782 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

Dilemma - Barnedåb/Koncert Dilemma - Barnedåb/Koncert

Får af vide i dag at mit all time favorite-band spiller en lørdag i november.

Det er et band jeg har fulgt i snart 20 år og som virkelig betyder meget for mig - deres ene sang er stort set skyld i at jeg stadig er her på jord.

Jeg poster noget om det på Facebook og min svigerinde (som er meget gravid) meddeler at det altså er den dag de vil holde barnedåb.

Vi har endnu ikke modtaget invitation, da barnet ikke er født og de derfor ikke har booket kirke.

Vi ved derfor ikke hvad tid barnedåben er.

- Endvidere kan der være chance for at kirken er booket den dag, når barnet bliver født.

Men kan jeg tillade mig, at købe en billet til koncerten og så gå fra barnedåben ved 18-tiden eller hvordan ser det ud i jeres øjne?

Jeg er opdraget til at hjælpe til med oprydning og sådan, men denne koncert betyder virkelig meget for mig.

Havde det været mig der havde holdt barnedåb og nogle havde noget de meget gerne ville til senere den aften, så skulle de være velkomne til at tage afsted.

Jeg ved selv hvor meget nogle ting betyder og i min familie har det altid været sådan at bare man deltager lidt er det bedre end slet ikke at være med.

Kom lige med jeres inputs... :o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dilemma - Barnedåb/Koncert
Kommentér på:
Dilemma - Barnedåb/Koncert

Annonce