699 visninger
|
Oprettet:
Handicaphjælper grupper? {{forumTopicSubject}}
Hej med jer..
Jeg har nu siddet og google noget gange og det er ikke lykkeds mig endnu at se om der overhoved eksistere nogle forums/grupper for dem der er handicaphjælpere, hvor man selvføgelig gerne kan være annonym også fx så man kan skrive med andre om problemstillinger, jobbet som hjælper i privat hjem osv..
Det synes jeg at jeg mangler efter at have været i det i snart et år nu..
Håber nogen kender til noget??
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=2568
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.971
Det jeg har behov for er andre i samme job som mig, der er erfarende handicaphjælpere.. som evt har været igennem det forløb som jeg er i med "min" bruger nu.. så man kan dele erfaringer.. også arbejdsmæssige ting om hvad man plejer osv. der er ikke mange "regler" og ting at læse om i det her fag, så mangler nogen at snakke med.. man ser jo heller ikke rigtigt kollegaer i det her fag det en hurtig overlap halvt ud af døren..
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.225
du må hellere gå til dine kollegaer.. evt mød ind før... kontakt dem privat...
eller kontakt din tillidsmand eller sikkerhedsrep. og få snakket der.....
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.971
De andre i teamet snakker jeg også lidt med, men kun få har erfaring fra tidligere.. ellers er de også bare SSHér/SSAér..
Så jeg kommer ikke på nogen måde til at bryde min tavshedspligt..
den er jeg obs på og har altid været.. er i to vigtige jobs hvor jeg har tavshedspligt og ved hvad den indebære..
Tillidsmand og sikkerhedsrep. har man ikke i sådan et fag her
og jeg selv kan ikke møde tidligere ind da nattevagten skal blive ved brugeren hele tiden hvor man ikke kan snakke..
Handicaphjælper grupper?