561 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

job forslag.? hunde/dyr job forslag.? hunde/dyr

ja jeg er i dag blevet fyrret fra mit job pga nedskæring.

så nu vil jeg finde noget nyt. denne gang skal det være noget jeg godt kan lide og er glad for.

jeg har taget grundforløb som dyrepasser, men fik ingen elevplads i år.

er der nogen der ved hvordan jeg kan arbejde med dyr, evt uden en uddannelse.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  job forslag.? hunde/dyr
  • #1   7. sep 2010 Følger lige med..
    Jeg har dog taget hele uddannelsen Som dyrepasser (:

• #2   7. sep 2010 Tag en tlf-bog og ring alle dyrehospitalerne op "indenfor det område du er i stand til at kunne komme frem og tilbage"
    Det gjorde jeg i sin tid og jeg var så heldig at ligesom jeg ringede havde de lige fyret een, så man kan sagtens være heldig ved første opkald ;o)
    Du kan gøre det alle de steder du kunne tænke dig at arbejde.
    Good Luck.*Ss*

• #3   7. sep 2010 Du kan søge ind som veterinærsygeplejske, men det er jo så først fra næste år.......
    Dyrehandler.
    Fodermester på et internat.
    Ellers er det vist temmeligt svært at få et arbejde med dyr.

• #4   7. sep 2010 Landmand med speciale i dyr?

• #5   7. sep 2010 (link fjernet)

Man kan desværre ikke linke direkte til en jobnet annonce, men ellers søg efter den inde på jobnet.dk

Har lige kopieret teksten derfra

/////////
    Veterinærsygeplejerskeelever
    Københavns Universitet
    (Arbejdspladsen ligger i Frederiksberg kommune)
    Ved LIFE, Institut for Mindre Husdyrs Sygdomme, Hospitalet ønskes to stillinger som veterinærsygeplejerskeelever besat fra den 1. januar 2011. Uddannelsens varighed er 3 år og 10 uger. Stillingerne er uddannelsesstillinger og der kan ikke påregnes ansættelse efter endt uddannelse.

Uddannelse:

På hospitalet behandles og indlægges mindre husdyr, primært hunde og katte, men også krybdyr, fugle og gnavere. Praktikperioden omfatter arbejdsopgaver i klinikken såsom assistance ved diagnosticering, behandling og operation af patienter. Håndtering, luftning og pasning af dyrene, rengøring af lokaler og instrumenter samt salg af foder og rådgivning i ernæring af mindre husdyr. Eleven der ansættes, skal desuden indgå i det administrative arbejde, der inkluderer indskrivning og hjemsendelse af patienter, klientsamtaler, fakturering og arkivering.

Kvalifikationer:

Der lægges særlig vægt på at den nye veterinærsygeplejerskeelev har:

? Gode skolekundskaber.

? Erfaring inden for området.

? Praktiske evner.

? Samarbejdsvilje.

? Et godt humør.

Løn- og ansættelsesforhold:

Stillingerne besættes efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og 3F Lager og Handel.

Spørgsmål:

Eventuelle spørgsmål til stillingen kan fra uge 35 rettes til afdelingsveterinærsygeplejerske Sara C. Kjærsgaard på tlf.nr. 40223940 alle hverdage ml. 14-15.

Ansøgning m.v.:

Der vil blive stilet imod at afvikle ansættelsessamtaler med udvalgte ansøgere i ugerne 44, 45 og 46. Du kan forvente svar i uge 47. Der vil ikke blive udsendt kvittering for modtagelsen af ansøgningen og evt. afslag bliver ikke udsendt før efter uge 46.

Send din ansøgning bilagt cv samt dokumentation for uddannelse elektronisk ved at klikke på ”Send ansøgning” neden for. Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 4. oktober 2010. Vi modtager kun elektroniske ansøgninger.

Send ansøgning:
    (link fjernet)

Ledige stillinger
    2

• #6   7. sep 2010 jeanet. mange tak. havde godt set den. men jeg bor i odense, og min kæreste har et super job her som han ikke er villig til at give op lige nu. og jeg syntes det er langt at kører til kbh hver dag.

• #7   7. sep 2010 Jep landmand er nok det nemmeste arbejde med dyr du kan få fat i. Du kan kigge her om der er noget i dit område: http://www.jobstafetten.dk/.
    Men når det er sagt, så er det et hårdt arbejde, hvor folk forventer at tingene bliver gjort selvom man egentlig havde fri for en halv time siden.

• #8   7. sep 2010 Stella er det ikke altid sådan når man arbejder med levende væsner, om det er dyr el. mennesker. ;o))

• #10   8. sep 2010 Cookie: Jo det er det nok, men mange tænker ikke over det. Og det kan virkelig være tungt og udslidende arbejde.

• #11   8. sep 2010 Stella, det har du nok ret i, jeg har bare levet sådan hele mit liv, så jeg glemmer tit at ikke alle ved/aner hvad de går ind til.
    Ligesom folk ikke tænke på at der ikke er noget der hedder :
    "Øv idag GIDER jeg bare ikke gå på job" når X antal dyr står og venter på mad, vand, medicin, strigling og udmugning kl.LO*T Hver morgen.
    Princippet er det samme uanset hvilken "branche" man arbejder i, udmugningen er bare "hårdere" hos kvæg,svin og heste frem for mindre husdyr og mennesker. ;o))

• #12   8. sep 2010 Cookie: Ja det er nemlig rigtig. Ligesom mange ikke tænker over at de også er nød til at arbejde i weekenderne.

Kommentér på:
job forslag.? hunde/dyr

Annonce