{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering dækning af ulovlig el
  • #1   3. aug 2010 Øv for den ;o( Det var da surt. Ønsker dig alt held og lykke med det hele.

Mvh. Anne

• #2   3. aug 2010 Anne:

Ja det er pisse træls, det er et eller andet sted lidt latterligt for har læst at man skal kunne vise papir på de ting som bliver lavet ved huset og fik af vide at alt var blevet lavet af en uddannet håndværker imens sælger har boet her men pludselig er der intet blevet lavet hmm.. men ja mega surt når man ikke kan komme videre før vi brækker loftet ned i flere rum smiley

• #3   3. aug 2010 Jeg var faktisk i den tro at sælger skulle betale hvis der var ulovlig el, kan ikke forstå at sælger kommer så let uden om det fordi han har glemt det og hans alder. I har jo købt i god tro det lugter alså lidt at det er jer selv der skal betale.

• #4   3. aug 2010 ;o) alså = altså ;o) ha ha ha

• #5   3. aug 2010 Anne:

Jeg kan godt forstå at det kan være svært når sælger er syge men det papir som de i sin tid fik må jo stadigvæk findes ellers kan jeg ikke se hvorfor man tegner en forsikring hvis man ikke kan få el delen dækket da sælger ikke har tegnet en el forsikring..

Men ja jeg kommer nok selv at betale for helt ny el installation + nye lofte i samtlige rum det vil sige forgang ( da el delen er brandt af ) 2 stuer ( spisestue + Tv-stue ) køkken og soveværelse smiley

• #6   3. aug 2010 + der er ulovlig el i kælderen også endda synlig el som tilsynsmanden burde have set + udenfor os smiley

Kommentér på:
Opdatering dækning af ulovlig el

Annonce