{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Bryllup vs. fotograf ? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens ,

Jeg står her med en søster der skal giftes + hendes datter skal døbes og de havde planer om at spare en fotograf væk og bare tage billeder med mobil...

Dette syntes jeg er en dårlig ide da det jo helst skulle være eneste gang de bliver gift osv. og derfor skal have nogen ordentlige billeder som minder...

Har så sagt jeg vil give dem fotograf eller billeder i bryllups gave.... men denne månede står jeg med faktisk ingen penge.

Spørgsmålet er , vil det være okay at selv tage billederne med mit sony cybershot digital kamera (Den tager skide gode billeder) og så får dem fremkaldt til dem i stor format nu når jeg ikke kan finde en billig fotograf med spejlrefleks kamera ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bryllup vs. fotograf ?
  • #1   1. sep 2010 hmm hvis de selv er klar på "bare" at få mobil billeder, er det vel fint?

Dog vil jeg sige der er KÆMPE forskel på et DSRL kamera og en mobil. Men der er også stor forskel på om man har en dygtig fotograf bag kameraet...

• #5   1. sep 2010 Man kunne jo prøve at lave et indlæg på www.fotostart.dk og se om der er en der vil tage billeder for at få lidt øvelse i bryllupsfotografering ?

• #6   1. sep 2010 Mille - fodvaskerens mor: Jo kender en der har en men den skal hun desværre selv bruge den dag ... Derfor jeg tænkte om man kunne bruge mit digital kamera , for er selv en udemærket fotograf... dog er det ik det samme som et spejlrefleks ...

men et elle andet sted er det vel bedre end de står og tager billeder med deres nokia mobiler ?

spørgsmålet er bare om et digital kamera vil kunne tage fine nok billeder til at der ikke sker noget ved de bliver forstørret op ...

Mit kamera er et sony cybershop dsc w180 mener jeg den hedder

• #7   1. sep 2010 Tak for linksne , tror jeg vil kigge på det smiley Kunne være der var nogen der kunne gøre det for et par 100 kr

• #8   1. sep 2010 "spørgsmålet er bare om et digital kamera vil kunne tage fine nok billeder til at der ikke sker noget ved de bliver forstørret op ..."
    Tvivler !

Tror i kan finde mange amatør fotografer med okay udstyr der gerne vil tage de billeder for ikke særlig mange penge smiley

• #9   1. sep 2010 Netha S:

Hvor i landet skal i have taget billeder smiley ?

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #10   1. sep 2010 Jeg synes bestemt også, det ville være synd at spare det væk. Jeg blev gift sidste sommer og smiler stadig, når jeg ser billederne (og det gør jeg med jævne mellemrum).

Så jeg synes, det er en super gaveidé og en sødt af dig. Hvis ikke det lykkes dig at fidne en fotograf, er jeg sikker på, at de lige meget hvad vil blive rigtigt glade for billederne taget med dit eget kamera - evt. kan du få lavet en fotobog?

Da vi blev gift, havde vi i øvrigt også købt CD'er til at brænde billeder over på, lavet et fint cover til dem med plads til "fotografens" navn og puttet dem i frankerede boblekuverter, som vi havde arrangeret i en fin pose med hjerter på.
    Så kunne de gæster, der havde kamera med (der var en del) tage en kuvert, når de gik, brænde billederne over og sende til os (brudeparret) uden at skulle tænke på porto eller noget - på den måde fik vi mange forskellige billeder fra dagen udover dem fotografen tog smiley

• #11   1. sep 2010 Måske kunne nogle af gæsterne spæde sammen sombryllupsgave ??

Billederne er guld værd fra en dygtig fotograf, på sådan en stor dag..

• #12   1. sep 2010 Har fundet en der kan låne mig et super spejlrefleks kamera , har brugt den slags en del da jeg var under uddannelse . Så regner med de får et billede i stor udgave fremkaldt og så en fotomappe.

Har lige snakket med hende og hun syntes det Er super . Så tror det hele falder på plads . DEt i hvertfald bedre end mobilbilleder

• #13   1. sep 2010 Henrik: det lidt uden for skive

• #14   1. sep 2010 Netha S:

Okay havde det været tættere på Esbjerg kunne enten min storebror eller jeg have klaret opgaven til en fornuftig pris smiley

• #15   1. sep 2010 Tak det var pænt af dig smiley heldigvis bliver hun også glad hvis jeg tager dem da hun elsker tanken bag gaven smiley

Tak for hjælpen og alle de gode forslag folkens

Kommentér på:
Bryllup vs. fotograf ?

Annonce