Hunde hønemoren har det hårdt! {{forumTopicSubject}}
Lille Leopold har dobbelt tandsæt.. Hans mælketænder er ikke faldet ud - og det skulle der selvfølgelig gøres noget ved..
Hønemoren synes simpelthen ikke at den dyrlæge han er blevet vaccineret ved 2 gange er helt rigtigt skruet sammen, eller - ihvertfald passer hendes personlighed ikke til min.. Så hvad gør man så.. Så bruger man timevis på nettet for at finde den dyrlæge med de bedste anbefalinger.. Vel anset dyrehospital som just er flyttet i spritnye og moderne lokaler, men med en pris der siger spar 2.. Skidt pyt - intet er godt nok til Leopold!
Nå... Men Leopold blev undersøgt i torsdags af en rigtig professionel og forklarende ung dyrlæge som både mig og kæresten - og Leopold - faldt i god hak med - vi betalte ikke for konsultationen - "vi kalder det en forundersøgelse, og sådan nogle betaler man ikke for".. Følte mig rigtig tryg da vi gik derfra med en tid til idag - hvor jeg skulle aflevere Leopold kl. 8 på fastende mave..
Kl. 5 vågnede jeg med mareridt om at Leopold aldrig vågnede op fra bedøvelsen.. Vendte og drejede mig indtil kæresten vågnede og jeg fik sagt: "Er du SIKKER på vi behøver aflevere ham?"..
*suk*
Jeg ved det jo godt - han er jo ikke noget barn vel.. Men for pokker da - jeg synes det var SÅ hårdt at skulle aflevere ham.. Jeg var nødt til at have kæresten med fordi jeg var bange for at hvis jeg selv stod derude så ville jeg ikke slippe ham!
Jeg VED godt det er et mindre indgreb - jeg VED godt de (forhåbentligt) behandler ham godt og jeg VED godt han jo vågner op og er den samme glade lille hund.. Men!!! Ihhh altså...
Men hende der tog imod var rigtig sød - "Har i nogle spørgsmål så i gerne vil snakke med en dyrlæge inden i aflevere Leopold?" - måske hun kunne genkende hønemoren!??
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
Men selvfølgelig var der jo ingen problemer. Jeg fik min dejlige, noget trætte hund hjem igen om eftermiddagen og sjældent har vi da puttet så meget, som mens hun lå og kom sig over narkosen :).
Så fat mod og måske kan du trøste dig med, at du ikke er alene om at have det sådan
Hunde hønemoren har det hårdt!