{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

godkendt/afvist ? {{forumTopicSubject}}

Lige før var der en som prøvede at oprette en hund, og da han ikke havde ret mange billeder og ikke så meget tekst blev han straks afvist uden egentlig at få en chance. Nu sidder jeg så og kigger på de "senest oprettede" hunde, og kan se at de har ligeså få billeder og ligeså lidt tekst som han havde, og så er det jeg spørger hvorfor dælen han blev afvist når de andre ikke gjorde? Er det ikke bare ren og skær snobberi fra HG's side?
Der står ikke noget som helst om at man skal have et bestemt antal billeder og en bestemt mængde tekst - er det bare en regel som HG selv har lavet eller hvad?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godkendt/afvist ?
  • #1   2. aug 2010 Er det den Hvide Schæfer du snakker om?

• #2   2. aug 2010 syns det er en latterlig regel ,,,godkender alle

• #3   2. aug 2010 ja det er den

• #4   2. aug 2010 Gik ud fra at der kom mere tekst og billeder med tiden så godkendte

• #5   2. aug 2010 I de generelle betingelser står der at man bl.a. skal have tilknytning til hunden og at det anbefales, at der oprettes mindst 5 billeder.

Hvis det er den hvide Schæfer du snakker om så afviste jeg den, fordi der hverken stod fødselsår, temperament, størrelse og så lige 3 ord om hunden i beskrivelsen: At den var Fars hund.
    Rigtig nok, at folk skal have en chance, men når man skrev så lidt som han gjorde, så gør man heller ikk rigtig noget ud af det.

Synes ikk HUndegalleri er slem til at afvise i forhold til Hestegalleri.
    Der kan de afvise af bare det mindste.

• #6   2. aug 2010 Igår oprettede jeg min himmelhund Tiger , jeg gjorde det efter alle kunstens regler med billeder af god kvallitet og en fin tekst til , men alligevel kunne jeg se , at jeg fik nogle afvise point.
    Det undrede mig meget , men sådan er vi jo så forskellige smiley

• #7   2. aug 2010 henriette - ja det ANBEFALES, man SKAL ikke så det kan da ikke bruges til at afvise for? Der står man kun skal afvise hvis den ikke overholder reglerne og det gjorde denne

Jeg kender ikke hestegalleri så det kan jeg ikke udtale mig om, men det kan egentlig også være ligegyldigt med hestegalleri, da det er hundegalleri vi taler om

• mikkel f
    mikkel f Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 4
    #8   2. aug 2010 såå er der kommet flere billeder af findus. og lidt mere info.. smiley

• #9   2. aug 2010 mikkel - velkommen til smiley

men jeg synes nu stadig at der hersker en forfærdelig snobbet attitude herinde nogle gange

• #10   2. aug 2010 Line J:
    Nu er han jo inde og bød ham også velkommen 2. gang.
    Han var jo heldigvis en af disse brugere som retter på de fejl, der gjorde han blev afvist.
    2. gang kom han jo ind på ingen tid.

• mikkel f
    mikkel f Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 4
    #11   3. aug 2010 Takker line.. smiley jamen såå er det jo nok alle steder.. Der er nok bare nogle der går mere op i det end andre.. Men tak for støtten line.. smiley

• #12   3. aug 2010 jeg afviser hvis racen ik passer, hvis der kun er et billed og minus tekst. men er der billeder og ingen tekst, godkender jeg, da det jo er et galleri, jeg forstår bare ik hvorfor folk godkender en hund hvis racen ik passer, i stedet for at vente til det rettet, man skal sefølgelig lige smide en besked om, at det er derfor man afviser, så ejeren kender grunden og kan rette den

• #13   3. aug 2010 Altså må indrømme jeg afviser hvis der er 2 billeder og nada tekst, man må sku lige gøre bare en lille indsats for at få sin hund herind, er trods alt hundegallerí smiley

Og kan da ikke passe man ikke kan skrive mere en racen navn og hvad hunden hedder, må kunne skrive mere info, er ikke nogen specielt jeg snakker om her, synes bare nogen gange at alt bliver godkendt, slørede billeder og hunden heddder max, come on, tager 5-10min at lave en profil max!!

Så tror egentlig ikke det er snobberi, tror bare folk, tænker at det er lidt plat at man ikke gør mere til at starte med, for at få sin hund ind på noget der hedder galleri smiley

• #14   3. aug 2010 Jesper smiley

jeg giver dig ret langt hen af vejen , men nu oprettede jeg TIger i foregårs og kunne se at han havde fået afvise point undervejs i indstemningen.
    jeg syntes helt ærligt at den profil jeg lavede på ham var ganske fin , men åbenbat ikke god nok til alle på HG

det sværeste er dog , at folk ikke giver en begrundelse på afvisepointene , for så har man jo ikke en chance for at se hvorfor

• #15   3. aug 2010 Ja, men der vil jo altid være forskellige meninger, nok derfor der er afvise point til nogen som ikke burde have det...

Er jo hundegalleriet det her og tro mig der er folk som er hævet over alle andre lool smiley

Men ja da jeg i sin tid oprettede mine hunde herinde (7år siden) var der også masser af billeder og tekst men blev alligevel afvist, så måtte lave en ny og kom så ind smiley

• #16   3. aug 2010 Jeg byder stort set alle velkommen :o)

Jeg har afvist en enkelt gang, da racen ikke passede....

Kommentér på:
godkendt/afvist ?

Annonce