{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Min mors gravsted... {{forumTopicSubject}}

Pyha endelig sker der noget i forbindelse med overtagelse af rettighederne til min mors gravsted... Min mor døde for 7 ½ år siden, og 3 uger inden hendes død blev hun gift med hendes samlevende....
Da de var blevet gift arvede han alt efter hende, og på trods af hendes testamente tog han alt.... Inkl nogle af de ting fra min brors og mit barndomshjem, som havde værdi for os... Han valgte at ignorere min mors testamente på trods af tinglysning mv., - men da boet på daværende tidspunkt var under en hvis værdi, var testamentet ikke gyldigt....
Efter min mors død, cuttede jeg kontakten til hendes mand, - og lige siden har jeg forsøgt at få lov at overtage rettighederne til hendes gravsted, da det udløber om 2½ år, og jeg selvfølgelig gerne vil bevare det....
Nu er min brors børns mor så tilfældigt rendt ind i min mors mand, og har fået ham overtalt til at overlade rettighederne til os, - og skaffet hans nummer, så vi kan få det hele på plads....
Håber min bror vil ta kontakten til ham, jeg har intet ønske om at kommunikere med ham, - kun hvis absolut nødvendigt...

Pyh sikken en smøre, - sku bare lige af med min lettelse....;o))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min mors gravsted...
Kommentér på:
Min mors gravsted...

Annonce