11.747 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar

19. aug 2008 Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.444
Det gør "ondt" i tænderne når jeg - Det gør "ondt" i tænderne når jeg -
spiser vingummi, eller chokolade..
Er det huller, eller? Jeg var til tandlægen for mange år siden, hvor vi var igang med at lave huller, efter mange aflyste aftaler, og et par år senere kom jeg til en "voksen" tandlæge - som så sagde at jeg ingen huller har? Jeg børster tænder, morgen og aften hver dag.
Tandlægen sagde mine tænder var fine - og han ville se mig igen om et år :-S
Men er det huller?
0 synes godt om
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.444
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 906
Syntes du skal ringe til tandlægen. Han/hun er vist den bedst kvalificerede til at fortælle om du har huller.
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 724
Jeg er meget følsomme tænder, men jeg har vænnet mig til det så jeg registrerer ikke smerten. Opdager heller ikke selv huller, da jeg aldrig får ondt af det.
aug 2007
aug 2008
han trykkede også på mine tænder og der var heller intet.
så syntes jeg bare det er lidt mærkeligt at jeg bliver sendt videre fra en anden tandlæge, hvor jeg havde flere huller der skulle laves. men som aldrig er blevet gjort.. Hmm.
Det føles som et hul eller en revne i tanden - og hvis jeg tygger, på en vingummi så niver det nærmest, det kan ikke forklares.. det i hvert tilfælde ikke behageligt..
aug 2007
Jeg har selv dybe revner og fordybninger i mine tænder, så nerven er jo lidt tættere på overfalden ved nogle tænder.
Jeg har førhen også reageret på eksempelvis chokolade, men det gør jeg ikke mere, det stoppede fra den ene dag til den anden på mystisk vis...
aug 2008
Det gør "ondt" i tænderne når jeg -