4.326 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Permanent krøller Permanent krøller

Hej hej allesammen...
Jeg har i noget tid gået og tænkt på at jeg gerne vil ha permanent krøller i mit hår...
Men har tænkt på om man nogen dage godt kan glatte det selvom at man har de her krøller og om håret så tager mere skade end ellers...?

Håber der er nogen der kan hjælp mig... smiley

Mvh Inger

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Permanent krøller
  • #1   30. jul 2010 Jeg skal ikke kunne sige det. Har selv kun prøvet at få permanentkrøller hos frisør én gang. Jeg bad om store bølgede krøller men lignede en puddelhund. Jeg gjorde så det, når jeg havde vasket hår at jeg satte elastikker og spænder i mens det tørrede, så der blev lidt mindre krøl.

Jeg tror glattejern o.s.v vil skade håret endnui mere. Der sker jo det ved permanent, at hårene bliver gjort flade for at kunne krølle (ligesom hvis du tager en tråd mellem neglene og trækker igennem - så snor den som en spiral - og hvis man så også klemmer og strækker hårene i en anden retning under varme bliver hvert enkelt hårstrå efterhånden så slidt at det knækker.
    Der sker nok ikke noget ved det en gang imellem, men det slider voldsomt på håret.

• #2   30. jul 2010 Okay... Vil nemlig gerne ha lidt mere fylde i mit hår... det er meget tyndt som det er nu og derfor meget fladt og lidt kedeligt.. så jeg kunne super godt tænke mig, for det første noget mere fyld og for det andet at der kommer til at ske noget helt nyt, og det må man da sige at der kommer til... smiley Hehe...
    Men mange tak for svaret, må nok hellere lige snakke det en ekstra gang igennem med min frisør inden jeg gir mig i kast med det...
    Mange tak for dit svar... smiley

• #3   30. jul 2010 Vi har noget inde ved os vi kalder sving!! Det er en blød omformning af håret, det holder så ikke så godt som en rigtig perm, men man kan stadig trække krøllerne ud igen, jeg samlignere det lidt med en skyllefarve med hensyn til holdbarhed, da det er meget forskelligt hvordan det er fra kunde til kunde... men det laver nogen mere bløde krøller som man skal arbejde lidt mere med, end rigtig perm.. Men gode og prøve som første gangs krøl.... smiley

• #4   30. jul 2010 Off the rekord smiley

og så var der lige mig , der har fået ægte krøller i hele håret da jeg kom i overgangsalderen

store flotte spiralkrøller , jeps det har jeg fået som det eneste positive ved overgangsalderen smiley

• #5   30. jul 2010 Nu spørger jeg måske dumt men hvorfor vil du have lavet krøller som du så glatter ud? smiley var det så ikke bedre at beholde dit glatte hår og så lave krøller med et krøllejern? smiley

• #6   30. jul 2010 Mia A: Okay, kunne være jeg skulle prøve det til at starte med, ossfor at se om det virkelig er noget for mig... smiley

Line J: Det er sådan at jeg har noget at vælge imellem og jeg er mega dårlig til at lave krøller med et krøllejern, plus at de ikke holder særlig godt... :s
    Og self vil jeg ha krøller størstedelen a tiden... smiley

• #7   30. jul 2010 Dine krøller vil ikke holde særlig længe hvis du glatter dem :).

• #8   30. jul 2010 Jeg har prøvet at få lavet krøller, og hold op hvor har jeg fortrudt..

Mit ellers sunde og kraftige hår, er blevet så ødelagt, at hårene knækker af i hobetal, bare jeg kører fingrene igennem - og det på trods af, at det er halvandet år og x antal hårkure siden..

• #9   30. jul 2010 Jeg har også meget tyndt og helt glat hår, så jeg fik lavet permanent krøller hos en frisør. Det holdt i præcis 2 dage og jeg fik store sår i hovedbunden af permanentvæsken. Det gør jeg aldrig igen!!

• #10   30. jul 2010 Åha, det er godtnok lidt a et dilemma..., Hvis det kan gå så galt er jeg godtnok bange for at få det gjort... :s men tror i at det vil hjælpe måske at snakke med min frisør om det først...?

• #11   30. jul 2010 JA snak med hende om det hun ved bedst.. smiley men de krøller jeg snakkede om er meget milde det er nemlig ikke så hårdt for håret som rigtig permanemt krøller..

• #12   31. jul 2010 Okay... kunne være jeg skulle gå efter det til at starte m... oss for at være sikker på at det kan reddes hvis nu jeg ikke bryder mig om det... smiley

Kommentér på:
Permanent krøller

Annonce