729 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
2. apr 2006 Følger: 481 Følgere: 471 Hunde: 4 Emner: 742 Svar: 1.209
Frisure {{forumTopicSubject}}
Skal klippes her på søndag og er bare helt blank ! Vil gerne prøve noget nyt ..
Har I nogen foreslag ? Kom gerne med nogen links ..
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.815
Ved ikke lige med pandehåret, for kan godt lide, når det er glat med midterskilning og så lidt etageklippet i siderne, men det går nok ikke helt med kort pandehår. Det ved frisøren nok mere om end mig
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.815
Som hende ved halvlangt, er ca. det, jeg tænker på
apr 2006
Følger: 481 Følgere: 471 Hunde: 4 Emner: 742 Svar: 1.209
maj 2008
Følger: 29 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 53 Svar: 1.065
Kan være det her link virker? Det er samme frisure
Tror også skrå pandehår vil være pænt til dig
http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://3.bp.blogspot.com/_rD1ElVW1VsY/SfIYvMXyF9I/AAAAAAAAEbo/UyPRBJMWGA4/s400/female-short-hairstyles-12.jpg&imgrefurl=http://shhtine.blogspot.com/2009_04_01_archive.html&usg=__P9qsSFahoE2SLVfpmEG8KBrp-gc=&h=400&w=293&sz=25&hl=da&start=0&zoom=1&tbnid=sXlxlHvxbc3X0M:&tbnh=124&tbnw=109&prev=/images%3Fq%3Dhalvlangt%2Bh%25C3%25A5r%26um%3D1%26hl%3Dda%26sa%3DX%26biw%3D1899%26bih%3D895%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=124&ei=rIl-TLrEIoHP4gbfweT1BQ&oei=rIl-TLrEIoHP4gbfweT1BQ&esq=1&page=1&ndsp=41&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=77&ty=66
Mega langt link, ved det godt, sorry
http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://tjorvina.weblogg.no/images/242225-2-1233940167790-n400.jpg&imgrefurl=http://x0lstar.blogg.no/1257706842_kort_hr.html&usg=__AvfXkGyzgAifpqiS84PH57VbXz4=&h=600&w=400&sz=128&hl=da&start=0&zoom=1&tbnid=mDI1oKLSXT5TfM:&tbnh=124&tbnw=92&prev=/images%3Fq%3Dhalvlangt%2Bh%25C3%25A5r%26um%3D1%26hl%3Dda%26sa%3DX%26biw%3D1899%26bih%3D895%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=327&ei=3ol-TP2gCNOK4QaPt4AJ&oei=3ol-TP2gCNOK4QaPt4AJ&esq=1&page=1&ndsp=41&ved=1t:429,r:4,s:0&tx=22&ty=78
Men helt sikkert noget med etager i, og ikke bare alm lige
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.815
Det kunne jeg godt se for mig, det kan jo gøres i alle mulige farver og nuancer. Det fedeste hår, jeg nogensinde har haft (og vel egentlig det eneste fede, jeg har haft :D), var farvet i 3 farver med sort inderst og så blev det lysere udad. Sammen med klipningen, der også var ret fed, blev det vildt flot.
Underligt med linket, det virker fint her. Måske kan du se Biancas? Er nu også ret vild med den i det første lange link.
Frisure