{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
255 visninger | Oprettet:

April nyheder fra en gammel hund. {{forumTopicSubject}}

Hiiih hvor ham Maxen dog bare udvikler sig, lige i øjeblikke fra dag til dag.

Han åbner op og viser hvem han er og til min kæmpe glæde så ser han nu på mig når jeg taler til ham og halen går i gang helt af sig selv hver gang smiley

Han kender også hans nye navn nu og det har betydet en væsenlig forbedring i hans lyst til at komme når jeg kalder nede i mosen - også når han er ude i vandet eller når der kommer andre hunde - dejlig, dejligt *S*

Til alle i der tænker på at finde en "brugt" hund fra et internat, så tøv ikke med at tage den gamle hund til jer der har haft et godt liv, men nu står og er hjemløs i dens sidste par år.

Det hele kommer ti-fold igen o hvem ved om ikke lige du får den gamle hund til at blomstre op på ny og dermed giver den endnu flere gode år at leve i.

Når jeg ser hvordan Max løber afsted ud over markerne, svømmer rundt bare fordi det er sjovt, opdager muskler på ham han ikke havde før, ser hvordan selvtilliden bare vokser og vokser - ja, så glædes jeg inde i og fortryder ikke et split sekundt at jeg valgte ham til at forsøde Misja's og min tilværelse smiley

http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11309

Nye billeder skal der til ind i mellem og alle de første er nye og nogle af dem, ny redigeret.

//Karina og M'erne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  April nyheder fra en gammel hund.
Kommentér på:
April nyheder fra en gammel hund.

Annonce