der holdere til cyklen, så løber hunden bagude.. Jeg vil godt have at hun er på siden af mig


  • #4   29. jul 2010 Jeanette: Den jeg har, løber Freja ved siden af mig... Det er ikke en af dem, der er fastgjort på bagagebærer. Sådan en har jeg nemlig ikke...;0)

  • #5   29. jul 2010 Trine: ah okay, hvad er det så for en, du har? For så kunne det da godt være smiley

  • #6   29. jul 2010 Det er sådan en stang, som gøres fast i den stang som sadlen sidder på. For enden af den sidder der en snor, som hunden kan hægtes på... Ser lige om jeg kan finde et link...

  • #7   29. jul 2010 Takker, for den lyder da helt klart bedre end den anden.. Luna hader at cykle i forvejen, så hun skal ikke "rage" rundt nede bagved smiley

  • #8   29. jul 2010 Ynk ynk.. smiley

    Og ja, har lavet et stunt med Laddie og cykling, som kostede at jeg røg en tur på cyklen og måtte cykle grædende hjem af smerter og så en tur på skadestuen med en giga hævet fod/ankel, hvor jeg måtte røngtenfotograferes. Den var heldigvis ikke brækket, men mega forstuvet. Har ikke kunne gå på trapper i næste et år, Måtte have fat i en person eller gelænderet, ellers stod jeg på snotten...

    Så en forstuvet lillefinger er heldig sluppet smiley


  • #9   29. jul 2010 Totalt godt med noget ynk, når nu forståelse fra hunden er absolut fraværende.

    Trine, det er godt at vide at jeg ikke er fuldstændigt forladt af held *GG*

    Sidste år sendt han også mig og cykel i grøften. Slap med blå mærker og et fordæk der bestemt ikke helt helt rundt længere.
    Ville ikke turde cykle men hunden helt fastspændt til mig eller cykel.

    Jeanett lyder bestemt ikke rart smiley


Kommentér på:
Ynk mig engang

Annonce