{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Hår - skæl {{forumTopicSubject}}

Hej

Som barn døjede jeg meget med skæl i hovedbunden, men det forsvandt da jeg blev teenager. Nu er det pludselig kommet tilbage og det er bare rigtig træls! Kan man ikke købe noget hårolie eller lignende, som ikke får håret til at se fedtet ud? Det irriterer mig helt vildt, nu har jeg været fri i et par år ellers..
Og bruger ikke rigtig nogen produkter i håret til hverdag, så det er i hvert fald ikke derfor. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hår - skæl
  • #1   27. aug 2010 Såvidt jeg ved er der vist flere typer skæl?

Som teenager fik jeg pludselig skæl, hvilket jeg ellers ikke døjede med, så jeg tog til lægen og fik kigget på hovedbunden..
    Kan ikke huske detaljerne, men endte med en skælshampoo fra apoteket som jeg skulle bruge et par gange om ugen.. Det hjalp på det!..

Så jeg ville gå på apoteket, frem for at tage i supermarkedet..

• #2   27. aug 2010 Jeg bruger head and shoulders shampoo. Det er det eneste, hvor jeg hverken får skæl eller fedtet hår, som er to lidt kedelige ting ellers at skulle vælge imellem

• #3   27. aug 2010 Marianne og Jens
    Jeg synes det klør endnu mere af head&shoulders. Haha. smiley

AnjaCS
    Ja, det tror jeg også jeg er nødt til, har kigget både i Body Shop og Matas, men udvalget var ca ligesom i et supermarked, og det dutter ikke smiley

• #4   27. aug 2010 Min kæreste bruger Sanex skelshampoo med godt resultat.

• #5   27. aug 2010 Tjære shampoo skulle være rigtig godt !

• #6   27. aug 2010 Jeg har brugt både sanex og head and shoulders med citrus.. Begge dele virker, men jeg synes personligt sanex har det med at fedte mit hår til. Head and Shoulders med citrus er lavet specielt til fedtet hår.

Og jeg døjer RIGTIG meget med skæl, efter jeg for 2 år blev permanentet. smiley

Men, som der allerede er nævnt, så er der jo forskel på skæl, så det er meget forskelligt hvad der fungerer for en.

• #7   27. aug 2010 Jeg har brugt Head And Shoulders een gang, og gør det aldrig aldrig igen!!!!
    Jeg fik udslet i hele panden og omkring håret af det, og jeg har aldrig haft nogle overfølsomme reaktioner overfor andre hårprodukter eller farver, så jeg synes det er vildt at jeg reagerede så voldsomt på dette produkt..

Jeg ville gå til lægen eller frisøren (de har set 1000 former for skæl) og så på apoteket.. Det er dyrere her og nu, men man får et bedre produkt..

• #8   27. aug 2010 Jeg tror, man må prøve sig frem. Sanex skælshampoo har jeg haft prøvet og mit hår er fedtet næsten før det er tørret, så det er nok meget individuelt

• #9   27. aug 2010 når mit skæl går i udbryd bruger jeg head and shoulders eller hva den hedder.. Den er faktisk ret god..

• #10   27. aug 2010 nizoral 2% som du kan købe på apoteket, det er virkeligt godt, skal bruges 2 gang om ugen

• #11   27. aug 2010 Jeg har kæmpet med skæld siden jeg var 14 år og er i dag 24 og fandt først en shampoo der hjælp mig for et år siden efter flere år og masser af læge besøg hos en masse special læger.
    Den hedder Dermalog mild tjærreshampoo, den er ret dyr men holder også længe. Det er den eneste der hjælper på mig.
    Man skal bruge den 2 gang om ugen og de andre dage bruger jeg en shampoo fra super brugsen (deres eget mærke, fås også i Kvickly) uden parfume.

Det har i hvertfald hjulpet mig smiley

• #12   27. aug 2010 Jeg døjede også rigtig menget med skæl i mine unge dage, så fandt jeg ud af at når jeg brugte frisørens shampoo fra Schwartzkopf (staves) så havde min hovedbund det bedre. Det blev bare lidt dyrt i længden, da jeg har langt og kraftigt hår. Men nu har jeg fundet et sted i Ringsted hvor jeg kan få 1250 ml. af den shampoo fra frisøren til 150 kr. fremfor deres små bøtter hos frisøren til 135 kr. Så det er turen til ringsted værd. Den holder her hos mig i ca. 3 mdr. Så det er ca. 50 kr. om måneden for shampoo hvilket jeg ikke suynes er specielt dyrt.

• #13   27. aug 2010 http://www.nicehair.dk/group.asp?group=630

Det er den shampoo i midten jeg bruger. Her koster den blot 169 kr. men kunne se du kom fra sønderjylland, så en tur til Ringsted kan hurtig blive dyr.

• #14   27. aug 2010 Jeg har eksem i hovedbunden, og har prøvet sindssygt mange forskellige slags shampoo, men intet har kunnet hjælpe - indtil jeg blev anbefalet Neccin nr. 3, som bare virker fantastisk! Selv folk med psoriasis har gavn af den:

http://www.nicehair.dk/product.asp?product=5146

• #15   27. aug 2010 Jeg er glad for Anglemark's skæl shampoo, coop's eget allergi mærke.

Men som andre er inde på, får det tjekket hos lægen smiley

Den shampoo med en fugl på, respos, vist nok, den får jeg tilgengæld vildt meget skæl af og det klør...

Kommentér på:
Hår - skæl

Annonce