{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Raskmeldt :o) {{forumTopicSubject}}

Idag er en god dag :o)

Jeg har officielt min sidste sygedag efter at have været sygemeldt siden d 6. maj pga en knæskade og operation.....
Nu har jeg så mine 3 ugers sommerferie og vender atter tilbage på arbejde i uge 34. Jubii, jeg glæder mig. Jeg har savnet alle mine dejlige kollegaer :o)

Jeg håber bare knæet også finder ud af, at nu er det nu!! Min menisk er syet fast og mit forreste korsbånd er sprunget, men har sat sig fast på det bagerste korsbånd, dertil andre småskader. Jeg har gået med en skinne i 6 uger, fik den af sidste mandag.

Jeg er tilmed blevet ringet op af vores lokale sundhedscenter og skal komme til min første genoptræning på tirsdag.......

Jeg er så glad idag, jeg er så glad idag, jeg er så glad idag, ja jeg er så glad idag....... (osv) Synger nok hele dagen :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Raskmeldt :o)
  • #1   30. jul 2010 Gitte smiley

    hvor lyder det bare så dejligt for dig smiley

    og jeg er sikker på , at med den holdnig du har , skal det hele nok gå og knæet komme sig smiley

    rigtig god ferie og held og lykke med genoptræningen ( som nok kommer til at gøre lidt avs , men det skal til )


  • #2   30. jul 2010 Det kan jo kun gå fremad :o) Desværre har jeg også fået løbeforbud i 6 mdr - Doktorens ordre! Det bliver vist en udfordring i sig selv, men lige nu står den bare på genoptræning, så musklerne bliver opbygget igen. Jeg håber bare jeg slipper for en korsbåndsoperation....

  • #4   30. jul 2010 puha gitte sikke en omgang noget jeg kender alt for godt... jeg skal sikkert have lavet mit det bagerste korsbånd nu her for svar på onsdag... jeg ødelagde mit knæ den 21 juli sidste år det har været en rigtigt hård omgang

Kommentér på:
Raskmeldt :o)

Annonce