{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Hunde i fremtiden {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der går og overvejer ikke at skulle have hund når mine nuværende går bort ?

Elsker mine hunde over ALT på jorden! men ved os at jeg aldrig får nogle som dem igen! De er så unikke.
Men vil ikke have hund når de går bort, før jeg engang skal stifte familie og hvis min kommende kone virkelig gerne vil ha hund.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde i fremtiden
  • #1   2. aug 2010 Jeg er i hvert fald ikke med på den..

Tværtimod skal jeg ALTID have hund.. Jeg kan slet ikke forestille mig mit liv uden hund. Det virker helt forkert?

• #2   2. aug 2010 Jeg kan ikke undvære at have mindst én hund i mit liv, så den tanke kan jeg ikke engang så meget som overveje smiley jeg planlægger derimod næste køb

• #3   2. aug 2010 Åh, jeg ved det godt nok ikke. Heldigvis bliver Disen 50 år, så jeg har god tid til at tænke over det :).
    Jeg ville være nervøs for at komme til at gå og sammenligne dem og på den anden side, bange for at få dårlig samvittighed, hvis nu det skulle lykkes mig at finde en hund, der var lige så dejlig.
    Men altså, der ville godt nok være tomt uden en hund, så mon ikke, det ville ende med en mere - det tror jeg næsten.

• #4   2. aug 2010 Det virker os mærkeligt i mit hovede. der er os forhåbenlig nogle år endnu ! Havde ikke været der hvor jeg er i dag uden dem!
    Men tror ikke på jeg får nogle som min lille princess igen!
    Vil os gerne rejse, og lave frivilligt arbejde , opleve verden mm.

• #5   2. aug 2010 Det ville også være træls hvis alle ens hunde blev ens. Hvis det var tilfældet, skulle jeg i hvert fald ikke have hund igen.

Det gør jo kun at den afdøde hund er unik og husket for dette. Så bliver de næste hunde unikke på andre måder.

Jeg skal også have hund igen.

• #6   2. aug 2010 Jeg ville ikke klare at leve uden en hund eller 2

• #7   2. aug 2010 Nej desværre, jeg kan ikke leve uden at have en omgang pels, savl og poteaftryk omkring mig. Jeg havde i mine barndomsår en skøn schæfertæve og da hun gik bort (jeg var omk. 11) havde vi ikke hund i mange år, men jeg vidste bare at jeg selv skulle have engang. Så for fire år siden købte de gamle en ny bamse dreng som jeg boede sammen med i et år inden jeg flyttede ud og der gik ikke mere end 2 mdr så havde jeg hente min lille trold hjem. Jeg går allerede nu og kigger efter hvilken race som skal være den næste og er nu nede på 3 racer i stedet for de 8 jeg var på før World dog show 2010. *GG*

• #8   2. aug 2010 Mark : jeg er meget med på din vogn.. jeg var 22 da jeg fik King.. mistede ham her for 3 måneder siden..og sagde til mig selv at jeg IKKE skulle have en ny før om mange år...For det første fordi at det har været meget hårdt både psykisk og økonomisk med ham fordi han var kronisk syg hele livet- og jeg har brugt SÅ meget energi på det døgnet rundt..og ingen hund kan erstatte ham i mine øjne.. og så for at få økonomien stabil igen, prøve at være spontan og gøre hvad det passer mig osv..uden at skulle stå til ansvar..og uden at være ulykkelig hele tiden.
    Min fornuftige side siger at jeg skal vente med hund igen til jeg har stiftet familie osv eller i det mindste fundet ham jeg skal dele livet med- men må indrømme at her 3 måneder senere er jeg altså ved at være en smule syg efter at få hund igen... ikke ment som at jeg får en ny hund snart for det gør jeg IKKE - ved jeg ikke ville kunne overskue det alligevel..men suk..suk..jeg savner en hunde ven at putte med og elske... men savner så ikk gåture i regn og blæst så meget smiley

• #9   2. aug 2010 Det er klart at du aldrig får én magen til, men det er jo det fede ved hunde. De er sig selv smiley

• #10   3. aug 2010 Nope. Jeg vil gerne altid have hund.

Næste gang tror jeg det bliver en internathund. Er ikke så meget for at skulle igennem endnu en hvalpetid :o)

Ingen hunde er ens og gudskelov for det. Hvem siger den næste ikke er mindst lige så dejlig?

• #11   3. aug 2010 Har det præcis som dig.. Tænker tit tanken, uden Basse=ingen hund.. Han er min første hund og har ikkefør været vant til hund... Han er nærmest min lille baby.. Det er ikke en hund jeg ikke kan forestille mig at være foruden- det er Basse... Tanken og realiteten om, at han en dag ikke er her mere har jeg svært ved at klare..
    Ved det kommer og bliver hårdt, men tror ikke en ny hund ville gøre der nemmere... Så derfor blir min næste hund, hvis det overhovedet kommer til at ske- langt ude i fremtiden...

• #12   3. aug 2010 Vil have hund til den dag jeg dør - de er mit liv smiley

• #14   3. aug 2010 jeg mistede min micki dreng for 3 uger siden, og der findes ikke en hund som ham og jeg vil aldrig nogensinde komme til at elske en anden hund så meget som jeg elskede elsker ham vi havde et meget meget tæt forhold jeg har andre hunde som jeg elsker højt men ingen blir som micki, jeg vil aldrig kunne leve uden hunde de mit liv :O)

• #15   3. aug 2010 Mark jeg kan godt forstå at du i hvert fald vil udsætte det med at få en anden hund indtil du har oplevet det du gerne vil med rejser ud i verden o.s.v. og ikke ved hvor du står om et par år f.eks.

Jeg er selv kommet dertil hvor jeg føler mig rimelig sat og tilfreds med min tilværelse hvor jeg er og har prøvet en del, så det er helt afgjort at jeg en dag skal have en ny hund, når Keesha ikke er her mere. Forhåbentlig om mange år.

Selvfølgelig får man aldrig en hund som den man har, men jeg er overbevist om at man bliver ligeså glad for den nye. Alle hunde er specielle og man knytter sig jo til dem der er ens egne.

• #17   3. aug 2010 Nu jeg godt nok 15 og tar min med når jeg flytter hjemmefra. Men efter han er væk eller før skal jeg da helt klart have en til smiley

• #18   3. aug 2010 Jeg fik begge mine hunde samtidig, lige da jeg flyttede hjemmefra . har aldrig haft dyr jeg har set som mine, da jeg voksede op!
    Og fortryder ikke min beslutning, om at jeg tog imod mine to hunde !
    Der er bare så mange ting i verden jeg ikke har mulighed for pt. Og derfor vil jeg ikke pt. have hund når mine går bort om lang tid

• #19   3. aug 2010 Da vores gamle Meck døde, var vi enige om, at vi nu ville prøve et liv uden hund. Vi fik hund et par måneder efter vi flyttede hjemmefra, og havde således stort set ikke erfaring med det "frie" liv.
    Ydermere så var Meck vores soulmate. Vi havde en kontakt og en relation, der var helt unik. Derfor tænkte vi, at der som minimum skulle gå lidt tid.

Da han så havde været væk i tre uger, og jeg var ved at gå til i sorg, begyndte jeg at undersøge markedet - og i det øjeblik gik det op for os begge, at vores hjem ikke er et hjem uden en hund.
    Da vi fik Cassius gik der lang tid før jeg fik et tæt forhold til ham - det meste af et år. Der var et spøgelse i baghovedet - en forestilling om, at INGEN hund kunne blive så nær mit hjerte som gamle Meck.
    Men det skete alligevel. Cassius kom derind, hvor Meck også var.

Og da vi så mistede Cassius for et par måneder siden var det klart fra starten, at vi skulle have ny hund med det samme - og kuldet blev fundet meget hurtigt. Vi får hvalp igen i september måned. Og denne gang VED jeg, at relationen bliver lige så tæt, og at den næste hund kommer ligeså meget ind i hjertet som mine to gamle dejlige hunde.

• #20   8. aug 2010 åh ha det er bae rædselfuld jeg har totale kriser efter at have mistet min shiba og jeg ha det netop ådana jg aldrig får en pge som ende igen, men jeg håber det da jeg tror viskal have hvalp fra hendes søster men først om 3 mdr hvis vi skal have en til.... vi har panter men shiba var mit et og alt men jeg elsker også ham.. det er bare så forfærdeligt at misteog jeg tænker pt om man ngensinde kommer oer det. mndet er kun 14 dage siden men uhh det er slemt til tider

Kommentér på:
Hunde i fremtiden

Annonce