{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.963 visninger | Oprettet:

Sletning af tråde = Mangel på respekt? {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkelig træt af at der bliver slettet så mange tråde herinde og som regel midt i en god debat og hvor ingen regler er brudt !!

Det er for mig mangel på respekt for alle de mange brugere der har læst tråden og brugt tid på at skrive i den.

Derudover synes jeg det er meget provokerende da det forhindrer een i at sige sin mening om emnet efter at TS etc. har haft deres mulighed ...

Så er der en der konsekvent sletter sine tråde = provokation i forum = udstemme fra mig ...

Hvis man nu stod ved hvad man skrev, så var der ingen grund til at slette en tråd ... Er det måske her problemet ligger?

HA'erne kunne evt. låse tråden hvis den gik i en forkert retning og advarsler blev overhørt?

Det fungerer i min gruppe.

Er tråden låst må der ikke skrives i den ...

Hvad mener I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sletning af tråde = Mangel på respekt?
  • #2   23. aug 2010 At du har fuldstændig ret... det er SÅ belastende, at tråde bare pludselig forsvinder....

  • #3   23. aug 2010 Jamen god debat her :o)

  • #5   23. aug 2010 Så længe reglementet herinde muliggør at man sletter en tråd om dagen, mener jeg det er meningsløst at lave en mere eller mindre skrevet regel om, at det er uset at slette tråde.

    At give udstemmer giver ingen mening, da de slet ikke bliver talt med da der ingen overtrædelse af reglementet sker.

    Når det er sagt - det er hamrende irriterende, når tråde bliver slettet efter forgodtbefindende.
    Jeg kunne godt ønske, at det var en HA-ting at slette tråde. Sådan at man ved regelovertrædelse i en tråd kan henvende sig til en HA, der sletter tråden.
    Nogle gange mener jeg dog, at det er nødvendigt at det går hurtigt (i tilfælde af grov udhængning) - og så er det bestemt et minus, at en HA skal blandes ind i det. De er jo ikke nødvendigvis på hele tiden.


  • #6   23. aug 2010 Maj-Britt: Man har jo altid lov at håbe :o)

    CH: Måske udstemmerne ikke bliver talt med, men det er da en måde at få sin frustration ud + provokation er vitterligt ikke tilladt i forum ...

    Ser hellere at en tråd bliver slettet lidt for sent, end at der ryger 10 tråde dgl., som man har brugt tid på og måske endda faktisk lært noget af, ved at få en masse vinkler på noget, som man slet ikke havde overvejet ...

    Kai: Ja der er jeg jo så åbenlyst lidt uenig :o)
    For jeg forstår godt "Hvor blev tråden af?" -trådene.
    Lige pt. kører der en hvor selv TS undrer sig fordi tråden forsvandt i den blå luft ...

    Og jo .. De SKAL høre hvad jeg har at sige :o) Jo megakloge ord lissom ;o)

    Ej. Tror mere det er frustrationen ved at stå med et godt og dybt researched indlæg som man har brugt meget energi og ressourcer på for så at ramme forsiden når man trykker send ...


  • #7   23. aug 2010 Jeg forstår så udmærket godt at nogen vælger at slette tråde. De fleste søger råd og viden herinde og det er ikke altid svarene kommer ud i en pæn tone.

    Jeg har flere gange sagt at jeg synes det er barnligt at oprette de der "forsvindingstråde", DET ER RESPEKTLØST!
    Ja tråden blev slettet og hvad så? Den kommer ikk etilbage fordi der sidder nogen kloge hoveder og opretter en tråd om det. TS er formentlig smuttet fordi vedkommende fik nok.


  • #8   23. aug 2010 M hysted glem nu ikke freden vel??

    hvis der henvises til min tråd har JEG ikke slettet den overhovedet,,,hg trine gjorde det vist pga den røg for langt ud
    jeg sad fatisk og skrev til charlotte og vupti var den væk


  • #9   23. aug 2010 Sanne: Jeg er fuldstændig enig smiley

  • #10   23. aug 2010 Altså hvis man har skrevet et super duper svar til TS og tråden blir slettet, så kunne man jo bare sende en pb til TS eller? I stedet for at få vedkommende til at føle sig helt dum?

  • #11   23. aug 2010 Hmm, jeg har lidt blandede meninger omkring det.

    Selvfølgelig er det rent ud sagt pisse irriterende når man skriver i en tråd, og den så forsvinder, men igen så har folk det også med at misforstå tråde og så kører det ud i en lang smøre om noget der absolut ikke har med emnet at køre, eller der bliver kørt på ts pga en misforståelse - i de tilfælde synes jeg det er rart der er en sletteknap.

    Så jeg må indrømme at jeg er for at knappen bliver her, men at folk bruger den med omhu - folk kan være grove herinde, og derfor er det rart at kunne slette.


  • #12   23. aug 2010 enig ckh

  • #13   23. aug 2010 jn&sn: Tråden er ment generelt men ja den udsprang af din tråd :o)

    Synes det var et spændende emne tråden endte i og kunne godt lide at få flere vinkler på det som der var mulighed for der ...

    At den så ryger midt i det hele er ærgeligt da ingen regler blev brudt !!

    Ved godt du ikke selv slettede den.

    Men det er dgl. der ryger en masse tråde og det er TRÆLS.

    I min gruppe er det IKKE tilladt at slette tråde. Gør man det gentagne gange ryger man ud ... For den mangel på respekt hører ikke sammen med gruppens formål = hygge :o)

    Men trådene kan og bliver låst hvis det er nødvendigt ...

    Men man er så også opfordret til at stå ved hvad man skriver inden man skriver :o) Så er der ikke grund til sletning :o)


  • #14   23. aug 2010 CKH: Man kan sagtens styre en tråd som TS hvis man vil have den tilbage til et bestemt spor.
    Bliver der diskuteret OT så er det bare at bede om at der vendes tilbage til emnet og at OT fungerer i en anden tråd ...

    Men ofte udvikler en tråd sig så snart startindlægget er besvaret og uddiskuteret.

    Det ser jeg ikke noget ondt i. Sådan er det med diskussioner IRL og sådan er det selvf. også herinde :o)


  • #15   23. aug 2010 Sanne - Det er absolut ikke alle der kan styre en tråd, eller at folk hører efter smiley

  • #16   23. aug 2010 CKH: Hmm ... Oplever det overhovedet ikke som et problem?

    Men hvis man oplever dette så er det jo man kan få en HA'er til lige at bede om at tråden vender tilbage til emnet ...

    HA'erne gør jo faktisk et super job og er til for at hjælpe :o)

    Ingen grund til at slette en hel tråd ...


  • #17   23. aug 2010 Hej

    Har læst og er også enig Sanne skal ikke bare slettes men have en chance for at komme ind til emnet igen så dem der ikke sider og skriver og så sender og såå er tråden væk smiley

    Hilsen Flanhart og far


  • #18   23. aug 2010 Jeg vil mene at de fleste kan holde en nogenlunde tone i en tråd hvis man bare taler pænt og appellerer til at folk gør det samme. Jeg har før taget "betændte" emner op, hvor jeg lagde op til at folk måtte diskutere, og jeg indtog så rollen som "ordstyrer". Det kan altså godt lade sig gøre at gå en god diskussion uden at den løber af sporet.

    Og som de andre skriver er der altid HA'erne der kan hjælpe hvis folk ikke hører efter.


  • #19   23. aug 2010 Jep :o) Og det er virkelig ikke svært at vende den hvis man vil. Og kan man ikke så kan HA'eren er jeg sikker på

  • #20   23. aug 2010 Husk den/dem der bruger dårligt sprog og personlige angreb ofte ikke har bedre info/fakta til debatten og bare vil høres ( tomme tønder bulder mest )


  • #21   23. aug 2010 hans christina,,,måske du har en pionte der

  • #22   23. aug 2010 ch jeg undrede mig over den blev slettet men da glad for jeg nåede at læse det sidste i den

    Det var nu også til hysted jeg skrev for han skrev den sædvanlige der sletttede den og jeg har vist ikke slettet mange tråde kun da jeg var helt ny herinde og fik et chok over den behandling man fik


  • #23   23. aug 2010 Hans Christian: Det er der jo heller ikke nogen der har sagt?

    jn&sn: Tror ikke Michaels kommentar går på dig :o) Tror den går på en anden deltager i den tråd som enten selv sletter sine tråde eller sørger for at andres tråde bliver slettet så snart der er modvind ...


  • #24   23. aug 2010 sanne ok...jeg kan som regel godt klare mosten selvom jeg bliver lidt letter overrislet:-))

  • #25   23. aug 2010 Hej Sanne

    Min kommentar var ikke til nogen bestemt men bare en tanke om debat og tone og jeg har ikke set den anden tråd der kan jeg forstå er væk så håber kun at dem der ser en pointe kan bruge det.


  • #26   23. aug 2010 Sanne M, Kradsebørsten og hundehvalpens moar smiley )

    HØRT!!


  • #27   23. aug 2010 Der var INGEN regelbrud i den tråd. Der var en debat.

    At I sidder inde I jeres gruppe og beslutter hvilke tråde der skal slettes eller ej synes jeg måske ikke just er noget der er værd at reklamere med :o(


  • #28   23. aug 2010 Er var intet i den tråd som gjorde den skulle slettet.

    Men der var en bruger fra jeres gruppe som kom en en masse åstande som viste sig der ikke var hold i og derfor fik modgang.
    Denne bruger er underligt nok også kendt/berygtet for at få alle tråde der ikke går hendes vej slettet ved at klynke til HA'erne og vupti så er tråden slettet af den HA'er som tilfældigvis er den som skal høre på klynken i jeres gruppe.

    Tilfældighed?

    Ej mon dog!!

    Bærer nag? Heller ikke. Men irriterende I ikke kan holde alt det sletteri i jeres gruppe i stedet for endnu engang at ødelægge forum med det !!


  • #29   23. aug 2010 *Er = Der

    *en = med (en masse)

    *åstande = påstande

    Gik lige hurtigt. Er ved at se film :o)


  • #30   23. aug 2010 Jeg mener bestemt heller ikke der blev brudt nogle regler, ja tråden blev kørt langt ud, men der var jo begrundelsen at selve emnet var 'uddebateret'. Det mindes jeg op til flere der sagde.

    Synes også det virker suspekt at den blev slettet. Men jeg er jo heller ikke ha'er og bestemmer den slags, synes dog bare at det så var bedre med en opfordring til at droppe det i stedet for bare uden videre at slette. Det var en ganske fin debat synes jeg.


  • #31   23. aug 2010 Jeg undrer mig. Jeg påstår ikke noget ..

    Meldt det ud i jeres gruppe? Ja det lyder jo som en stor tilfældighed ... eller nowet.

    I sidder i jeres gruppe og passer jer selv uden at klynke over modgang, og lige pludselig ud af det blå så oplyses i om at tråden er slettet ..
    Ingen andre, har tilsyneladende, har haft problemer med tråden end de sædvanlige medlemmer af jeres gruppe ...

    Hvorfor fortjener I en forklaring i jeres gruppe om sletning af en tråd der foregår i store forum?
    Hvorfor kunne der ikke bare advares i tråden? Hmm...

    Hvis der var tale om regelbrud og ikke klynk pga. modgang ville der jo nok have været en opfordring i tråden om hvad det end er I kunne have at klage over.

    I oprettede jeres gruppe i sin tid bl.a. fordi I mente at nogen af jer var for følsomme til måden at debatere på i store forum.

    Det var kun skønt så vi andre ikke behøver at få vores tråde ødelagt og censureret af de få som ikke kan finde ud af at hoppe videre i stedet for at smadre tråden ...

    Men det var ikke længe det blev derinde :o(

    Nu er det igen i store forum hvor vi ikke kan debatere uden regelbrud inden trådene er væk.
    Underligt nok er det i 90% af "tilfældene" de tråde som 3 medlemmer fra jeres gruppe deltager i der forsvinder hvis der er modgang ...

    Gisner stadig. Synes bare det er lidt søgt hvis det skal forestille at være en tilfældighed ...


  • #32   23. aug 2010 Rikke: Man må ikke nævne navne på de 3 brugere som det oftest drejer sig om, men da de er "toppen af poppen" i gruppen omtales de altså som gruppen.

    De kendetegner i mine øjne gruppen og hvad den står for ...

    Jeg taler ikke om dig specifikt og nævner flere gange at det drejer sig om 3 specifikke brugere som bruger jeres gruppe på den måde ...

    Bliver nødt til at generalisere på denne måde for at omgåes udhængningsreglerne ...

    Så hvis du føler dig truffet ... Ja så har jeg forklaret flere gange at den ikke er myntet på dig såfremt du ikke er en del af det der foregår ...


  • #33   23. aug 2010 gad vide om jeg er toppen af poppen så GG

  • #34   23. aug 2010 Vel aldrig helt glemt så længe gruppen eksisterer på den måde den gør ...

    Men tilbage til emnet som handler om alle de mange tråde der GENERELT slettes og hvor irriterende det kan virke for nogen ...


  • #35   23. aug 2010 det ER møg irriterende... især når man egentlig har gang i en god debat... måske den ligger et stykke fra det oprindelige emne, men hvad så? sådan foregår det også IRL... man starter et sted, og ender et helt andet....
    hvis folk ikke bryder sig om emnet eller tonen, hvorfor så ikke gå udenom i stedet? hvorfor ødelægge det for dem, der stadig har argumenter, og ikke føler sig jokket over tæerne?


  • #36   23. aug 2010 Tilbage til emnet !!

    Rikke: Det kan vi tage i en dertil indrettet tråd? Men synes nu ikke jeg har lagt skjul i hvordan jeg mener at den fungerer. Tværtimod ...

    Du kan faktisk søge på det i forum da det ikke er noget jeg ikke kan stå inde for at have sagt !!

    Men nårh uups. De tråde er jo sjovt nok slettet takket være 3 unævnte personer fra netop omtalte gruppe.

    Besvarer ikke mere OT i denne tråd :o)


  • #37   23. aug 2010 "Toppen af poppen"/"kobbel"

    kartoffel/kartoffel


  • #38   24. aug 2010 Maria - og det mest belastende er sq, hvis man rent faktisk havde tænkt sig at give TS medhold ;o)

  • #39   24. aug 2010 Maria - det er vist ikke kun fngrene der trækker sig sammen ;o)

  • #40   24. aug 2010 Jeg er på job nu så jeg har ikke læst tråden - beklager!

    Men jeg kan generelt sige, at man selv har et ansvar for om en tråd vil få lov at stå eller om den bliver slettet.

    Jeg har de sidste dage set flere tråde som er løbet helt af sporet, og det er der i og for sig intet galt i, at et emne tager en drejning.
    Nogle gange kan man nøjes med at slette uheldige kommentarer som strider mod brugerbetingelserne og andre gange er det min vurdering, at udviklingen i debattenb ikke tjener andre formål end at hakke på hinanden.

    Hvis man respekterer hinandens synspunkter trods uenighed, og hvis man lader være med at være nærttagende kan man komme temmeligt langt i en meningsudveksling.

    Spørgsmålet er s¨bare om man vil meningsudveksling, eller svine hinanden til?

    Og er der nogle mennesker man bare ikke kan tåle og ser rødt hver gang man ser deres navn så ignorer da for pokker det de skriver - der skal være plads til os alle sammen og alles meninger er lige velkomne, men tænk over hvordan i serverer den - og fortæl hvis i føler jer krænket for ofte bunder det i misforståelser...

    Ja det er drøn irriternede at ens gode debatter bliver slettet...

    / Trine


  • #41   24. aug 2010 Beder ganske pænt om at vi vender tilbage til emnet og at resten foregår i en anden tråd ...

    Der skal jeg nok svare.

    Vil ikke have smadret min tråd så I også får den slettet. Men kan se at det er det I arbejder på :o(

    Men så er "påstandene" i det mindste bevist ...


  • #42   24. aug 2010 Ps Sanne... hvordan låser du tråde i din gruppe? Sådan en funktion har vi desværre ikke.

  • #43   24. aug 2010 Maria: Har det på samme måde :o)

  • #44   24. aug 2010 jeg vidste ikke der var endnu en tråd men jeg har lige skrevet i tråden hvorfor jeg slettede, og nu må jeg desværre passe mit arbejde...

    Fortsat god debat!


  • #45   24. aug 2010 M - ud af tråden! nu kom Mikala.... så må du ikke være her længere.... !!! skidt med at du var med i debatten længe inden hende ;o)
    LOOOOOL!

    Rikke - det er fløjtende ligegyldigt hvem der slettede den der tråd... her taler vi generelt, om sletning af tråde...

    Maria- tror også tit det er derfor der kommer en "hvor blev tråden af"-tråd.... fordi folk ikke får lov at komme med deres mening....


  • #46   24. aug 2010 Trine:

    Skriver:

    <b>Tråden er hermed låst. Alle indlæg herefter vil blive slettet.</b>

    <b>Mvh. Sanne M - ADMIN for HyggeKrogen</b>

    Evt. tak for en god debat ...

    Så der er ingen der finder det nødvendigt at fortsætte.

    Sker kun yderst sjældent det er nødvendigt at låse en tråd. Tror 1 eller 2 gange ud af de over 2000 tråde der er ...

    Sker kun hvis en debat bliver for hed for brugerne og flere henstiller til at de gerne vil have den stoppet.

    Ellers er en henvisning i tråden nok til den ikke løber af sporet :o)

    Fungerer rigtig godt :o)


  • #47   24. aug 2010 Mikala - jamen det var jo en lam kommentar du kom med... eftersom det var dig der kom ind og kommenterede på noget han skrev..... så er der vist kun en der kun er ude på at provokere....

    og jeg blander skam ikke noget sammen... jeg skrev til ham... måske du skulle få styr på dine begreber en gang ;o)


  • #48   24. aug 2010 jamen så kan det da være at vi kan komme tilbage på sporet ;o)

    og slipper for alt det der plidder pladder...

    ja Sanne det var faktisk en god ide....
    eller måske bare Ha'erne skulle have tilføjet en funktion, der gjorde det umuligt at skrive flere indlæg... for tror sq der ville være en del, der var for vedholdende til at respektere den henstilling.


  • #49   24. aug 2010 Mikala - altså... hvis du partout SKAL provokere og forsøge at køre en stemning op, er det nok en god ide, at have argumenterne i orden.... det er sq så pinligt når man dummer sig og bliver til grin i stedet ;o)
    bare et lille råd...
    vil skam gerne lege "provo-debat" med dig, men så må du lidt op i gear ;o)


  • #50   24. aug 2010 Tine: Jamen låsningen hører sammen med konsekvens hvis ikke man respekterer den.

    I min gruppe sikrer konsekvensen at reglerne følges ...

    I gruppen har man 3 chancer.

    Henstillingerne fra ADMIN og HA'erne SKAL følges.

    2. advarsler og så ud af gruppen 3. gang man ikke kan finde ud af at være i gruppen.

    Der er meget klare regler og alle medlemmerne har fået lov at være med til at bestemme dem.
    Der stemmes om en ny regel inden denne indføres.
    De klikker ja til at ville følge dem når de ansøger (ligesom ved HG generelt jo) og kan de ikke finde ud af det så farvel og tak.

    På trods af 1600+ medlemmer er det ikke et problem overhovedet.
    Tror 3 er røget ud af gruppen i den tid gruppen har været der. 2 er kommet ind igen efterfølgende nu hvor de gerne vil følge reglerne :o)

    De hygger uden problemer :o) Og gruppen er selvf. åben for der er intet at skjule.
    Mener at det er de skønneste brugere .. De er glade og der er ikke rigtig noget at lave for HA'erne og jeg 99% af tiden andet end at hygge.
    Så skønne medlemmer :o)

    Elsker store forum men synes også det er dejligt med et alternativ hvor det hele kører i et mindre hedt tempo og hvor der tages hensyn til dem der ikke har det så godt i store forum ...

    Og HA'erne skal være enige når det kommer til fx. udsmidning så ingen handler på personligt nag eller lign.

    HA'erne er valgt ind .. Så de repræsenterer HG's brugere og ikke en bestemt gruppe med samme holdninger :o)

    Men det er unægteligt nemmere at administrere 1600+ medlemmer end 90.000+

    HA'erne på HG gør et SUPER godt arbejde med de ressourcer de har til deres rådighed !!

    En låsefunktion ville være en god idé. De har det på andre foraer ...

    Når den slåes til kan man ikke oprette indlæg ...

    Og dermed tilbage til emnet direkte:

    Som nævnt:
    I min gruppe er det efter ønske fra brugerne IKKE tilladt at slette tråde. Gør man det gentagne gange ryger man ud ... For den mangel på respekt hører ikke sammen med gruppens formål = hygge :o)

    Men trådene kan og bliver låst hvis det er nødvendigt ...

    Men man er så også opfordret til at stå ved hvad man skriver inden man skriver :o) Så er der ikke grund til sletning :o)

    Det fungerer


  • #51   24. aug 2010 Sikke da I hygger jer herinde :O)

    Har ikke læst det hele, men JA jeg er enig i at det er irriterende at tråde slettes rask væk, tit midt i man sidder og skriver et indlæg.
    Jeg synes os det er trist at man ikk altid får slutningen med på diverse tråde, fordi de slettes.

    Men sådan er det jo åbenbart bare, desværre.


  • #52   24. aug 2010 Janni: Ja men sådan behøver det ikke være. Måske HG med tiden vil indføre et alternativ så trådene ikke forsvinder og man ikke spilder tid med at skrive det samme i 5 tråde fordi de 4 er slettede og de derfor ikke kan søges på?

    Vi kan jo håbe :o)


  • #53   24. aug 2010 Helt enig Sanne :O)

    For alt andet er sku irriterende .


  • #54   24. aug 2010 Jep. Især når det sker flere gange på en aften

  • #55   24. aug 2010 Sanne...

    Det lyder som nogle helt fine regler i har i din gruppe, men jeg tror desværre ikke, at jeg som HA kan smide medlemmer på porten fordi de ikke respekterer og bryder reglen om en tråd er låst 3 x og iøvrigt hvordan skal jeg kunne holde øje med hele forum som HA...

    Men det er da dejligt, hvis vi HA ´ere har så store indflydelse at brugerne vil efterleve vores henstillinger, men min egen erfaring er desværre, at jeg mange gange har blandet mig i en tråd med en henstilling, blot for at tråden fortsatte med mig som hovedaktør - det er ikke altid tiden lige er til at skulle debattere utallige emner og samtidigt passe sine andre pligter på HA.

    Og så vil jeg godt lige have på det rene at jeg under ingen omstændigheder sidder i grupper, og debatterer om en tråd skal slettes eller ej - er jeg i tvivl sker det i samråd med de andre HA ére.

    / Trine


  • #56   24. aug 2010 Der står da mere eller mindre i HG's regler at man skal følge jeres henvisninger og ikke stille spøgsmålstegn ved dem.

    Og det er umuligt for så få HA'ere at holde øje med såå mange brugere og alle annoncerne og billederne og alt de andet i skal holde øje med ...


  • #57   24. aug 2010 Jamen var det bare så enkelt så var der ingen problemer.

    Men fordi det står i brugerbetingelserne er det jo ikke ens betydende med, at folk også efterlever det vi siger.

    Der står jo også i reglerne at HA´s dispositioner ikke er til debat, men alligevel debatterer vi ofte, som fx her, hvorfor en tråd er blevet slettet, eller tråde i al almindelighed....

    Men som jeg startede med at skrive så har vi alle et ansvar for, hvordan vi formidler vores budskab vi gerne vil ud med, og her har vi alle forskellige stil, nogle gør brug af ironi, andre kalder tingene for hvad de er, nogle er nærttagende, nogle er respektløse, nogle er provokernede etc...
    Hvis vi lærte, at tage en smule hensyn til denne mangfoldighed er jeg sikker på vi ville kunne kommunikere langt bedre.

    Sorry men min pause er slut nu - bestemt ikke fordi jeg ikke gider snakke mere...


    / Trine


  • #58   24. aug 2010 God vagt. Vil kravle i seng :o)

  • #59   24. aug 2010 Nej hvor er jeg skffet over vores fred ikke holdte længere,,søde osv gruppe beskyldinger bliver slunget ud? undskyld mig men er det ikke et frit dk? må vi ikke være nogen stykker der hygger os sammen? blander jeg mig i hvem i omgås? med i mener jer alle og ingen bestemt

    Du sanne slunger beskyldninger ud og beder så om at holde sig til emnet??hvem er lige det du omtaler som toppen? for jeg vil bestemt heller ikke finde mig i at blive beskyldt for at slette tråde for det gør jeg bestemt ikke og så ved jeg snart ikke hvem de 3 skulle være

    jeg lavede en "aftalt" med nogen herinde og jeg syntes bestemt ikke i holder den,,håber jegtager fejl når jeg føler mig nævnt


  • #60   24. aug 2010 Jeg går ud fra det er mig du spørger Charlotte så derfor vil jeg tillade at svare.

    Når en gruppe er lukket er det næppe særlig pænt overfor gruppens medlemmer, at fortælle offentligt, hvad der bliver drøftet indenfor gruppen - akkurat som det er mangel på pli, at kopiere private beskeder og sætte i et offentligt forum.

    Men jeg kan forsikre dig om, at Hg´s regler bliver overholdt også i den gruppe...

    / Trine


  • #61   24. aug 2010 mikala - mht. det der med dobbeltmoralen så synes jeg ikke du skal slå for hårdt ned der. Du var i den grad med til at køre på charlotte, og der var tydeligt givet udtryk for i den tidligere tråd at hun da absolut var et rigtig dårligt menneske og måske ikke særlig intelligent når hun udtrykkede sig som hun gjorde.

    Hvis jeg så samtidig husker tilbage på hvad gruppens oprindelige formål var, var det netop at man ikke på den måde måtte hakke på folk. At der så er medlemmer af gruppen der står forrest i køen når det handler om at køre på en person, så kan man da rigtig tale om dobbeltmoral. tror sådan set at det er noget af det rigtig mange opponerede mod i den tidligere tråd.

    Og dette gælder selvfølgelig også andre der var med i tidligere tråd, men nu var det lige dig der slog så hårdt ned på dobbeltmoralen smiley


  • #62   24. aug 2010 Nå men nu vil jeg så gerne henstille til, at i lægger stridsøksen og lader være med at ødelægge Sannes tråd... Tak

    Nu vil jeg gå i seng og håber da at stå op til en positiv ånd i HG regi når jeg engang logger på i eftermiddag.

    Kan i alle have en rigtig dejlig dag - vejret er fantastisk hundene og jeg har lige været ude og blive blæst igennem - det kan anbefales.


    / Trine


  • #63   24. aug 2010 Jeg kan fortælle dig, at jeg fik et link til tråden af en anden HA, men at jeg havde fulgt med på sidelinjen, og jeg slettede den alene ud fra jeg synes i kører helt af sporet når i debatterer og jeg fatter ikke at i gider bruge så meget krudt på noget der er så lidt konstruktivt og overhovedet ikke fordrende for en god og saglig debat. Og det gælder begge parter...

    Undlad dog at kommentere på hinandens indlæg hvis i ser rødt når i ser hinandens navne. Jeg fatter hat af hvad i har imod hinanden, og gider heller ikke blande mig i eller tage parti, men jeg forsøger efter bedste evne at sikre at vi alle kan holde ud at være herinde.

    NU kalder min seng - Godnat!


  • #64   24. aug 2010 Ps... Jeg aner ikke hvilken tråd du mener jeg har slettet på baggrund at jeg har debatteret den, men kan oplyse dig om at sådan arbejder jeg ikke.

    Jeg er nødsaget at kigge på de sager jeg får klager på og agere ud fra de regler vi har, og der er ingen særregler - heller ikke for mine venner.


  • #65   24. aug 2010 Nej Charlotte det eer jeg ikke, og det tror jeg også du burde kende mig godt nok til at vide...

    Jeg forholder mig neutral og føler jeg mig inhabil lader jeg nogle af mine "kollegaer" om at tage affære så brugeren får en fair behandling som man har krav på.

    God nat godnat...


  • #66   24. aug 2010 Jeg har ikke noget at sige i PB til dig, har skrevet hvad jeg mener om det i gjorde. og så håber jeg sådan set bare at i taget det til efterretning, og måske tænker jer om inden i begynder at beskylde andre for altid at hakke på folk, måske i ikke er den mindste smule bedre? Det handler blot om at have flertallet i ryggen? Det er jo igen den der med at kigge ind af vi skal have fat i. og som Trine også skriver er ingen bedre end andre, og det har jeg heller aldrig givet udtryk for jeg mener, alle skal være her, men jeg ændre ikke på min person og på de holdninger jeg har fordi at MÅSKE kunne træde nogle over tæerne med den.

    Vi må jo alle være her, og alle har lige meget ret til at blive hørt. Man må jo bare acceptere at nogle ser verden anderledes end en selv, og det er der vel ingen grund til at gå psykisk ned over.


  • #67   24. aug 2010 nej charlotte det gør jeg ikke ,,men m og t hysted kører videre som før,,ikke overfor mig,,og jeg håber ikke man skal skæres over en kam fordi man taler sammen

  • #68   24. aug 2010 syntes det er synd at "overfalde" trine,,hun deltager ikke ret meget i vores gruppe men måske man bare skulle aceptere at der faktisk ikke foregår nogen uhængig i vores gruppe??men det er måske for svært??

  • #69   24. aug 2010 ja det gør det nok...jeg ville egentlig bare vide hvor freden blev af? og jeg bliver stødt over hvis jeg bliver kaldt toppen af 3 ,,når jeg rent faktisk ikke deltager i hetzen og rent faktisk ikke sletter tråde..kan du følge mig??

    Jeg ville bare have det på det rene om fks hysted"erne opholder deres fred med mig fordi nogen jeg er tæt på ikke overholder den indbyrdes????

    Og ja charlotte du har ret til din mening om så hele hg var imod

    men jeg deltog nestemt ikke i den tråd mod dig


  • #70   24. aug 2010 ok det glæder mig

    nu vil jeg køre nordpå og hente min lille pige hjem...vender tilbage senrer så vi kan diskuterer lidt:-))


  • #71   24. aug 2010 Charlotte...

    "Godmorgen" så er jeg tilbage.

    Jeg fik tråden tilsendt, og jeg slettede den da det efter min bedste vurdering var en tråd, der ikke havde noget formål og bare kørte længere og længere ud uden at de to parter på nogen måde havde den mindste intention om, at nå hinanden.

    Om min HA kollega ville have slettet tråden ved jeg ikke. Hun havde ikke fået læst hele tråden da hun var på job, men jeg vurderede efter eget skøn, at det ikke var nogen særlig fordrende debat, og den ikke tjente noget andet formål end at ordkløve.

    Som jeg tolker dine indlæg så antager du, at tråden blev slettet pga "din sides" kommentarer, men det behøver jo næppe at forholde sig sådan...

    Desuden var der andre end de involverede i tråden som følte sig stødt over den måde man debatterede sindslidende på.

    Jeg skal bestræbe mig på, at henstille i tråde inden jeg sletter, men ofte skal man bare agere med det samme...

    / Trine


  • #75   24. aug 2010 Aj altså mit lange indlæg blev slettet og ikke sendt, men jeg er desværre nødsaget til at logge af nu...

    Men nøjes så bare med at skrive at jeg ikke har slettet noget idag (udover mit eget indlæg).

    Charlotte...

    jeg mener bare at det er tydeligt for mig, at der er to grupper som har debatteret de sidste par dage og været uenige om et eller andet og i den tråd jeg slettede bestod uenigheden i hvordan man definerer en psykisk lidelse.

    Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor man ikke kan ignorere hinanden, hvis man tænder af over en kommentar man får og man ikke mener den er berettiget.

    Til slut vil jeg lige sige at jeg ikke føler der bliver kørt på mig eller min person i denne tråd - jeg svarer gerne på spørgsmål som jeg har gjort her, men nu synes jeg så også jeg har forsøgt at forklare mine dispositioner.

    / Trine


  • #76   25. aug 2010 M - hahahahaha ja så er det faktisk slet ikke din skyld! smiley


  • #77   25. aug 2010 LOL

  • #78   25. aug 2010 M Hysted, så er det derfor du er sådan lidt små skør smiley

  • #79   25. aug 2010 Det er jeg slet ikke i tvivl om, men sådan skal det nok os være smiley

  • #80   30. okt 2010 Ja. Men hvis een bestemt person føler sig stødt og klynker til HA'erne bliver trådene slettet. Så pyt med alle os der føler os stødt som følge af den mangel på respekt der ligger i at spilde folks tid på den måde ....?

    Der er selvf. sendt en udstemme afsted for provokation ...


  • #81   30. okt 2010 nej hvad har jeg nu ikke deltaget i fordi jeg ikke var hjemme sådan en fredag aften??:-))

  • #82   30. okt 2010 Ja nogen har intiligents kvoten iorden:-)9

    Jeg aner ikke hvad tråd der blev slettet men jeg kan jo godt lide at deltage når det er lidt spændende:-))


  • #83   30. okt 2010 jo det kan godt være,,,måske m selv har et bud??

    Jo det kan godt være der ligger en kopi det må jeg lige se:-))


  • #84   30. okt 2010 jn&sn (<----du lovede at fjerne det &-tegn ;o))
    jamen sådan er det.... hvis man skal følge med på HG, skal man ikke have noget liv.... og sidde hjemme en fredag aften ligesom alle os andre ;o)

    og i henhold til trådens emne, så synes jeg også at det er respektløst at slette tråde...... kan godt forstå at TS af tråd nr. 2 der blev slettet(kan ikke huske hvem det var), var træt af det.... og hvor nederen er det ikke lige, at oprette en tråd, for at komme af med sine frustrationer over sletning af tråde..... og så blir ens tråd slettet? LOL!


  • #85   30. okt 2010 M jeg vil vide det med din intiligents:-)) j

    Jeg gør det tine,,,,for din skyld


  • #86   30. okt 2010 Jeanette - IIIHHHHH hvor er du bare søøøøj smiley (for at sige det på godt jysk ;o)

    og så kan du måske lære, ike at have et liv, og tage i byen en fredag aften ;o)
    håber de andre havde taget en kopi til dig ;o)


  • #87   30. okt 2010 2 sjæle en tanke:-) men det der n til sidst kan jeg ikke få væk..hmhmhm...

    Jeg havde ellers lige skrevet et indlæg i den anden tråd og vupti var den væk..æv


  • #88   30. okt 2010 ja jeg ville lige kigge i den.... men nej nej.....
    en tråd mere, der er smuttet til de evige jagtmarker.... eller..... i den store online skraldespand..... ;o)



  • #89   30. okt 2010 jeg og jeg spurgte ellers lige m hvad det var med ham og mikala,,,er de soul amtes eller hvad? de finder altid hinanden og taler som de er gift

    Har du set det tine,,,mit bruger navn??


  • #90   30. okt 2010 jeanette - det var derfor eg skrev at du er SÅ søøøøøøj ;o)

  • #91   30. okt 2010 jeanette - og jeg håber da ikke de er gift... så er der noget jeg er gået glip af ;o)
    han taler dog en SMULE pænere til mig.... men vi er jo så heller ikke gift endnu....

    mon jeg overhovedet tør det? ;o)


  • #92   30. okt 2010 Mikala: Nej HA'eren har slettet den fordi en person følte sig stødt og klagede til HA'erne.
    HA'erne ville gerne have ro og bad om at emnet derfor blev droppet.
    Det blev det selvf. men kun lige indtil vedkommende klynker beslutter sig for at fortsætte emnet ud fra kun vedkommendens egen vinkel da de andre jo var slettet.

    Den form for manipulation af HA'erne er bare ikke okay!!

    Havde vedkommende stoppet der så ville der ikke have været mere men det er for provokerende at få slettet tråde for så at vedkommmede der får dem slettet kan sidde og fortsætte og samtidig sidde og klynke over ting som man ikke kan/må svare på fordi HA'erne har bedt om at emnet blev droppet !!


  • #93   30. okt 2010 Så fik vi det på plads...men Tine så længe der stadig er noget til dig så er det vel ok ??:-)

    jeg tager aldrig aftsted igen en hel aften..ævæv...jeg må have lavet sådan en sms ordning så skal jeg lære dig michael:-))


  • #94   30. okt 2010 Mikala: Men som HA'er er det ikke deres personlige holdning de skal effektuere.

    De har som alle andre brugere lov til at have deres holdninger selvf. Men når de fungerer som HA'er skal de være objektive.


  • #95   30. okt 2010 Mikala: Jed forstår ikke din pointe? Er der nogen der har påstået anderledes?

    Idet HA'erne netop er alm. brugere kan de så desværre også manipuleres og det er det der opponeres imod.

    Har stor respekt for det arbejde HA'erne laver herinde som jeg ikke har lagt skjul på i mange tråde efterhånden :o)


  • #96   30. okt 2010 Syntes den påstand er helt hen i vejret,men måske du prøver at få nogen til netop ikke at give "os"medhold for ikke at få den beskyldning på nakken?
    Syntes faktisk det er ert så "for meget" at påstå nogen kan manipulere med ha"erne,,de kan læse og se hvad der tangere eller ej

    Men har du det bedre med at tro det står det for din egen regning


  • #97   30. okt 2010 Fatter hat af dit indlæg så kan ikke komme med et svar ...

  • #98   30. okt 2010 Mener at hvis du sidder her på hg og sår tvivl om at ha"erne bliver manipuleret af os,,til at fryse en af "jer" kan det jo være ha"erne så bliver kede og ikk tør fryse nogen af jer for ikke at bekræfte den tvivl du nu sår??
    Dvs i kan så gå meget længere end før og det vil jo være helt smart!!

    meeen mon alle ha"er bare holder med nogen og så lige de samme,,næ det tror jeg ikk


  • #99   30. okt 2010 alle kan vel manipulers, nogen mere end andre, men det er vel egentlig det der foregår meget af på HG; KG og andre foraer, man prøver at manipulrer dem som ikke opasser deres dyr ordentlig, til at gøre det på en god måde, samt dem som avler uden tanke på hunden, til at lære st tænke eller er det ikke det der foregår på et fora?
    at der så er nogen der manipulere folk i en anden retning, det være sig til at købelige deres hund, eller til at tro at lige deres opdræt er fint, så er det dog manipulation.


  • #100   30. okt 2010 Hvad med at læse hvad jeg skriver ?

    Har ikke snakket om nogen som helst frysning? Hvad prøver du nu at lave drama over? Keder du dig måske lidt?

    Der har været ro siden i eftermiddag og for min del var vi kommet videre og sidder og nyder en rolig aften foran fjerneren ...

    Men kunne se ud til at du keder dig lidt her en lørdag aften og lige synes at du skal finde på et eller andet at øffe over hvor søgt det end er ...

    Har ikke snakket om frysninger.

    Hvad er det helt præcis du øffer over? Fatter stadig ikke hvor du vil hen.

    Er du uenig når jeg skriver:

    "Har stor respekt for det arbejde HA'erne laver herinde som jeg ikke har lagt skjul på i mange tråde efterhånden :o)"

    Eller hvad?


  • #101   30. okt 2010 Ja da jeg laver kun ballade ballade,,kunne det tæbkes at jeg rent faktsik først læser det du skrev nu her til aften??

    Jeg er så tit kommet videre og alligevel blevet overfaldet så velkommen i gruppen


  • #102   30. okt 2010 ej jeanette.... hvorfor må Sanne være med i gruppen når jeg ikke må????
    :oP

    LOL


  • #103   30. okt 2010 Tine det ikke den gruppe søde:-))

    Kun med os der føler os trådt på!! det såå synd for mig ihvertfald

    Tak Charlotte du er altså en af de helt kloge her

    Jeg følte nu der blev skrevet som om nogle ha"er holdte med nogen(og så er det ihvertfald ikke med m),,sorry m:-))


  • #104   30. okt 2010 Charloote du skal altså være sød,,jeg tror nu ikke nogen holder med Rikke mere end andre.
    M kom vist på frost over den pæne udtalelse omkring mig,,den der ff"er(,,men jeg kan staidg ikke gøre det skønt jeg har prøvet)


  • #105   30. okt 2010 Jamen jeg så dem ikk
    og nu forlader jeg igen hg for har lovet min familie at se tv fra dynerne iaften ..så opfør jer nu pænt jeg hader at gå glip af noget


  • #106   30. okt 2010 SÅ!!!!! nu smutter Jeanette!!!! så er det nu at vi skal lave ballade! ;o)

  • #107   30. okt 2010 Tine,,hihi....Husk nu jeg skiftede brugernavn kun pga dig:-))

  • #108   31. okt 2010 hihiii michael

  • #109   31. okt 2010 buller-mor - Hvilken gruppe snakkes der om ? smiley

  • #110   31. okt 2010 charlotte.. har jeg såret dine følelser.......

  • #111   31. okt 2010 Hvis du spørger charlotte fordi jeg skriver som jeg gør,,så har charlotte og dig intet at gøre med din udsmidning

  • #112   31. okt 2010 Nårh.. det er nok hemmeligt :o)

  • #113   31. okt 2010 hvad end charlolote,,du og jeg har sammen,,så vil jeg bare ikke have du tror jeg på nogen måde henvender mig til dig når jeg skriver til pia

  • #114   31. okt 2010 Pia: Det kan der selvfølgelig være noget om, og hun trænger nok også stadigvæk til det:))))


  • #115   31. okt 2010 Jeanette: Jeg sidder her ikke konstant, men går faktisk og laver mad samtidig - så det er ikke sikkert jeg har set de nyeste indlæg


  • #116   31. okt 2010 Tina: Hvad mener du med mine "nye" venner?
    Jeg har absolut ikke ringet til Mikala 5-6 gange om dagen. Vil du se mine opkaldslister?
    Resten af hvad du skriver kan jeg bare ryste på hovedet af, men det véd du vist også godt?

    Mikala: Som tidligere skrevet gider jeg ikke spilde min tid på hverken at diskutere eller skændes med dig. Det har ikke ændret sig i mellemtiden. Du har et andet forhold til sandheden, end jeg har. Fint nok, for vi skal ikke alle være ens.


  • #117   31. okt 2010 Takker Tina - dem må du hellere sende mig med det samme, så jeg har det hele med:)))


  • #118   31. okt 2010 charlotte mon ikke hun bare siger en diagnose efetr havd hun tror? hvad galt er der i det?
    jeg kan da også kalde folk for "supjekter,,phykopater osv uden at stille diagnoser??


  • #120   31. okt 2010 Måske skulle i bare tage den privat så denne tråd ikke også bliver slettet. Tak!

    / Trine


  • #121   31. okt 2010 desværre er det svært at tage den privat.. tror det er smartest at tage den fælles, for ellers bliver en fjer hurtigt til 7 høns

  • #123   31. okt 2010 der blev talt om at der var en sangfugl i gruppen, og hvem der startede hvad skal jeg ikke kunne sige, men alt endte vist op i hat og briller, nogen måtte der godt tales hårdt til og andre skulle beskyttes mod hård tale for enhver pris.
    men hensyn til at snuse hvem der er på hvornår, er det værre end at man sidder og holder øje med visse menneskers profil på FB, for at se hvad de skriver om?
    se dog for pokker at komme videre,
    nogen elsker at læse ynketråde, andre gør ikke, det her er et forum med mange mennesker, og mange meninger, dog kan det ikke passe at størstedelen af et forum skl finde sig i at der komme en masse bestemt slags tråde, bare fordi et lille fåtal af hele forummet synes at det er i orden. eller kan det?


  • #124   31. okt 2010 Jamen hvis i fortsætter i samme bliver tråden ganske enkelt slettet og endnu en tråd vil gå tabt lige netop det som er emnet for denne tråd.

  • #125   31. okt 2010 jeanette.. prøv lige læs min sidste besked.....Og er du stadig i tvivl så prøver jeg bare igen

  • #126   31. okt 2010 mikala.. ja lav da sådan en gruppe.... og pas på pip fuglene

  • #127   31. okt 2010 kom frisk Mikala....
    så kan vi vel få lov at "skændes" i fred ;o)
    tror der er noget luft der trænger til at blive renset ;o)


  • #128   31. okt 2010 M hysted.. mine bliver også slettet... så tro ikke du er noget....

  • #129   31. okt 2010 Hvem laver en gruppe.... og inviterer os fra denne tråd?????? jeg er altså ikke til at stole på, så jeg kan ikke få nogle med hvis jeg opretter den.......

  • #130   31. okt 2010 well-.... tråden popper jo ikke op på forsiden... det er ku de oprindelige deltagere der har abbonneret på den, der ser hvad vi skriver alligevel ;o)

  • #131   31. okt 2010 Hov - nogle af mine indlæg er også væk....


  • #132   31. okt 2010 og der skulle så have stået:

    og dte er næsten de samme deltagere smiley


  • #133   31. okt 2010 Max.. det lyder da mystisk.. du gør da ellers aldrig noget forkert???

  • #135   31. okt 2010 max.. nåh ja.. du kan jo godt tale på de andres vegne.... bare en af jer er her, så føles det som om i alle er samlet

  • #136   31. okt 2010 Trine: Dine henstillinger bliver ikke hørt så du har reelt vel ret til at fryse?

    I mine gruppe var de røget ud for at overhøre henstillinger.

    Giver op på at følge med da der mangler indlæg etc. og jeg var røget af abonnér efter mit sidste indlæg. God fornøjelse med at få slettet denne tråd også ...


  • #137   31. okt 2010 der står skam kun, at du ikke gider være som vi andre i åbent forum.. ang sprog....

  • #138   31. okt 2010 Trine: I kan forsøge med at lukke den.

    Skriv et stopindlæg om at tråden er lukket og alle indlæg derefter slettes og slet så indtil de fatter det :o)

    Ellers flot forsøg på at lukke en tråd. Hatten af for det. Håber det er noget der vinder indpas i forum :o)


  • #139   31. okt 2010 M hysted..... snøft........

  • #140   31. okt 2010 Ja Rikke: Slet da endelig en tråd som blev oprettet i august. Jo flere tråde du får slettet jo bedre eller hvad?

  • #141   31. okt 2010 http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=4268

    here you go my ladies ;o)

    så lad os lade være at genere andre brugere med vores interne "fnidder" ;o)


  • #142   31. okt 2010 Rikke netop.. derfor undrer det mig at du ikke ofte er frosset...
    Meld jer ind i hysteds gruppe.... og se hvad der sker..


  • #143   31. okt 2010 Og jeg sletter så de sidste indlæg så denne tråd kan få lov at stå...

Kommentér på:
Sletning af tråde = Mangel på respekt?

Annonce