Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Keglesnit - erfaringer?
  • #1   2. sep 2010 Har sendt en PB smiley

• #2   2. sep 2010 Ja jeg kan da godt skrive lidt her smiley

Jeg fik det foretaget sidste år.
    Og nej, det gjorde ikke ondt.
    Stikket var det "værste" - men hvis du trækker vejret godt ind og når han så stikker, puster ud... så hjælper det så du stort set intet mærker.

Du kan så bløde lidt et par dage efter - men bare rolig. Det er ikke slemt.

Jeg var unødigt nervøs i hvert fald smiley

Bagefter havde jeg sådan en sær følelse af, at noget sad løst inden i mig hehe
    Men det var bare en lille følelse og det gjorde ikke ondt bagefter.

Så tag du det ganske roligt smiley

Jeg tog fri fra arbejde resten af dagen og hyggede med film.

• #3   2. sep 2010 Takker for PB'er:)

Heidi N:
    Det lyder som 2. gang jeg fik lavet en vævsprøve (den man får lavet inden man beslutter, om der skal tages keglesnit). Den kan jeg godt klare.. bortset fra at man ikke må løfte noget tungt de næste 4-5 dage. Det er jeg ikke så god til at lade være med:)

• #4   2. sep 2010 Jeg har også fået lavet keglesnit og var indlagt 2 dage og jeg havde på daværende tidspunkt et lille barn på et halvt år og hvis jeg skulle udskrives måtte jeg love at jeg ikke ville bære på ham, dette sagde jeg ja til, men overholdte det desværre ikke, der skete heldigvis ikke noget , men jeg kunne jo forbløde og sådanne ting er man jo nødt til at tage alvorligt så jeg passede på og havde min søn i bære sele. Det er jo svært ikke at bære sine børn når man er meget alene. Men alt er vel overstået og vi har det alle godt;;--))

• #5   3. sep 2010 indlagt ligefrem? Lyder voldsomt.
    Jeg lå der lige en 20-30 min. og hvilede - så tjekkede man at jeg ikke blødte for meget og så hjem med mig smiley

Kommentér på:
Keglesnit - erfaringer?

Annonce