{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frisure og hårfarve?
  • #1   30. sep 2010 jeg kunne forestille mig lidt kort pjusk i en rødlig/rødbrun varm farve...

• #2   30. sep 2010 jamen søde maria - jeg har jo sagt til dig hvad der skal ske smiley

• #3   30. sep 2010 Jeg ville holde det i det lyse- rødlige farver da jeg synesa det klær dig rigtig godt, men man kan jo godt ændre tonerne..

• #4   30. sep 2010 Kastanjebrunt! smiley

• #5   30. sep 2010 Syntes det er ret tit du laver "hårfarve" tråde ? :D:D

• #6   30. sep 2010 Pandehår, pagefrisure og rødbrunt hår smiley

• #7   30. sep 2010 Er enig mht. farverne som ~ Maria og Balto ~ skriver :o) tror dog ikke jeg ville lade det være alt for kort, men lidt længere pjusk ja ;o)
    Var egentlig herinde tidligere på aftenen, klikkede på linket og klikkede på billederne, så ikke lige du var som moder natur har skabt dig på nummer 3, pludselig står min søn på 8 år og siger med et skævt smil "det der er vist ikke et billede for børn" jeg svarede "nej det er rigtigt" så fandt jeg ellers lige hurtigt det X oppe i højre hjørne, fortalte ham at det var et spørgsmål om hårfarve - klipning, så viste ikke lige man kom ind til sådanne billeder ;o) Synes dog de er gode, men havde nok selv valgt ikke at vise dem i et spørgsmål om hårfarve - klipning ;o)
    Håber du finder frem til noget du vil være rigtig godt tilfreds med :o) pøj pøj med det.

• #8   30. sep 2010 Katrine L: Nøj hvor er det flot til dig :o) vil dog vælge mere dæmpet til Maria *Kiki & Elvira * en til striber i en lidt lysere end den primære hårfarve vil være flot til hende, da hun ser ud til at være lysere i huden hvor du har lidt varmere glød, så du kan (efter min mening) bedre bære en lidt hisig farve :o)

• #9   30. sep 2010 Jeg synes du skulle over i noget varmt brunt, da dine øjenbryn faktisk er noget mørkere end din nuværende hårfarve.

Og så ville jeg klippe det med en længde til skuldrene. Sideskildning hvor pandehår går med ud i det lange hår lige så stille, du ved "skråt".

• #10   30. sep 2010 Tag ned til frisøren med åbent sind og hør hvad de har. evt få en frisør anbefalet, så du har en ide om hvad de kan finde på

Kommentér på:
Frisure og hårfarve?

Annonce