{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Drenge, hvad betyder det i siger?? :s {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige brug for noget "oversættelse".. smiley

Jeg bor sammen med Martin, min bedste ven (det har dog lidt udviklet sig til et forhold)

Vi bor pt. hos min far, da vi er boligløse. Noget der virkelig er ved at drive os begge til vanvid.. Vi leder og leder efter noget andet, men der er bare INTET at finde smiley

Igår sagde han, at han overvejede om han skulle flytte hjem til sin egen far i stedet for, og at jeg selvfølgelig gerne måtte flytte med hvis jeg ville..

Men så her i morges sagde han at det måske ikke var meningen at vi skulle bo sammen når nu vi ikke kan finde noget...

Han har hele tiden sagt at han rigtig gerne vil bo sammen med mig, så ved ikke om det bare var i frustration over at tingene er som de er pt, at han sagde sådan i morges..

Hvor meget tror i jeg ska ligge i det?

Han er på arbejde til kl 23, så kan ikke spørge ham selv før der...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drenge, hvad betyder det i siger?? :s
  • #1   12. sep 2010 Hvis der er en ting jeg har lært, så er det at man ikke skal analysere alt hvad de siger, men spørge dem direkte:o)

• #2   12. sep 2010 jeg er enig med "elsker min prinsesse"..
    spørg spørg...

• #3   12. sep 2010 Jamen han er sgu en mand af få ord må jeg sige.. smiley Får ikke rigtig så meget ud af at spørge end et "slap nu aaaf".... :S

• #4   12. sep 2010 M Hysted: Jamen passer den, den der med " Hvis ikke jeg siger det, er der ingen ændringer i min mening" ?? Det syntes jeg der er mange mænd der siger..

• #5   12. sep 2010 Hvorfor er det lige, at I ikke kan finde noget at bo i ?
    Er i for kræsne ?
    For krævende ?
    Er det for dyrt ?
    Er det fordi I KUN vil bo i et bestemt område ?

• #6   12. sep 2010 Jeg har altså også sagt sådan til min kæreste da vi heller ik kunne finde noget at bo i.. Så han har nok sagt det i afmagt..

• #7   12. sep 2010 Anne R: Der er bare ikke noget.. Vi har i alt 3 hunde, har råd til ca. 5000 + forbrug og vil helst ikke til Sydfyn eller Østfyn... Syntes ikke det er specielt krævende... ? smiley

• #8   12. sep 2010 Jeg vælger at tro at det er sagt i afmagt så.. Kan også mærke at det virkelig tærer på ham at bo her.. Begge vores fædre er alkoholikere, så det er at vælge mellem pest eller kolera, hvis vi skal være hos en af dem.. smiley

Åh hvor vil jeg dog gerne finde et sted.. Der er ikke nogen af jer der kender til noget? Stand og kvadratmeter er næsten underordnet..

• #9   12. sep 2010 Men hvis det eneste alternativ er sydfyn eller østfyn, er det så ikke det man må gøre - i hvert fald i en periode indtil man finder noget der hvor man gerne vil være til de penge man har råd til.
    Jeg tænker bare, at det kan være enormt anstrengende for et forhold, at bo hos den ene parts forældre - så hellere bo et andet sted midlertidig.
    Men det er bare min holdning.

• #10   12. sep 2010 Udfra din sidste oplysning, så lyder sydfyn eller østfyn næsten tiltrækkende ! ?

• #11   12. sep 2010 Problemet med Syd/Østfyn er transport til arbejde og skole... smiley Det vil blive et kæmpe problem for os...

• #12   12. sep 2010 Kender ikke det offentlige transport-system på fyn.
    Men har I undersøgt alle mulige transport-muligheder, hvis det bliver mere syd/øst ?
    Transporttid
    Antal skift bus/tog e.l.

og så sammenlign det med den nuværende boligsituation.

Kan godt være at du synes jeg er lidt streng, men nogle gange så opgiver man nogle ting fordi det umiddelbart virker for besværligt, men undersøger man det rigtig igennem, så er det måske ikke så stort et problem.
    Og skal man bruge en halv, hel eller halvanden time mere transport om dagen, er måske det værd, hvis man har sit eget sted at bo og hvor man ikke er presset af at bo hos forældre. Og så led videre efter en bolig der hvor I gerne vil bo og betragt boligen syd/øst som et bedre midlertidig boligløsning til I finder det rette.

Undersøg det 100% til bunds og tænk det godt igennem.

• #13   12. sep 2010 Tak Anne.. Jeg er stort set klar til at flytte hvorhen det skulle være, men den er nok værre med Martin.. smiley Og syntes bestemt ikke du er streng..

• #14   12. sep 2010 Så prøv at undersøg hans transportmuligheder til bunds (og self. dine egne) og så fremlæg det for ham sammen med de bemærkninger han kommer med, som du beskriver i starten.
    Fortæl ham, at du rigtig gerne vil blive sammen med ham og at det kan lade sig gøre, måske bare med lidt længere transport. Men at det kunne fungere.
    I må sætte Jer sammen og så må du fremhæve de positive ting ved at bo for jer selv kontra bo ved forældre, men husk ikke at tale nedsættende om hans familie. Husk posititvt hele vejen, så han også kan se at det vil være federe at have jeres eget med lidt længere transport, end at bo hos forældre.
    Der skal nok gøres lidt benarbejde fra din side, men vil han Jer to virkelig, så kan han også omvendes til en midlertid løsning. Og hele tiden pointere at det er midlertidigt og at I bliver ved at lede med lys og lygte til den rette bolig dukker op i det rigtige område. For den rette bolig skal nok dukke op, det er bare et spørgsmål om tid. Og så kan man lige så godt få det bedste ud af den ventetid - nemlig jer to og jeres hunde i egen bolig.

Kommentér på:
Drenge, hvad betyder det i siger?? :s

Annonce