1.347 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Ansøgning til SSA afleveret for sent? Ansøgning til SSA afleveret for sent?

Hej.
Andre som skal have svar fra SOSU Nord denne uge? Jeg har søgt ind på assistenten, men kom til at aflevere den for sent. Den skulle være modtaget kl 12 fredag den 20, men det opdagede jeg først fredag aften. Så den blev smidt i deres postkasse om lørdagen. Så de havde den mandag morgen.

Nu er det så jeg ikke ved om jeg bliver taget med i betragning når den er afleveret for sent. Jeg kunne jo ha ringet op og spurgt, men dengang mente jeg jo at jeg bare kunne vente til marts hvis jeg ikke kom ind :o)
Nu vil jeg bare sådan håbe jeg er kommet ind alligevel..!!

Der er vist ikke andet for end at vente på svar, de skulle komme denne uge, men ingen post i dag heller :o) Regner da med at jeg i det mindste får et afslagsbrev, men det er jo ikke sikkert.

Andre der har prøvet at aflevere en ansøgning for sent og i alligevel endte med at komme ind??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ansøgning til SSA afleveret for sent?
  • #1   21. sep 2010 Jeg søgte ind på assistenten med start her marts måned i år, og kom desværre også til at glemme at sende den, så de fik den en dag for sent, og kom desværre ikke ind pga. det. Så er der nok ansøgere så tager de nok dem, som har sendt deres ansøgning til tiden.
    Så jeg er ved at søge igen nu her, hvor den skal være inde 15 okt.

Men krydser fingre for dig, at du er kommet ind, selvom den kom lidt for sent smiley

• #2   21. sep 2010 Petrine: Tak for svar! Hvornår fik du svar? Den uge de andre skulle have svar, fik du slet ikke svar eller hvordan? Og stod der i brevet at det var pga for sent aflevering.

Tænker jo også at det jo er mest fair at andre kommer til først. Især når der er så mange ansøgere (tror jeg der er) Men det er jo ikke til at vide hvordan det ser ud denne gang.

• #3   21. sep 2010 Jeg fik svar efter 2 måneder ca. Tror det var samtidig med de andre, og ja der stod i brevet, at det var fordi de havde modtaget min ansøgning for sent. Så det var bare super ærgeligt, men klart de andre kom ind, når de havde afleveret til tiden.

Men jeg ville da bare prøve at ringe til dem. Du kan jo have været heldig at der ikke var så mange denne gang....

• #4   21. sep 2010 Ring da til dem så du kan få vished og hvis den er blevet betragtet som ikke modtaget så send en ansøgning : )

• #5   21. sep 2010 Vil ikke ringe derind, der kommer alligevel svar inden fredag. Og man kan heller ikke få svar via telefonen. Så må bare vente.

Men er også rimelig sikker på at få afslag pga for sent aflevering. Og kan ikke søge før til december igen. Men det går nu også nok alligevel. Gad da bare godt at starte til november.

• #6   21. sep 2010 ok

• #7   22. sep 2010 Jubii! Så kom der brev, og jeg kom ind alligevel :o) skønt

• #8   22. sep 2010 STORT TILLYKKEEE.

Jeg er lige blevet optaget på sosu skolen som mehjælper og begynder udelukkende på udd. hvis jeg kan blive finanseret som voksen elev på den ene eller anden måde (har nemlig ingen erfaring)

Kommentér på:
Ansøgning til SSA afleveret for sent?

Annonce