{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Boxer, Viasat eller? {{forumTopicSubject}}

Nu skal jeg jo til at flytte "på landet" WUHUUUUUUUUUUU:o) Længe ventet:o) Mit spørgsmål er så hvilket selskab der er det bedste at have tv signal fra?

Yousee-som jeg har nu- levere ikke helt derude..GG:o)

Jeg snakkede så med en fra Boxer, kundeservice idag, men blev da minus klogere! Den "pakke" jeg gerne vil have koster 99kr om måneden. Jeg spørger så manden om de dækker min nye adresse. Så siger han at den nærmeste antenne ligger 10km væk derfra? Og det betyder? Dårilgt signal eller?

Jeg ved ikke om jeg gider makke med en parabol, da jeg egentlig ikke skal have mange kanaler?

Hvad har I og hvad vil I anbefale?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boxer, Viasat eller?
  • #1   8. sep 2010 Ved intet om det !

Meeen .. Vil da bare lige sige tillykke med huset .. smiley Har læst dine andre tråde .. smiley Din udlejer har tilfældigvis ikke flere huse , sådan omkring randers vel ?? smiley

• #2   8. sep 2010 Lad VÆR med at vælge Zaptor!
    FOR GUDS SKYLD!!!

• #3   8. sep 2010 Zaptor? Ehh er det Boxer...Spørg blondinen:o)

Laura: Tusind tak:o) Jeg er også overlykkelig:o) jeg fik det at vide igår og måtte stå op kl.4 imorges da jeg ikke kunne sove mere af spænding:o) har været ude at måle op til hegn idag:o) Det er helt ubeskriveligt hvor meget jeg glæder mig:o) Desværre, det er det eneste han har:o( Men krydser fingre for at du også snart finder det helt rigtige:o)

• #4   8. sep 2010 Det var så lidt .. smiley

Vi står uden tag over hovedet til feb 2011 ... Så vi skal have fundet noget .. Det er bare svært !! smiley

• #5   8. sep 2010 Jeg kender det jo udemærket:-( de sidste 5måneder har føltes som år:-( Der skal nok dukke noget op:o)

• #6   8. sep 2010 Ann: Tusind tak:o) Det er også ret billigt, egentlig:o)

• #7   8. sep 2010 Vi har både viasat og Canal Digetal..Gg
    Når det blæser meget så kommer der udfald på via saten men ikke Canal D.. men ellers har der ingen problemer været i de 2 1/2 år vi har haft dem..

• #8   8. sep 2010 Hehe har osse kun via saten fordi jeg ikke vil undvære tv3 så der har vi den mindste pakke og fuld pakke på canal digital.. smiley

• #9   8. sep 2010 Vi er lige flyttet og der hvor vi er flyttet hen må vi self ikke sætte parabol op, så vi står og skal af med vores viasat som vi ellers var så glade for. hvis det har nogen interesse?

• #11   9. sep 2010 Hvad med TDC Hometrio ??

Kender ikke selv til det, men mine forældre har det, og det er de godt tilfredse med...

• #12   9. sep 2010 Viasat fra parabol er så følsom overfor vejret.

Derimod har jeg aldrig haft udfald på min Boxer i dårligt vejr.

Vi bor "meget langt" ude på landet i forhold til modtagerforhold. Så det kan nogengange være træls at Viasat'en er så ustabil.

• #13   9. sep 2010 Vi har haft TDC home trio og var ikke helt tilfreds da regningerne konstant over steg det egentlig beløb.
    Så prøvede vi Boxer, men hver gang vi skiftede kanal var der ingen tekst eller så var det på svensk.
    Så nu har vi valgt den nemme løsning og købt en digital boks i Harald Nyborg og vi kan se de kanaler man betaler for over licensen, men har ikke nogle mdr.udgifter.Så det er jo et plus.

• #14   9. sep 2010 Ved godt at det måske ik helt svare på dit spørgsmål da jeg bor i byen.. Anyway..

Jeg har intetnet hos telia, 10mb og der følger 16 tv kanaler til.. så har de alle mulige tilvalgspakker man kan få med også til rimelig penge..

Og tillykke med huset ku de ik få det solgt eller er det et nyt hus??

• #15   13. sep 2010 Vi har en box til alle de gratis programmer over stue antennen. det koster en engangs udgift til boxen og så din licens.
    så kan man se alle DR og tv2 og alt efter hvor du bor nogle udenlandske programmer.

Canal digital er for dyr i forhold til hvad man får, med mindre man har børn og gerne vil have bokse i flere rum, kræver parabol sat op. ( har det selv nu)
    Boxer er lidt billigere end Canal digital og fungere på samme måde som den bos man selv kan købe og sætte til tag antennen, dog får man mulighed for at se nogle betalings kanaler også , efter eget valg..

Kan jeg ikke blive enige om en lavere pris hos canal digital når mit abonnement skal fornys skifter vi til Boxer

Kommentér på:
Boxer, Viasat eller?

Annonce