{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Profil!!
  • #1   5. sep 2010 gode billeder.
    det er for mig nummer 1.
    men jeg kan godt li når jeg kan se at profilen bliver opdateret en gang imellem..

• #2   5. sep 2010 Okay billeder self nummer et, jeg mener nu os en profil skal være til og læse, freksembel har jeg her til aften slettet meget af Aiko´s stamtavle så den nu ser sådan her ud. Mener selv det ser mere overskueligt ud, mener der er profiler hvor der står så meget som man ikke læser.......

SELVFØLGELIG DKK

Kennel Wannabe Champions

Aiko hedder på stamtavlen Wannabe Champions Aiko.

Far: Kannechor Mack The Knife

Mor: Point Of View Alberte

Før:
    SELVFØLGELIG DKK

Kennel Wannabe Champions

Aiko hedder på stamtavlen Wannabe Champions Aiko.

Far: Kannechor Mack The Knife
    Mor: Point Of View Alberte
    Farfar: GBCH Kannechor Smokey Joe
    Farmor: Kannechor Party Tyme
    Farfars far: GBCH Valglo Casanova At Crossguns
    Farfars mor: GBCH Kannechor Moon Dust
    Farsmors far: GBCH Valglo Casanova At Crossguns
    Farmors mor: GBCH Kannechor Moon Dust
    Morfar: DKCH Friarstaff Mike
    Mormor: Bessie
    Morfars far: Wyrefare Arrogant Arny
    Morfars mor: Friarstaff Ma Baker
    Mormors far: DKCH Enodden´s Brave Bodygard Baccy
    Mormors mor: Lykkebo´s Staf Turn Up The Pia

• #3   5. sep 2010 Jeg har ikke selv den bedste profil (mistede mit gode kamera) men noget jeg lægger mærke til er:

- Gode og varierede billeder (både ude og inde og i forskellige situationer)
    - undertekster til billederne (synes jeg er underholdende, informativt og viser at man har gjort en ekstra indsats)
    - En fyldestgørende beskrivelse hverken for lang eller for kort.
    (gider ikke dem, hvor der er kopieret en masse remser o.s.v. ind eller "tegninger" skrevet med tastatur, så man skal scrolle 5 meter ned for at finde ud af hundens køn)
    - Og ja, nye billeder og opdateringer er også et plus.
    - Punktopstilling under f.eks. tricks, stævner o.s.v. er også en god ting for overskuelighedens skyld.

• #4   5. sep 2010 *Maria* . - det var nu os bare for og brug et eksempel smiley

Miemiv- Night Creatures' Nightmare L - undertekster til billederne er en god ide glemmer det slev lidt hehe...

• #5   5. sep 2010 Enig med Maria.

Teksten skal fange smiley

Og for mig personligt er lidt linieafstand på de rigtige steder klart et plus.

Det er det samme i tråde. Hvis et indlæg bliver for langt, uden afstand og bare nærmest er én stor sort firkant, så hopper jeg for det meste videre smiley

• #6   5. sep 2010 Altså det der med linieafstand osv. har jeg opgivet men jeg prøvede at sætte nogen billeder af vores hverdag og de ting ´jeg laver for at skildre tøsernes liv bedst muligt.

Teksten er skrevet fra hjertet og som tingene er. Jeg ved mine profiler er lange men håber bare folk bliver fanget nok til at læse dem.

• #7   5. sep 2010 Sarah -med.... - Jeg synes dine profiler har en fin længde med en god tekst, og netop punktopstilling i nogle afsnit, så de er hurtige at skimme igennem.

Det jeg mener med for lange er de profiler der er fyldt med f.eks. "muskelhundens 10 bud" (ikke at de ikke er gode, men kunne evt sættes ind et andet sted), store hjerter med hundens navn o.s.v. om fylder 3 sider (overdrivelse fremmer forståelsen) o.s.v.

Kommentér på:
Profil!!

Annonce