Ansøgning til SSA afleveret for sent? Ansøgning til SSA afleveret for sent?
Hej.
Andre som skal have svar fra SOSU Nord denne uge? Jeg har søgt ind på assistenten, men kom til at aflevere den for sent. Den skulle være modtaget kl 12 fredag den 20, men det opdagede jeg først fredag aften. Så den blev smidt i deres postkasse om lørdagen. Så de havde den mandag morgen.
Nu er det så jeg ikke ved om jeg bliver taget med i betragning når den er afleveret for sent. Jeg kunne jo ha ringet op og spurgt, men dengang mente jeg jo at jeg bare kunne vente til marts hvis jeg ikke kom ind :o)
Nu vil jeg bare sådan håbe jeg er kommet ind alligevel..!!
Der er vist ikke andet for end at vente på svar, de skulle komme denne uge, men ingen post i dag heller :o) Regner da med at jeg i det mindste får et afslagsbrev, men det er jo ikke sikkert.
Andre der har prøvet at aflevere en ansøgning for sent og i alligevel endte med at komme ind??
jul 2007
Følger: 68 Følgere: 63 Hunde: 3 Emner: 5 Svar: 406
Så jeg er ved at søge igen nu her, hvor den skal være inde 15 okt.
Men krydser fingre for dig, at du er kommet ind, selvom den kom lidt for sent
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 64 Svar: 334
Tænker jo også at det jo er mest fair at andre kommer til først. Især når der er så mange ansøgere (tror jeg der er) Men det er jo ikke til at vide hvordan det ser ud denne gang.
jul 2007
Følger: 68 Følgere: 63 Hunde: 3 Emner: 5 Svar: 406
Men jeg ville da bare prøve at ringe til dem. Du kan jo have været heldig at der ikke var så mange denne gang....
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
dec 2008
Men er også rimelig sikker på at få afslag pga for sent aflevering. Og kan ikke søge før til december igen. Men det går nu også nok alligevel. Gad da bare godt at starte til november.
nov 2004
dec 2008
nov 2004
Jeg er lige blevet optaget på sosu skolen som mehjælper og begynder udelukkende på udd. hvis jeg kan blive finanseret som voksen elev på den ene eller anden måde (har nemlig ingen erfaring)
Ansøgning til SSA afleveret for sent?