{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Ihh hvor det smerter mig:-( {{forumTopicSubject}}

At sidde her og se Diva ligger og kigge op mod loftet! Hun kan SLET ikke falde ro! Jeg kan nærmest se hun er utryg:-(

Når jeg kommer hjem fra arbejde kommer hun krybende ud under sengen, men FØRST når jeg har tændt lyset, sat mig på gulvet og kalder på hende:-(

Hun reagere på den mindste lyd nu og er slet ikke trug!

Det hele startede da et fantastisk ungt udlændinge par flyttede ind(Ironi kan forekomme).
Inden de flyttede ind havde vi det super her i bygningen, vi hørte aldrig hinanden og der var ingen problemer.
Da de flyttede ind startede det jo så med råben og skrigen på gangen, ting der blev smadret mod min dør, glas der blev knust i flere stykker i baggården, musik så højt at jeg kan synge med på det og en sygelig mani med at støvsuge kl.02.00 om natten:-( (har skrevet om det herinde før)

En dag kom en bil med trailer og de flyttede en masse lort! Jeg tænkte bare, Tak skæbne! I 1 måned eller 1½ var der ro.
Nu er de tilbage!

Jeg har lige været oppe og sige at nu må de altså skrue ned! I flere timer har musikken hamret og det lyder som om de hopper rundt deroppe. Det er ikke første gang jeg har bedt dem om at skrue ned, men idag kiggede hun bare på mig som om jeg var åndsvag!

Jeg HADER at være her:-( Jeg HADER at gå fra tøsen når jeg ved hvor bange hun er!

Jeg har klaget mange gange over dem, men ja der sker sku ingenting...

Ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg? Havde bare brug for at komme ud med det:-(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ihh hvor det smerter mig:-(
  • #1   3. aug 2010 ej hvor lyder det bare til at være hårdt....Udlejeren må da kunne gøre noget.....Utroligt de ikke respekterer at det ikke kun er dem som bor der...øv øv siger jeg bare... Og stakkels tøsen... det bare ikke fair

• #2   3. aug 2010 Kan du ikke indgive en klage over dem, til jeres bestyrelse??

• #3   3. aug 2010 Vi sku ingen bestyrelse:-( I vinters da fortovet udenfor var fyldt med is og sne vidste vi ingen gang hvem der skulle rydde det:-(

Nej det er bare frygteligt når hun er så utryg. Det ligner hende slet ikke:-(

• #4   3. aug 2010 Kan du ikke kontakte politiet? Bare for i aften..

Og så imorgen må du ringe til bestyrelsen og bede om et hotelværelse indtil de får styr på beboerne i opgangen; det KAN ikke passe at du ikke kan føle dig tryg i dit eget hjem! =(

• #5   3. aug 2010 Anne: Den gamle udlejer( er en anden der har overtaget det nu) fortalte mig at det er kommunen som har fået dem herind og derfor blir det nærmest umuligt at få dem ud:-(

Jeg skulle i forvejen flytte til næste år. Det har jeg så bare valgt at gøre så snart det kan lade sig gøre, for Divas skyld:-)

• #6   3. aug 2010 Nina: For et par uger siden, da jeg var gået i seng. Der blev jeg så bange at jeg tænkte, hvis jeg havde haft bil så havde jeg taget Diva med og kørt! Jeg var fandme ikke tryg!
    Jeg tør faktisk heller ikke ringe til politiet, for ja undskyld håber ikke det støder nogen, men man ved sku aldrig hvad de kan finde på:-(

Nårhh ja også spurgte hun mig om udlejerens nummer igår for hun havde ikke fået betalt leje i 2 måneder:-( Jeg snakkede med udlejeren igår om mit køkken der er utæt(kommer vand ind når der regner) og han anede ingengang at de ikke havde betalt leje for 2 måneder:-(

• #7   3. aug 2010 Jeg synes det er noget så uholdbart !

LLO må da kunne hjælpe?

• #8   3. aug 2010 Nina: DEM har jeg faktisk ikke snakket med? Ku være man skulle give dem et kald imorgen?

K R: Det er frygteligt:-( Hver gang deres dør smækker kan jeg se Diva er på vagt! Hvis de larmer(som de oftest gør) så gøer hun lige en enkelt gang og kigger overpå mig:-( I hate it:-(

• #9   3. aug 2010 De burde sendes lanngt ud på landet i et nedlagt landbrug....

Hvor er det synd for Diva.

Vi har også fået nye naboer ( Bor i eget hus, men tæt på naboerne) og kors hvor de også larmer. Mest med deres drenges "Brian" biler og specielt når alle venner kommer med deres udstødninger på størrelse med en fitness-bold..... Desuden skal alle vennerne også trykke hornet i bund hver gang de kører forbi..... Jeg ved ikke hvor de unge mennesker får pengene fra, men de får godt nok kørt noget benzin af!!
    Her var ellers før meget stille,borset fra den meget trafik på vejen....

• #10   3. aug 2010 K R: Hov glemte lige at svare på noget:o) Jamen udlejeren har vist sendt dem 2 skriftlige advarsler! Men vi bor kun 3 i bygningen nu. En er lige flyttet. og ham nedenunder er ikke generet af dem. Han er også sjældent hjemme:-(

Susanne: JEG LEDER! På livet løs:-(

• #11   3. aug 2010 Gitte: Kan du ikke stoppe en banan i deres udstødninger:o) Men ja det er så ulideligt:-( Men det er her generelt bare! I forrige uge holdte- hende der bor i huset BAGVED's datter på 15, fest! Kl.2.00 kravlede de rundt på taget som ligger lige op til mit soveværelse og råbte og skreg! Jeg gik så pænt ned og bedste dem om at dæmpe sig, hvortil jeg bare fik smidt i hovedet af en 15årige, "at de gad fandme ikke dæmpe sig for MIN skyld".... kl.4.00 stoppede larmen.. Juhuu det var en dejlig nat:-(

• #12   3. aug 2010 Susanne: Det er så ubehageligt! Jeg sidder også hver dag og tjekker hele nettet igennem for et nyt sted at bo:-(

• #13   3. aug 2010 Det værste er bare at et argument som "min hund er bange" er de nok skide ligeglade med! Men så siger jeg sku også er JEG er bange! For det er jeg!!

• #14   3. aug 2010 Hvis du siger at din hund har ændret sig så meget i den periode de har boet der, og du også selv er rigtig bange, så kan de bestemt ikke ignorere det..

Hvis politiet affærdiger dig, så kontakt dem igen dagen efter = ny betjent.

• #16   3. aug 2010 De har heldigvis skruet ned nu:-) Men ja, noget må jeg gøre! Skal arbejde de næste par dage, og har det sku ikke godt med at gå fra hende:-(

• #17   3. aug 2010 Jeg har snakket med 2 dyrlæger og en adfærdsbehandler fordi jeg ikke kunne forstå hvorfor hun lige pludselig blev så anderledes! De sagde alle sammen at hun var utryg og bange:-(

• #19   3. aug 2010 En banan er da ikke stor nok smiley vi skal nok ud i noget med en træstup eller lign LOL

Det er ca 1 år siden de flyttede ind og vi har altså boet her i næsten 12 år. Desuden kæmpede jeg en kamp med min gamle nabo om at få hækken højere (det er den sidste for at få en lukket have), sagde til de nye naboer sidste år at jeg ville have den mindst 180 cm som den må, men ak igen i år har de klippet den i skulder højde. Jeg er meget generet af alle deres venner kan stå og kigge i vores have. Jeg gider ikke engang spise ude mere....

Hunden siger gudskelov ikke noget til det - i hvert fald ikke når vi er hjemme.

Jeg håber du snart finder noget nyt. Jeg tror det ville være godt for Diva. Selvom de flytter og der atter bliver ro vil Diva jo altid være utryg og være på vagt! Hun ved jo ikke larmen er stoppet og ikke kommer igen...

• #20   3. aug 2010 marianne: Hmm nej desværre! de har jo selv job og hund:o) Kan også være min angst er lidt overdrevet:-(

Gitte: det synes jeg sku du skulle prøve! Det er bare SÅ træls når man ikke kan være "fri" i sit eget hjem! Jeg vil bare væk fra byen og ud på landet at bo! Tak, det håber jeg også:o)

• #22   3. aug 2010 Radioen kører hver gang hun er alene og tror det hjælper meget!

• #23   3. aug 2010 Jeg har også altid tændt radio til Rico

• #24   3. aug 2010 Gitte: Det er en god ting:o)

• #26   3. aug 2010 Nu vil jeg simpelthen gå i seng:-) men tusind tak for jeres kommentare og råd:o) Lidt rart at få "snakket" om det:o)

• #27   4. aug 2010 Diva: Hvor bor du henne af - og hvor søger du bolig og til hvilken pris???

Kommentér på:
Ihh hvor det smerter mig:-(

Annonce