{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Græske hunde vises på kanal 5 NU
  • #1   9. aug 2010 Kors, hvor er det rørende at se når de uønskede gadehunde kommer til DK og møder deres nye familier, det er så`n at tårene bare triller ned af kinderne,fordi man bliver så lykkelig på hundenes vegne.
    Hvor er det også dejligt at nogen giver sig tid til at rejse ud "BARE" for at gøre en forskel for disse "ejerløse" vovser.

• #2   9. aug 2010 Eiii det ville jeg gerne have set, jeg har jo to fjernadoptions hunde gennem dem - håber programmet har vist det kan betale sig??

• #3   9. aug 2010 DET er jeg sikker på, alle der har set det kan kun ville ønske at hjælpe flere hunde derfra.
    Jeg så desv.ikke det hele men, jeg mener at programmet "Reportagen" bliver genudsendt så jeg og andre får chancen for at set hele udsendelsen..
    Årh, de var SÅ søde, de hunde jeg så der kom til DK, jeg er som smør på en rigtig HOT sommerdag pt.. :o)

• #4   9. aug 2010 Michaedel, alle mine hunde "undtagen de 3 jeg har pt" har været internathunde, de nuværende 3 er alle reddet fra dårlige hjem,
    Det er derfor har jeg aldrig haft lige den race jeg helst ville ha på det rigtige tidspunkt *Gs*, for når jeg tog på internterne og"kiggede efter hund/e" så lod jeg hundene vælge mig og ikke omvendt..

Men derfor kan man altså godt få ondt af de stakkels gadehunde der bliver sparket,forgiftet osv. fordi folk ikke gider ha dem mere,eller ikke gider at ha gadehunde rendene rundt omkring deres forretninger
    Det med at skulle klare sig selv på gaderne er de danske hunde da heldigvis forskånet fra.

• #5   9. aug 2010 Jeg fortsår dig godt michael, du er jo med i så mange tråde at man ikke kan undgå at kende dine følelser/tanker for/om mange ting.
    Både ang. alvorlige emner og de mere"løslupne"Hehe"

Forresten du må ønske Tine rigtig god Føs`dag fra mig, om hun kan huske mig el. ej, man kan aldrig få for mange hilsner på sin føs`dag Vel. ;o)))

• #6   10. aug 2010 M Hysted: de har også noget der hedder fjernadoption. Hvor man kan betale til en hund til hjælp til medicin osv. Det er de hunde der af en eller anden grund ikke kan adopteres rigtigt. pga sygdom eller hvis den er blandet af forkerte racer eller hvis den er mega gammel osv..... Sådan to hunde betaler jeg til. Synes det er rart at vide men hjælper.... og kan følge dem på sidelinjen. Er nok lidt tosset med sådan noget - har også en elefant i Kenya smiley hihi

Kommentér på:
Græske hunde vises på kanal 5 NU

Annonce