{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Dagens begivenhed, vagthunden nico :-) {{forumTopicSubject}}

Ej, jeg ved godt man ikke må, og ingen skade skete, men føj hvor jeg morede mig .... !

Der er byfest her i vores by, og jeg er så heldig at bo tæt på smiley

Så pludselig en massen hamren og banken på døre og vinduer, alt er trukket for så de kunne kun høre Nico, ikk se ham ..
Tænker de nok forsvinder, men vil da lige gå aftens tur med Nico ...
I det samme jeg bukker mig ned for at give ham snor på, hamre de igen på døren, og Nico er sku sur nu ...
Smækker døren op, og "kommer til" at lade Nico rende lidt efter de der unge knægte, som springer ind i naboens busk, og kommer forpustet ud og siger - føj hvor blev jeg bange ......
JA, men så lad være med at hamre på mine vinduer!!!
Så en forklaring om at det gjorde de ikk, kun hos naboen - fortæller ham så at min hund fortæller noget andet ....

Begynder at gå med Nico, da de banker på hos naboen, som tilfældigvis også åbner døren - og ud jopper verdens største schæfer, med et vov helt nede fra nummeren LOL ...

Får luftet Nico, og da jeg kommer tilbage er de væk ...
Gad vide om de fik nok af hunde denne lørdag aften :-))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens begivenhed, vagthunden nico :-)
  • #1   21. aug 2010 Hi hi tror jeg har gjort det samme, min er bare ik så vagtsom... Min hanhund havde gøet hvis de gjorde det, men det havde min tæve også... Men ikke med samme intentioner, hvis man kan sige det sådan.

• #2   21. aug 2010 Hi hi,bare kanon - også at naboens schæfer lige gav et "ord" med på vejen smiley !
    Af samme grund har jeg fået hund sidste år,hundebarnet er nu blevet 15 mdr og har rundet de 50 kg.,og tro mig,når han giver lyd fra sig ude i haven,så skal man altså være mere end almindelig dum for at komme ind her !!
    Og jo,det er bestemt betryggende når man som jeg bor alene...!

• #3   21. aug 2010 Der er jo heller ikk for 5 gram vagt hund i Nico, men lige ham her smuttede han efter, og han var spændt og med rejste børster så han gjorde sig bemærket :-))

• #5   22. aug 2010 Anne: dejligt med hunde der kan det, især når man går om aftenen. Går sjældent når der er mørkt, jo hvis Jesper er med... Men ellers tør jeg ikke, Eddie var mere vagt hund end Jackie. Men tror nok hun ville forsvare hvis det galdt, men hun er jo total glad i låget. Og gør jo ik nogen noget, hi hi. Men hvem fanden vil også være bange for en gårdhund, ja undtagen Gårdhunden NICO... hi hi.

• #6   22. aug 2010 Jeg indrømmer også at det undrede mig noget han overhovedet blev bange, meen, uden at nedgøre Nico, som jo så gerne passer på mor, så blev den unge knægt måske lige så bange for døren som blev flået op, for han kunne jo ikke vide om det var en kæmpe mand med en kæmpe hund - eller bare mig og Nico ???

• #7   22. aug 2010 Betina: nej det er rigtigt, men det var helt sikkert Nico han blev bange for...

Kommentér på:
Dagens begivenhed, vagthunden nico :-)

Annonce